El pilot espanyol Lorenzo Santolino guanya la tercera etapa del Dakar en motos

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El pilot espanyol Lorenzo Santolino (Sherco) es va imposar hui dimarts en la tercera etapa del Ral·li Dakar 2025, de 963 quilòmetres totals i 327 d’especial des de Bisha a Al Henakiyab, en la categoria de motos per a aconseguir el seu primer triomf parcial en esta carrera.

El de Salamanca, de 37 anys, va ser el més ràpid i va arribar 1:21 abans que el sud-africà Bradley Coix (KTM), en un podi de la jornada completat pel nord-americà Ricky Brabec (Profunda), a 4:01. És la primera victòria d’etapa de l’espanyol en set participacions. “Per fi victòria d’etapa, increïble poder haver guanyat hui, etapa bastant tècnica, moltíssimes pedres des del principi fins al quilòmetre 100, he intentat atacar bastant, molt concentrat en la navegació”, va valorar Santolino.

“Els últims 150 quilòmetres alternava zones molt ràpides amb zones un poc tècniques, bastant navegació, molts creus, m’he posat a tirar jo davant i molt content després d’haver atacat tant durant el dia. Hi ha hagut algun que un altre risc, però ha merescut la pena. Gràcies a Sherco, a tots els meus patrocinadors i sobretot a la meua família, a la meua mare que m’ha guiat un poc en algun encreuament, a seguir”, va dir en declaracions facilitades pel seu equip de premsa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022