Anuncios

Els agricultors tallen l’A-3 a l’altura de Xiva en el cinquè dia consecutiu de protestes

Les protestes dels agricultors continuen aquest dissabte a València, en el qual és el cinquè dia consecutiu de mobilitzacions del sector, i han provocat el bloqueig de l’autovia A-3 a l’altura de la localitat valenciana de Xiva, segons han informat fonts de la Direcció General de Trànsit (DGT).

El bloqueig de la carretera s’havia produït en el quilòmetre 327, en direcció a Madrid, des de primera hora del matí, concretament a partir de les 07.00 hores. La via es trobava totalment col·lapsada, amb retencions d’un quilòmetre, encara que puntualment es permetia circular per un carril.

Anuncios

Sobre les 09.30 hores, la Guàrdia Civil ha procedit a desallotjar als agricultors, un grup d’unes 20 persones. Després de la intervenció, la circulació ha quedat completament restablerta en l’autovia, segons han confirmat fonts de Delegació del Govern.

Els agricultors prosseguiran amb les seves protestes i ‘tractoradas’ durant aquest cap de setmana amb la mirada posada en la Gala dels Goya, que se celebra aquest dissabte a Valladolid, i la possibilitat d’arribar a Madrid amb els seus tractors.

En la Comunitat Valenciana, s’han convocat mobilitzacions dilluns que ve 12 de febrer a Alacant, el dijous 15 en el Port de Castelló de la Plana i el dia 22 en el de València.

La plataforma 6-F, que havia instat a prendre la capital espanyola aquest dissabte, finalment ha cridat a votar en el cinquè dia consecutiu de protestes a l’esplanada de l’estadi Metropolità a Madrid si paralitzen les manifestacions i concentracions d’agricultors i ramaders o continuen amb una vaga massiva.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios