Espanya obrirà la ‘Final a 8’ de la Copa Davis el dimarts 19 enfront de Països Baixos

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

Espanya serà l’encarregada d’obrir la ‘Final a 8’ de la Copa Davis amb el seu duel enfront de Països Baixos el dimarts 19 de novembre en el Palau d’Esports José María Martín Carpena de Màlaga, segons va anunciar este dimecres la Federació Internacional de Tennis (ITF).

Anuncios

L’eliminatòria enfront del combinat neerlandés serà la primera trobada dels quarts de final de la competició i començarà a les 17.00 hores. L’altra eliminatòria de la meitat inferior del quadre, el xoc d’Alemanya amb Canadà, campiona del món el 2022, es jugarà a partir de les 12.00 el dimecres 20 de novembre.

Les dos trobades de quarts de final de la meitat superior del quadre es jugaran el dijous 23 de novembre, a les 10.00 el que mesurarà a Estats Units i Austràlia; i ja en la jornada de vesprada, el que enfrontarà a Argentina davant de l’actual campiona, Itàlia.

La ronda de semifinals es disputaran el divendres 22 a les 17.00 hores, amb els guanyadors de la part inferior del quadre, i el dissabte 23 de novembre a les 13.00, amb la dels de la part superior, i els respectius vencedors barallaran per alçar la ‘Ensaladera’ el diumenge 24 a partir de les 16.00.

Anuncios

Últimes notícies

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.