Anuncios

El pilot espanyol Lorenzo Santolino guanya la tercera etapa del Dakar en motos

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El pilot espanyol Lorenzo Santolino (Sherco) es va imposar hui dimarts en la tercera etapa del Ral·li Dakar 2025, de 963 quilòmetres totals i 327 d’especial des de Bisha a Al Henakiyab, en la categoria de motos per a aconseguir el seu primer triomf parcial en esta carrera.

Anuncios

El de Salamanca, de 37 anys, va ser el més ràpid i va arribar 1:21 abans que el sud-africà Bradley Coix (KTM), en un podi de la jornada completat pel nord-americà Ricky Brabec (Profunda), a 4:01. És la primera victòria d’etapa de l’espanyol en set participacions. “Per fi victòria d’etapa, increïble poder haver guanyat hui, etapa bastant tècnica, moltíssimes pedres des del principi fins al quilòmetre 100, he intentat atacar bastant, molt concentrat en la navegació”, va valorar Santolino.

“Els últims 150 quilòmetres alternava zones molt ràpides amb zones un poc tècniques, bastant navegació, molts creus, m’he posat a tirar jo davant i molt content després d’haver atacat tant durant el dia. Hi ha hagut algun que un altre risc, però ha merescut la pena. Gràcies a Sherco, a tots els meus patrocinadors i sobretot a la meua família, a la meua mare que m’ha guiat un poc en algun encreuament, a seguir”, va dir en declaracions facilitades pel seu equip de premsa.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.
Anuncios