El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la Copa Racer i la GT3 Cup

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana una cita doble d’automobilisme amb entrada lliure per a tots els aficionats. La Copa Racer i la GT3 Cup portuguesa seran les protagonistes de l’últim esdeveniment d’automobilisme del traçat de Xest abans de la parada estival.

La Copa Racer és una competició dirigida a la iniciació de pilots joves i la participació de persones de totes les edats que volen debutar en el món de la competició, amb l’objectiu que gaudisquen de l’automobilisme d’una manera segura i divertida.

La competició consisteix en cinc esdeveniments repartits per la península Ibèrica, en els quals es disputa un total de 12 carreres ‘sprint’ de diferent duració. Tots els participants competeixen amb un MINI COOPER F56 subministrat per E2P Events, en els quals participen un o dos pilots per unitat. Aquest cap de setmana, el Circuit Ricardo Tormo serà l’escenari de la tercera cita del certamen.

Per la seua banda, la GT3 Cup celebrarà a València la segona cita de la seua segona temporada. Sota l’organització de la companyia P21 Motorsport, el certamen reuneix els Porsche 997 de 450 CV en tres proves a Espanya i tres més a Portugal.

Dissabte se celebraran els entrenaments lliures i els cronometrats entre les 10.30 i les 16 hores i diumenge s’han programat un total de quatre carreres des de les 10.00 i fins a les 15.00 hores. L’accés per als aficionats serà lliure a la tribuna de boxs i al ‘paddock

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.