Els agricultors tallen l’A-3 a l’altura de Xiva en el cinquè dia consecutiu de protestes

Les protestes dels agricultors continuen aquest dissabte a València, en el qual és el cinquè dia consecutiu de mobilitzacions del sector, i han provocat el bloqueig de l’autovia A-3 a l’altura de la localitat valenciana de Xiva, segons han informat fonts de la Direcció General de Trànsit (DGT).

El bloqueig de la carretera s’havia produït en el quilòmetre 327, en direcció a Madrid, des de primera hora del matí, concretament a partir de les 07.00 hores. La via es trobava totalment col·lapsada, amb retencions d’un quilòmetre, encara que puntualment es permetia circular per un carril.

Sobre les 09.30 hores, la Guàrdia Civil ha procedit a desallotjar als agricultors, un grup d’unes 20 persones. Després de la intervenció, la circulació ha quedat completament restablerta en l’autovia, segons han confirmat fonts de Delegació del Govern.

Els agricultors prosseguiran amb les seves protestes i ‘tractoradas’ durant aquest cap de setmana amb la mirada posada en la Gala dels Goya, que se celebra aquest dissabte a Valladolid, i la possibilitat d’arribar a Madrid amb els seus tractors.

En la Comunitat Valenciana, s’han convocat mobilitzacions dilluns que ve 12 de febrer a Alacant, el dijous 15 en el Port de Castelló de la Plana i el dia 22 en el de València.

La plataforma 6-F, que havia instat a prendre la capital espanyola aquest dissabte, finalment ha cridat a votar en el cinquè dia consecutiu de protestes a l’esplanada de l’estadi Metropolità a Madrid si paralitzen les manifestacions i concentracions d’agricultors i ramaders o continuen amb una vaga massiva.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.