El pilot espanyol Lorenzo Santolino guanya la tercera etapa del Dakar en motos

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El pilot espanyol Lorenzo Santolino (Sherco) es va imposar hui dimarts en la tercera etapa del Ral·li Dakar 2025, de 963 quilòmetres totals i 327 d’especial des de Bisha a Al Henakiyab, en la categoria de motos per a aconseguir el seu primer triomf parcial en esta carrera.

El de Salamanca, de 37 anys, va ser el més ràpid i va arribar 1:21 abans que el sud-africà Bradley Coix (KTM), en un podi de la jornada completat pel nord-americà Ricky Brabec (Profunda), a 4:01. És la primera victòria d’etapa de l’espanyol en set participacions. “Per fi victòria d’etapa, increïble poder haver guanyat hui, etapa bastant tècnica, moltíssimes pedres des del principi fins al quilòmetre 100, he intentat atacar bastant, molt concentrat en la navegació”, va valorar Santolino.

“Els últims 150 quilòmetres alternava zones molt ràpides amb zones un poc tècniques, bastant navegació, molts creus, m’he posat a tirar jo davant i molt content després d’haver atacat tant durant el dia. Hi ha hagut algun que un altre risc, però ha merescut la pena. Gràcies a Sherco, a tots els meus patrocinadors i sobretot a la meua família, a la meua mare que m’ha guiat un poc en algun encreuament, a seguir”, va dir en declaracions facilitades pel seu equip de premsa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.