11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

La Reial Societat es proclama campió de la Copa del Rei 2020

La Real Societat alçant la copa del Rei

 

La final va ser de molt de respecte entre els contendents a l’espera que en un moment arribara el desequilibri, i este va aparéixer en la segona part per a la Real, que va saber sempre controlar un partit amb comptades ocasions de gol.

El xoc és va presentar amb un pronòstic incert perquè la Real, pel seu recorregut en LaLiga, va arribar a Sevilla amb deu punts més que l’Athletic Club, encara que el conjunt biscaí posseeix més tradició copera i també la confiança que li va donar, en este mateix escenari a mitjan gener passat, adjudicar-es davant el Barcelona la Supercopa d’Espanya.

 

El City és pren la revenja davant el Leicester

L’entrenador del conjunt donostiarra, Imanol Agutzil, va tenir un sobresalt d’última hora, perquè el seu capità, Asier Illarramendi, es va lesionar en l’entrenament previ al partit que és va desenvolupar el dissabte en l’escenari de la final.

Esta baixa, la va substituir Agutzil amb el migcampista Martín Zubimendi i amb ell va posar en l’onze a David Silva, ja recuperat d’una lesió que va tindre sense ser titular en els últims partits.

 

I arribà el penal que va donar a la Reial Societat el seu tercer títol de la Copa

 

Abraçada d'alegria de la Real Societat

 

Un poc de penal de Mikel Oyarzábal als 63 minuts va desnivellar una final molt tancada i va donar a la Reial Societat el seu tercer títol de la Copa 34 anys després, la qual cosa va deixar a l’Athletic amb la mel en els llavis de sumar el seu vint-i-quatre trofeu en este torneig, encara que dins de dos setmanes en el mateix escenari, La Cartoixa de Sevilla, tindrà una altra oportunitat davant el Barcelona en l’edició de 2021.
La final va ser de molt de respecte entre els contendents a l’espera que en un moment arribara el desequilibri, i este va aparéixer en la segona part per a la Real, que va saber sempre controlar un partit amb comptades ocasions de gol.

La Reial Societat es va proclamar campió de la Copa del Rei 2020 guanyant 1-0 a l’Athletic de Bilbao en la final, trenta quatre anys després d’alçar el trofeu en 1987, l’únic tènia l’equip donostiarra en el seu palmarès. Un gol de penal de Mikel Oyarzabal (63) va donar a la Real la seua tercera Copa del Rei en la primera final basca de la història d’esta centenària competició, que es va ajornar la passada temporada per la pandèmia del covid. 

[instagram]CNODtQSn2cE[/instagram]

Enhorabona i que ho disfruten tots els seus aficionats. 

Últimes notícies

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.