El Consell celebra que la producció del nou model de Ford obri ‘una nova era a Almussafes’

Es posa a la disposició de l’empresa i els sindicats per a la formació i adaptació de la plantilla

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha qualificat de «molt bona notícia que Ford haja anunciat que la factoria d’Almussafes fabricarà 300.000 vehicles a l’any d’un nou model de cotxe a partir del 2027». Al seu judici, l’anunci suposa obrir «una nova era a Almussafes».

Montes ha assenyalat que aquesta producció requerirà d’un important esforç d’adaptació, tant de la factoria com de la seua plantilla, segons ha indicat la Generalitat en un comunicat.

En aquest sentit, la Conselleria s’ha posat a disposició tant de l’adreça de la planta com del seu Comitè d’empresa per a treballar conjuntament durant el període transitori que s’obri des d’ara fins al llançament del nou vehicle, previst para intervinguts del 2027.

En concret, Montes ha subratllat la importància de treballar en la formació i la capacitació de la plantilla que farà realitat la fabricació d’aquest nou cotxe que, segons el Comitè d’empresa no serà 100 % elèctric però garantirà més càrrega de treball.

Últimes notícies

Nova manifestació a València pel segon aniversari de la DANA mortal

Moviments socials, sindicals i associacions de víctimes han convocat una nova manifestació a València el 31 d’octubre pel segon aniversari de la DANA de 2024, que va causar 233 morts.

Pérez Llorca assegura que no té res a amagar davant un PSPV-PSOE que, diu, només difama

Juanfran Pérez Llorca afirma a Elx que no té res a amagar sobre el suposat dosier confidencial i acusa el PSPV-PSOE de dedicar-se només a difamar i no tindre projecte.

El Valencia Basket alça el teló defensant la corona en una LF Endesa més igualada

La Liga Femenina Endesa arranca este cap de setmana amb el Valencia Basket com a gran rival a batre i una competició més televisada i igualada, amb Zaragoza, Girona i Leganés com a principals alternatives.

La investigació sobre vivenda pública a la platja de Sant Joan acaba sense acord polític

La comissió municipal que ha analitzat possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la platja de Sant Joan d’Alacant ha tancat sense dictamen conjunt per la falta de majoria política. Cada partit ha mantingut el seu relat sobre el cas Les Naus i el paper de l’Ajuntament, Les Corts i la promotora Fraorgi.

València reprén les classes de vesprada però manté tancats parcs i jardins per l’alerta per pluges

València recupera esta vesprada l’activitat lectiva en escoles, Universitat Popular i conservatoris després de baixar l’alerta a taronja, però manté tancats parcs, jardins, cementeris i l’esport a l’aire lliure. L’Ajuntament destaca que la nit ha transcorregut amb normalitat i que 141 persones han pernoctat en recursos municipals.

A disposició judicial tres dels detinguts per l’agressió racista de Tavernes

Tres dels cinc joves detinguts per l’agressió racista a un jove magribí a Tavernes de la Valldigna han passat a disposició judicial, mentres la investigació per delicte d’odi continua oberta.

Aemet rebaixa a groc l’avís a Castelló però manté el taronja a València i Alacant

Aemet ha rebaixat de roig a groc l’avís per pluges al litoral de Castelló, però manté el nivell taronja per precipitacions molt intenses a diversos trams costaners de València i Alacant entre divendres i dissabte.

Pérez Llorca dona per acabat el sanchisme i reclama eleccions generals

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura des d’Elx que la votació dels decrets de vivenda al Congrés evidencia el final del sanchisme i defensa que l’única eixida són unes noves eleccions generals.