La Reial Societat es proclama campió de la Copa del Rei 2020

La Real Societat alçant la copa del Rei

 

La final va ser de molt de respecte entre els contendents a l’espera que en un moment arribara el desequilibri, i este va aparéixer en la segona part per a la Real, que va saber sempre controlar un partit amb comptades ocasions de gol.

El xoc és va presentar amb un pronòstic incert perquè la Real, pel seu recorregut en LaLiga, va arribar a Sevilla amb deu punts més que l’Athletic Club, encara que el conjunt biscaí posseeix més tradició copera i també la confiança que li va donar, en este mateix escenari a mitjan gener passat, adjudicar-es davant el Barcelona la Supercopa d’Espanya.

 

El City és pren la revenja davant el Leicester

L’entrenador del conjunt donostiarra, Imanol Agutzil, va tenir un sobresalt d’última hora, perquè el seu capità, Asier Illarramendi, es va lesionar en l’entrenament previ al partit que és va desenvolupar el dissabte en l’escenari de la final.

Esta baixa, la va substituir Agutzil amb el migcampista Martín Zubimendi i amb ell va posar en l’onze a David Silva, ja recuperat d’una lesió que va tindre sense ser titular en els últims partits.

 

I arribà el penal que va donar a la Reial Societat el seu tercer títol de la Copa

 

Abraçada d'alegria de la Real Societat

 

Un poc de penal de Mikel Oyarzábal als 63 minuts va desnivellar una final molt tancada i va donar a la Reial Societat el seu tercer títol de la Copa 34 anys després, la qual cosa va deixar a l’Athletic amb la mel en els llavis de sumar el seu vint-i-quatre trofeu en este torneig, encara que dins de dos setmanes en el mateix escenari, La Cartoixa de Sevilla, tindrà una altra oportunitat davant el Barcelona en l’edició de 2021.
La final va ser de molt de respecte entre els contendents a l’espera que en un moment arribara el desequilibri, i este va aparéixer en la segona part per a la Real, que va saber sempre controlar un partit amb comptades ocasions de gol.

La Reial Societat es va proclamar campió de la Copa del Rei 2020 guanyant 1-0 a l’Athletic de Bilbao en la final, trenta quatre anys després d’alçar el trofeu en 1987, l’únic tènia l’equip donostiarra en el seu palmarès. Un gol de penal de Mikel Oyarzabal (63) va donar a la Real la seua tercera Copa del Rei en la primera final basca de la història d’esta centenària competició, que es va ajornar la passada temporada per la pandèmia del covid. 

[instagram]CNODtQSn2cE[/instagram]

Enhorabona i que ho disfruten tots els seus aficionats. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.