El 94974, primer premi del Sorteig del Xiquet molt repartit per la Comunitat Valenciana

El sorteig de la Loteria del Xiquet ha sembrat d’alegria este 6 de gener, dia de Reis, en la Comunitat Valenciana. En total, es repartixen 770 milions d’euros en premis, 70 milions més que en 2023.

El primer premi del Sorteig Extraordinari del Xiquet de 2024, amb 2.000.000 € a la seriosa, 200.000 euros al dècim, ha recaigut en el número 94974, que ha estat molt repartit per la Comunitat Valenciana. Ha sigut venut en 17 pobles i ciutats de la regió.

A la província de València, ha sigut venut en administracions de les localitats d’Aldaia, Alzira, Carcaixent, Gandia, Mislata, Moncada, Quart de Poblet, a València capital i a Xàtiva.

En la resta de la Comunitat també ha tocat el primer premi. A la província de Castelló ha sigut venut en la capital, Castelló de la Plana i a Vinaròs. Mentre que a Alacant, ha recaigut en els municipis d’Alcoi, Alacant, Cox, El Campello, Elx i Orihuela.

El segon premi de la Loteria del Xiquet, amb 750.000 euros per sèrie, 75.000 euros per dècim, ha sigut per al número 89634. I el tercer premi, amb 250.000 euros per sèrie, 25.000 al dècim, ha recaigut en el 57003.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.