9.8 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

El 94974, primer premi del Sorteig del Xiquet molt repartit per la Comunitat Valenciana

El sorteig de la Loteria del Xiquet ha sembrat d’alegria este 6 de gener, dia de Reis, en la Comunitat Valenciana. En total, es repartixen 770 milions d’euros en premis, 70 milions més que en 2023.

El primer premi del Sorteig Extraordinari del Xiquet de 2024, amb 2.000.000 € a la seriosa, 200.000 euros al dècim, ha recaigut en el número 94974, que ha estat molt repartit per la Comunitat Valenciana. Ha sigut venut en 17 pobles i ciutats de la regió.

A la província de València, ha sigut venut en administracions de les localitats d’Aldaia, Alzira, Carcaixent, Gandia, Mislata, Moncada, Quart de Poblet, a València capital i a Xàtiva.

En la resta de la Comunitat també ha tocat el primer premi. A la província de Castelló ha sigut venut en la capital, Castelló de la Plana i a Vinaròs. Mentre que a Alacant, ha recaigut en els municipis d’Alcoi, Alacant, Cox, El Campello, Elx i Orihuela.

El segon premi de la Loteria del Xiquet, amb 750.000 euros per sèrie, 75.000 euros per dècim, ha sigut per al número 89634. I el tercer premi, amb 250.000 euros per sèrie, 25.000 al dècim, ha recaigut en el 57003.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.