El 94974, primer premi del Sorteig del Xiquet molt repartit per la Comunitat Valenciana

El sorteig de la Loteria del Xiquet ha sembrat d’alegria este 6 de gener, dia de Reis, en la Comunitat Valenciana. En total, es repartixen 770 milions d’euros en premis, 70 milions més que en 2023.

El primer premi del Sorteig Extraordinari del Xiquet de 2024, amb 2.000.000 € a la seriosa, 200.000 euros al dècim, ha recaigut en el número 94974, que ha estat molt repartit per la Comunitat Valenciana. Ha sigut venut en 17 pobles i ciutats de la regió.

A la província de València, ha sigut venut en administracions de les localitats d’Aldaia, Alzira, Carcaixent, Gandia, Mislata, Moncada, Quart de Poblet, a València capital i a Xàtiva.

En la resta de la Comunitat també ha tocat el primer premi. A la província de Castelló ha sigut venut en la capital, Castelló de la Plana i a Vinaròs. Mentre que a Alacant, ha recaigut en els municipis d’Alcoi, Alacant, Cox, El Campello, Elx i Orihuela.

El segon premi de la Loteria del Xiquet, amb 750.000 euros per sèrie, 75.000 euros per dècim, ha sigut per al número 89634. I el tercer premi, amb 250.000 euros per sèrie, 25.000 al dècim, ha recaigut en el 57003.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.