El pilot espanyol Lorenzo Santolino guanya la tercera etapa del Dakar en motos

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El pilot espanyol Lorenzo Santolino (Sherco) es va imposar hui dimarts en la tercera etapa del Ral·li Dakar 2025, de 963 quilòmetres totals i 327 d’especial des de Bisha a Al Henakiyab, en la categoria de motos per a aconseguir el seu primer triomf parcial en esta carrera.

El de Salamanca, de 37 anys, va ser el més ràpid i va arribar 1:21 abans que el sud-africà Bradley Coix (KTM), en un podi de la jornada completat pel nord-americà Ricky Brabec (Profunda), a 4:01. És la primera victòria d’etapa de l’espanyol en set participacions. “Per fi victòria d’etapa, increïble poder haver guanyat hui, etapa bastant tècnica, moltíssimes pedres des del principi fins al quilòmetre 100, he intentat atacar bastant, molt concentrat en la navegació”, va valorar Santolino.

“Els últims 150 quilòmetres alternava zones molt ràpides amb zones un poc tècniques, bastant navegació, molts creus, m’he posat a tirar jo davant i molt content després d’haver atacat tant durant el dia. Hi ha hagut algun que un altre risc, però ha merescut la pena. Gràcies a Sherco, a tots els meus patrocinadors i sobretot a la meua família, a la meua mare que m’ha guiat un poc en algun encreuament, a seguir”, va dir en declaracions facilitades pel seu equip de premsa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.