BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)
Xavi Hernández deixarà de ser entrenador del FC Barcelona al final d’aquesta temporada 2023-2024, per la qual cosa dirigirà davant del Sevilla el diumenge el seu últim partit en la banqueta blaugrana, segons ha confirmat aquest divendres el club català.
«El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha comunicat aquest migdia a Xavi Hernández que no continuarà com a entrenador del primer equip en la temporada 2024-25», va assenyalar en un comunicat el conjunt blaugrana.
El passat 25 d’abril, el president i l’entrenador de Terrassa havien anunciat la seua continuïtat per a la següent temporada, un canvi de rumb que va arribar després que l’exjugador anunciara en el mes de gener després de perdre davant del Vila-real (3-5) que deixaria el càrrec a final d’aquesta campanya.







