12.6 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

El PSPV-PSOE acusa a mazón de ‘robar-li als valencians el dret a accedir a un habitatge digne’

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

El PSPV-PSOE ha acusat hui al presdident Mazón de “robar-li als valencians i valencianes el dret a accedir a un habitatge digne” i ha reclamat que “desperte del seu ensomni, resolga de forma urgent les convocatòries d’ajudes a l’habitatge i prenga exemple del Govern d’Espanya”.

Així s’ha manifestat hui divendres el portaveu d’Habitatge del PSPV-PSOE a Les Corts, Benjamí Mompó, qui ha lamentat que “en un moment en el qual els preus del lloguer i la compra d’habitatge estan pels núvols, el Consell es negue a fer de l’habitatge un dret i només vulga convertir-la en un negoci”.

En este sentit, ha assenyalat que “Mazón té començar a prendre exemple del Govern d’Espanya que si que creu en l’habitatge com un dret i té el total compromís de destinar recursos perquè tots els espanyols i espanyoles puguem accedir a un habitatge digne i assequible”.

En esta línia, li ha instat a Aplicar la Llei de l’Habitatge a la Comunitat Valenciana “un pla que dona resultats com hem vist a Catalunya on si que hi ha un govern responsable”. A més, ha explicat que el Consell “ha dit ‘no’ a limitar els preus del lloguer i a posar mesures perquè l’habitatge públic quede en mans d’especuladors” i ha lamentat que “enfront d’això el seu pla siga pujar els preus dels mòduls d’habitatge protegit i deixar la pilota en mans dels ajuntaments”.

Amb tot això, han exigit a Mazón que “desperte del seu ensomni que traga de forma urgent totes les convocatòries d’ajudes a l’habitatge pendents, siga conscient de la realitat que viuen milers de valencians que no poden accedir a un habitatge per culpa d’un PP que ha decidit bloquejar-los el futur”.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.