24.7 C
València
Dimarts, 26 agost, 2025

El 94974, primer premi del Sorteig del Xiquet molt repartit per la Comunitat Valenciana

El sorteig de la Loteria del Xiquet ha sembrat d’alegria este 6 de gener, dia de Reis, en la Comunitat Valenciana. En total, es repartixen 770 milions d’euros en premis, 70 milions més que en 2023.

El primer premi del Sorteig Extraordinari del Xiquet de 2024, amb 2.000.000 € a la seriosa, 200.000 euros al dècim, ha recaigut en el número 94974, que ha estat molt repartit per la Comunitat Valenciana. Ha sigut venut en 17 pobles i ciutats de la regió.

- Advertisement -Telegram València Diari

A la província de València, ha sigut venut en administracions de les localitats d’Aldaia, Alzira, Carcaixent, Gandia, Mislata, Moncada, Quart de Poblet, a València capital i a Xàtiva.

En la resta de la Comunitat també ha tocat el primer premi. A la província de Castelló ha sigut venut en la capital, Castelló de la Plana i a Vinaròs. Mentre que a Alacant, ha recaigut en els municipis d’Alcoi, Alacant, Cox, El Campello, Elx i Orihuela.

El segon premi de la Loteria del Xiquet, amb 750.000 euros per sèrie, 75.000 euros per dècim, ha sigut per al número 89634. I el tercer premi, amb 250.000 euros per sèrie, 25.000 al dècim, ha recaigut en el 57003.

Últimes notícies

Bordera (Compromís) se suma a la flotilla cap a Gaza i enlletgix la passivitat del Govern

Juan Bordera s'integrarà en la Global Sumud Flotilla, la major missió civil cap a Gaza des de 2007, per a denunciar la inacció del Govern i donar suport a l'entrada d'ajuda.

Presó provisional per atropellar mortalment a un veí després de disputes pels límits

Un home de 44 anys ha sigut enviat a presó provisional pel presumpte atropellament mortal d'un veí de 37 anys en El Moralet, Alacant. Els dos mantenien denúncies prèvies pels límits de les seues finques.

Villena marca la maxima del dia en la Comunitat amb 36,2 graus

Villena registre la maxima del dia en la Comunitat Valenciana amb 36,2 graus. Elx i Novelda van arribar a 34,7, Benidorm a 34,4 i les capitals van quedar entorn de 31-33.

Baleària acorda adquirir els tràfics d’Armes Trasmediterránea a Canàries, Alborán i part de l’Estret

Baleària ha aconseguit acords per a adquirir l'activitat d'Armes Trasmediterránea a Canàries, la mar d'Alborán i part de l'Estret, pendent de la CNMC. El perímetre inclou 15 vaixells, rutes i la integració de 1.500 empleats.

El València renova a Diego López fins a 2029

El València amplia el contracte de Diego López fins a 2029, quatre temporades més per a l'extrem de 23 anys. Suma 92 partits, 17 gols i 13 assistències des de 2022.

Activen la retirada d’un lot de galetes Fontaneda per possibles partícules metàl·liques en la Comunitat Valenciana

Mondelēz ha notificat la distribució d'un lot de Galetes Pims Taronja de Fontaneda amb possible presència de partícules metàl·liques. AESAN coordina amb les autonomies la retirada i demana no consumir el producte afectat.

El PSC admet que la reforma del finançament autonòmic portarà més temps

El PSC reconeix la complexitat de la reforma del finançament autonòmic i assumix que el calendari s'allargarà. Defén el diàleg amb ERC i confia a traure els pressupostos de 2026.

Mazón activa l’estudi del TRAM Gandia-Oliva-Dénia amb 101.000 euros i demana suport estatal

La Generalitat obri la adjudicacion de l'estudi de planejament i viabilitat del TRAM Gandia-Oliva-Dénia per 101.000 euros i reclama al Govern colaboracion i financiacion.