El 94974, primer premi del Sorteig del Xiquet molt repartit per la Comunitat Valenciana

El sorteig de la Loteria del Xiquet ha sembrat d’alegria este 6 de gener, dia de Reis, en la Comunitat Valenciana. En total, es repartixen 770 milions d’euros en premis, 70 milions més que en 2023.

El primer premi del Sorteig Extraordinari del Xiquet de 2024, amb 2.000.000 € a la seriosa, 200.000 euros al dècim, ha recaigut en el número 94974, que ha estat molt repartit per la Comunitat Valenciana. Ha sigut venut en 17 pobles i ciutats de la regió.

A la província de València, ha sigut venut en administracions de les localitats d’Aldaia, Alzira, Carcaixent, Gandia, Mislata, Moncada, Quart de Poblet, a València capital i a Xàtiva.

En la resta de la Comunitat també ha tocat el primer premi. A la província de Castelló ha sigut venut en la capital, Castelló de la Plana i a Vinaròs. Mentre que a Alacant, ha recaigut en els municipis d’Alcoi, Alacant, Cox, El Campello, Elx i Orihuela.

El segon premi de la Loteria del Xiquet, amb 750.000 euros per sèrie, 75.000 euros per dècim, ha sigut per al número 89634. I el tercer premi, amb 250.000 euros per sèrie, 25.000 al dècim, ha recaigut en el 57003.

Últimes notícies

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.