El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la Copa Racer i la GT3 Cup

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana una cita doble d’automobilisme amb entrada lliure per a tots els aficionats. La Copa Racer i la GT3 Cup portuguesa seran les protagonistes de l’últim esdeveniment d’automobilisme del traçat de Xest abans de la parada estival.

La Copa Racer és una competició dirigida a la iniciació de pilots joves i la participació de persones de totes les edats que volen debutar en el món de la competició, amb l’objectiu que gaudisquen de l’automobilisme d’una manera segura i divertida.

La competició consisteix en cinc esdeveniments repartits per la península Ibèrica, en els quals es disputa un total de 12 carreres ‘sprint’ de diferent duració. Tots els participants competeixen amb un MINI COOPER F56 subministrat per E2P Events, en els quals participen un o dos pilots per unitat. Aquest cap de setmana, el Circuit Ricardo Tormo serà l’escenari de la tercera cita del certamen.

Per la seua banda, la GT3 Cup celebrarà a València la segona cita de la seua segona temporada. Sota l’organització de la companyia P21 Motorsport, el certamen reuneix els Porsche 997 de 450 CV en tres proves a Espanya i tres més a Portugal.

Dissabte se celebraran els entrenaments lliures i els cronometrats entre les 10.30 i les 16 hores i diumenge s’han programat un total de quatre carreres des de les 10.00 i fins a les 15.00 hores. L’accés per als aficionats serà lliure a la tribuna de boxs i al ‘paddock

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.

Arkadia Space desenrotllarà el sistema de propulsió de l’avió espacial reutilitzable VORTEX-D

Arkadia Space ha sigut seleccionada per Dassault Aviation per a dissenyar i subministrar el sistema de propulsió del demostrador espacial reutilitzable VORTEX-D, reforçant el seu paper en el sector aeroespacial europeu.

El exgerente del PSOE nega que les xistorres anaren bitllets de 500 o 200 euros

El exgerente del PSOE, Mariano Moreno, nega que el partit manejara bitllets de 500 o 200 euros i defén el control intern sobre l'efectiu en el juí del cas Koldo i els contractes de màscares.

Esquerra Unida impulsa una candidatura unitària perquè Mónica Oltra opte a l’Alcaldia de València en 2027

Esquerra Unida de València aposta per una candidatura unitària d'esquerres per a les municipals de 2027 i recolza el pas avant de Mónica Oltra per a disputar l'Alcaldia.

Detinguts a Orihuela amb 400 caderneres amuntegades per a la seua venda il·legal a França

La Policia Nacional deté a Orihuela a dos hòmens que transportaven 400 caderneres amuntegades en dotze gàbies, presumptament capturats a Lorca i amb destinació a la venda il·legal a França.

Valenciaport reduïx el tonatge però millora ingressos i benefici en el primer trimestre

Valenciaport va moure 18,6 milions de tones de mercaderies, un 3,3% menys interanual, però va elevar els seus ingressos un 2,6% i el seu resultat d'explotació un 27% gràcies al control del gasto.