15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la Copa Racer i la GT3 Cup

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana una cita doble d’automobilisme amb entrada lliure per a tots els aficionats. La Copa Racer i la GT3 Cup portuguesa seran les protagonistes de l’últim esdeveniment d’automobilisme del traçat de Xest abans de la parada estival.

La Copa Racer és una competició dirigida a la iniciació de pilots joves i la participació de persones de totes les edats que volen debutar en el món de la competició, amb l’objectiu que gaudisquen de l’automobilisme d’una manera segura i divertida.

La competició consisteix en cinc esdeveniments repartits per la península Ibèrica, en els quals es disputa un total de 12 carreres ‘sprint’ de diferent duració. Tots els participants competeixen amb un MINI COOPER F56 subministrat per E2P Events, en els quals participen un o dos pilots per unitat. Aquest cap de setmana, el Circuit Ricardo Tormo serà l’escenari de la tercera cita del certamen.

Per la seua banda, la GT3 Cup celebrarà a València la segona cita de la seua segona temporada. Sota l’organització de la companyia P21 Motorsport, el certamen reuneix els Porsche 997 de 450 CV en tres proves a Espanya i tres més a Portugal.

Dissabte se celebraran els entrenaments lliures i els cronometrats entre les 10.30 i les 16 hores i diumenge s’han programat un total de quatre carreres des de les 10.00 i fins a les 15.00 hores. L’accés per als aficionats serà lliure a la tribuna de boxs i al ‘paddock

Últimes notícies

El València Basket busca a Saragossa un pas quasi definitiu cap a la següent ronda d’Eurolliga

L'equip taronja visita al Casademont en la jornada 10 amb 6-3 i aspira a un triomf que l'acoste a la següent fase; guanyar per més de set li donaria el average.

El Benidorm Fest recupera la Sireneta i prepara un escenari inspirat a la ciutat

El Palau d'Esports L'Illa de Benidorm ha iniciat l'adaptació del recinte per al Benidorm Fest, amb un escenari inspirat a la ciutat i el retorn de la Sireneta com a premi. Unes 80 persones treballen quasi sense pausa en un muntatge de prop de tres setmanes, amb la primera semifinal el 10 de febrer.

El València-Reial Madrid, el diumenge 8 de febrer a les 21.00; Vila-real-Espanyol, el dilluns a la mateixa hora

LaLiga va fixar el València-Reial Madrid per al diumenge 8 de febrer a les 21.00 a Mestalla. El Vila-real-Espanyol es jugarà el dilluns a les 21.00.

La borrasca Harry deixa hui pluges intenses, neu a 1.000-1.400 m i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims espertenecs de la borrasca Harry mantenen hui les pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana, amb nevades a l'interior i ratxes molt fortes. Demà la cota de neu pujarà i l'ambient tendirà a estabilitzar-se.

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.