Espanya obrirà la ‘Final a 8’ de la Copa Davis el dimarts 19 enfront de Països Baixos

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

Espanya serà l’encarregada d’obrir la ‘Final a 8’ de la Copa Davis amb el seu duel enfront de Països Baixos el dimarts 19 de novembre en el Palau d’Esports José María Martín Carpena de Màlaga, segons va anunciar este dimecres la Federació Internacional de Tennis (ITF).

L’eliminatòria enfront del combinat neerlandés serà la primera trobada dels quarts de final de la competició i començarà a les 17.00 hores. L’altra eliminatòria de la meitat inferior del quadre, el xoc d’Alemanya amb Canadà, campiona del món el 2022, es jugarà a partir de les 12.00 el dimecres 20 de novembre.

Les dos trobades de quarts de final de la meitat superior del quadre es jugaran el dijous 23 de novembre, a les 10.00 el que mesurarà a Estats Units i Austràlia; i ja en la jornada de vesprada, el que enfrontarà a Argentina davant de l’actual campiona, Itàlia.

La ronda de semifinals es disputaran el divendres 22 a les 17.00 hores, amb els guanyadors de la part inferior del quadre, i el dissabte 23 de novembre a les 13.00, amb la dels de la part superior, i els respectius vencedors barallaran per alçar la ‘Ensaladera’ el diumenge 24 a partir de les 16.00.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.