2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la Copa Racer i la GT3 Cup

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana una cita doble d’automobilisme amb entrada lliure per a tots els aficionats. La Copa Racer i la GT3 Cup portuguesa seran les protagonistes de l’últim esdeveniment d’automobilisme del traçat de Xest abans de la parada estival.

La Copa Racer és una competició dirigida a la iniciació de pilots joves i la participació de persones de totes les edats que volen debutar en el món de la competició, amb l’objectiu que gaudisquen de l’automobilisme d’una manera segura i divertida.

La competició consisteix en cinc esdeveniments repartits per la península Ibèrica, en els quals es disputa un total de 12 carreres ‘sprint’ de diferent duració. Tots els participants competeixen amb un MINI COOPER F56 subministrat per E2P Events, en els quals participen un o dos pilots per unitat. Aquest cap de setmana, el Circuit Ricardo Tormo serà l’escenari de la tercera cita del certamen.

Per la seua banda, la GT3 Cup celebrarà a València la segona cita de la seua segona temporada. Sota l’organització de la companyia P21 Motorsport, el certamen reuneix els Porsche 997 de 450 CV en tres proves a Espanya i tres més a Portugal.

Dissabte se celebraran els entrenaments lliures i els cronometrats entre les 10.30 i les 16 hores i diumenge s’han programat un total de quatre carreres des de les 10.00 i fins a les 15.00 hores. L’accés per als aficionats serà lliure a la tribuna de boxs i al ‘paddock

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.