Espanya obrirà la ‘Final a 8’ de la Copa Davis el dimarts 19 enfront de Països Baixos

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

Espanya serà l’encarregada d’obrir la ‘Final a 8’ de la Copa Davis amb el seu duel enfront de Països Baixos el dimarts 19 de novembre en el Palau d’Esports José María Martín Carpena de Màlaga, segons va anunciar este dimecres la Federació Internacional de Tennis (ITF).

L’eliminatòria enfront del combinat neerlandés serà la primera trobada dels quarts de final de la competició i començarà a les 17.00 hores. L’altra eliminatòria de la meitat inferior del quadre, el xoc d’Alemanya amb Canadà, campiona del món el 2022, es jugarà a partir de les 12.00 el dimecres 20 de novembre.

Les dos trobades de quarts de final de la meitat superior del quadre es jugaran el dijous 23 de novembre, a les 10.00 el que mesurarà a Estats Units i Austràlia; i ja en la jornada de vesprada, el que enfrontarà a Argentina davant de l’actual campiona, Itàlia.

La ronda de semifinals es disputaran el divendres 22 a les 17.00 hores, amb els guanyadors de la part inferior del quadre, i el dissabte 23 de novembre a les 13.00, amb la dels de la part superior, i els respectius vencedors barallaran per alçar la ‘Ensaladera’ el diumenge 24 a partir de les 16.00.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.