Els Gai Games València 2026 superen els 1.100 participants en dos mesos d’inscripcions

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

Les inscripcions en activitats esportives dels Gai Games València, que se celebraran del 27 de juny al 5 de juliol del 2026, han aconseguit un total d’1.163 participants. Este esdeveniment, el termini del qual d’inscripció es va obrir el passat 1 d’octubre, ja ha superat en apenes dos mesos els mil participants.

Per a l’Ajuntament de València, es tracta d’una xifra “molt positiva” que respon “a tots els esforços que s’estan duent a terme en la planificació coordinada d’este esdeveniment per a la ciutat”.

Este dimarts s’ha reunit el comitè organitzador dels Gai Games València, en sessió ordinària, per a seguir avançant en l’elaboració de la programació i planificació d’este esdeveniment esportiu.

Comptarà amb 37 disciplines esportives i amb activitats de dos esports amb arrelament local, com el colpbol i la pilota valenciana. Fins al moment, les disciplines més destacades en les inscripcions són el running, el tennis, el volleyball i els esports aquàtics.

Per nacionalitats, destaquen les nombroses inscripcions de persones procedents d’Estats Units (327), Austràlia (169), Canadà (152), Regne Unit (133) i França (106).

En la sessió s’ha aprovat de la incorporació de l’associació d’empreses i professionals per a lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals de la Comunitat Valenciana (AVEGAL) al comitè d’organització en els pròxims mesos.

Esta incorporació s’ha posat en valor en la sessió com a mostra que a València existix un “full de ruta comú” que passa per unir esforços per a albergar la “millor” celebració d’estos jocs en la ciutat.

En la reunió han participat el president d’AVEGAL, Juan Velasco; el director general de Diversitat, Stephan Soriano; la regidora d’Igualtat i Esports, Rocío Gil, la gerent de la Fundació Esportiva Municipal i representants i tècnics de les àrees de Turisme i Cultura de l’Ajuntament de València i la Generalitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.