11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

El PSPV-PSOE acusa a mazón de ‘robar-li als valencians el dret a accedir a un habitatge digne’

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

El PSPV-PSOE ha acusat hui al presdident Mazón de “robar-li als valencians i valencianes el dret a accedir a un habitatge digne” i ha reclamat que “desperte del seu ensomni, resolga de forma urgent les convocatòries d’ajudes a l’habitatge i prenga exemple del Govern d’Espanya”.

Així s’ha manifestat hui divendres el portaveu d’Habitatge del PSPV-PSOE a Les Corts, Benjamí Mompó, qui ha lamentat que “en un moment en el qual els preus del lloguer i la compra d’habitatge estan pels núvols, el Consell es negue a fer de l’habitatge un dret i només vulga convertir-la en un negoci”.

En este sentit, ha assenyalat que “Mazón té començar a prendre exemple del Govern d’Espanya que si que creu en l’habitatge com un dret i té el total compromís de destinar recursos perquè tots els espanyols i espanyoles puguem accedir a un habitatge digne i assequible”.

En esta línia, li ha instat a Aplicar la Llei de l’Habitatge a la Comunitat Valenciana “un pla que dona resultats com hem vist a Catalunya on si que hi ha un govern responsable”. A més, ha explicat que el Consell “ha dit ‘no’ a limitar els preus del lloguer i a posar mesures perquè l’habitatge públic quede en mans d’especuladors” i ha lamentat que “enfront d’això el seu pla siga pujar els preus dels mòduls d’habitatge protegit i deixar la pilota en mans dels ajuntaments”.

Amb tot això, han exigit a Mazón que “desperte del seu ensomni que traga de forma urgent totes les convocatòries d’ajudes a l’habitatge pendents, siga conscient de la realitat que viuen milers de valencians que no poden accedir a un habitatge per culpa d’un PP que ha decidit bloquejar-los el futur”.

Últimes notícies

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.