El pilot espanyol Lorenzo Santolino guanya la tercera etapa del Dakar en motos

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El pilot espanyol Lorenzo Santolino (Sherco) es va imposar hui dimarts en la tercera etapa del Ral·li Dakar 2025, de 963 quilòmetres totals i 327 d’especial des de Bisha a Al Henakiyab, en la categoria de motos per a aconseguir el seu primer triomf parcial en esta carrera.

El de Salamanca, de 37 anys, va ser el més ràpid i va arribar 1:21 abans que el sud-africà Bradley Coix (KTM), en un podi de la jornada completat pel nord-americà Ricky Brabec (Profunda), a 4:01. És la primera victòria d’etapa de l’espanyol en set participacions. “Per fi victòria d’etapa, increïble poder haver guanyat hui, etapa bastant tècnica, moltíssimes pedres des del principi fins al quilòmetre 100, he intentat atacar bastant, molt concentrat en la navegació”, va valorar Santolino.

“Els últims 150 quilòmetres alternava zones molt ràpides amb zones un poc tècniques, bastant navegació, molts creus, m’he posat a tirar jo davant i molt content després d’haver atacat tant durant el dia. Hi ha hagut algun que un altre risc, però ha merescut la pena. Gràcies a Sherco, a tots els meus patrocinadors i sobretot a la meua família, a la meua mare que m’ha guiat un poc en algun encreuament, a seguir”, va dir en declaracions facilitades pel seu equip de premsa.

Anuncios

Últimes notícies

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.

El Palau de Congressos de València impulsa 94,7 milions d’impacte econòmic en 2025

L'activitat del Palau de Congressos de València va generar en 2025 un impacte econòmic de 94,7 milions, va reforçar la seua solvència financera i va consolidar a la ciutat com a destí MICE competitiu.

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.

La Comunitat Valenciana eleva un 5,9% l’arribada de turistes internacionals i el gasto creix un 4,7% fins a març

La Comunitat Valenciana rep 2,25 milions de turistes internacionals fins a març, un 5,9% més, i aconseguix un gasto de 2.872 milions, mentres Espanya marca nous rècords trimestrals i al març.

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.