La Reial Societat es proclama campió de la Copa del Rei 2020

La Real Societat alçant la copa del Rei

 

La final va ser de molt de respecte entre els contendents a l’espera que en un moment arribara el desequilibri, i este va aparéixer en la segona part per a la Real, que va saber sempre controlar un partit amb comptades ocasions de gol.

El xoc és va presentar amb un pronòstic incert perquè la Real, pel seu recorregut en LaLiga, va arribar a Sevilla amb deu punts més que l’Athletic Club, encara que el conjunt biscaí posseeix més tradició copera i també la confiança que li va donar, en este mateix escenari a mitjan gener passat, adjudicar-es davant el Barcelona la Supercopa d’Espanya.

 

El City és pren la revenja davant el Leicester

L’entrenador del conjunt donostiarra, Imanol Agutzil, va tenir un sobresalt d’última hora, perquè el seu capità, Asier Illarramendi, es va lesionar en l’entrenament previ al partit que és va desenvolupar el dissabte en l’escenari de la final.

Esta baixa, la va substituir Agutzil amb el migcampista Martín Zubimendi i amb ell va posar en l’onze a David Silva, ja recuperat d’una lesió que va tindre sense ser titular en els últims partits.

 

I arribà el penal que va donar a la Reial Societat el seu tercer títol de la Copa

 

Abraçada d'alegria de la Real Societat

 

Un poc de penal de Mikel Oyarzábal als 63 minuts va desnivellar una final molt tancada i va donar a la Reial Societat el seu tercer títol de la Copa 34 anys després, la qual cosa va deixar a l’Athletic amb la mel en els llavis de sumar el seu vint-i-quatre trofeu en este torneig, encara que dins de dos setmanes en el mateix escenari, La Cartoixa de Sevilla, tindrà una altra oportunitat davant el Barcelona en l’edició de 2021.
La final va ser de molt de respecte entre els contendents a l’espera que en un moment arribara el desequilibri, i este va aparéixer en la segona part per a la Real, que va saber sempre controlar un partit amb comptades ocasions de gol.

La Reial Societat es va proclamar campió de la Copa del Rei 2020 guanyant 1-0 a l’Athletic de Bilbao en la final, trenta quatre anys després d’alçar el trofeu en 1987, l’únic tènia l’equip donostiarra en el seu palmarès. Un gol de penal de Mikel Oyarzabal (63) va donar a la Real la seua tercera Copa del Rei en la primera final basca de la història d’esta centenària competició, que es va ajornar la passada temporada per la pandèmia del covid. 

[instagram]CNODtQSn2cE[/instagram]

Enhorabona i que ho disfruten tots els seus aficionats. 

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.