El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la Copa Racer i la GT3 Cup

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana una cita doble d’automobilisme amb entrada lliure per a tots els aficionats. La Copa Racer i la GT3 Cup portuguesa seran les protagonistes de l’últim esdeveniment d’automobilisme del traçat de Xest abans de la parada estival.

La Copa Racer és una competició dirigida a la iniciació de pilots joves i la participació de persones de totes les edats que volen debutar en el món de la competició, amb l’objectiu que gaudisquen de l’automobilisme d’una manera segura i divertida.

La competició consisteix en cinc esdeveniments repartits per la península Ibèrica, en els quals es disputa un total de 12 carreres ‘sprint’ de diferent duració. Tots els participants competeixen amb un MINI COOPER F56 subministrat per E2P Events, en els quals participen un o dos pilots per unitat. Aquest cap de setmana, el Circuit Ricardo Tormo serà l’escenari de la tercera cita del certamen.

Per la seua banda, la GT3 Cup celebrarà a València la segona cita de la seua segona temporada. Sota l’organització de la companyia P21 Motorsport, el certamen reuneix els Porsche 997 de 450 CV en tres proves a Espanya i tres més a Portugal.

Dissabte se celebraran els entrenaments lliures i els cronometrats entre les 10.30 i les 16 hores i diumenge s’han programat un total de quatre carreres des de les 10.00 i fins a les 15.00 hores. L’accés per als aficionats serà lliure a la tribuna de boxs i al ‘paddock

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.