12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

La Reial Societat es proclama campió de la Copa del Rei 2020

La Real Societat alçant la copa del Rei

 

La final va ser de molt de respecte entre els contendents a l’espera que en un moment arribara el desequilibri, i este va aparéixer en la segona part per a la Real, que va saber sempre controlar un partit amb comptades ocasions de gol.

El xoc és va presentar amb un pronòstic incert perquè la Real, pel seu recorregut en LaLiga, va arribar a Sevilla amb deu punts més que l’Athletic Club, encara que el conjunt biscaí posseeix més tradició copera i també la confiança que li va donar, en este mateix escenari a mitjan gener passat, adjudicar-es davant el Barcelona la Supercopa d’Espanya.

 

El City és pren la revenja davant el Leicester

L’entrenador del conjunt donostiarra, Imanol Agutzil, va tenir un sobresalt d’última hora, perquè el seu capità, Asier Illarramendi, es va lesionar en l’entrenament previ al partit que és va desenvolupar el dissabte en l’escenari de la final.

Esta baixa, la va substituir Agutzil amb el migcampista Martín Zubimendi i amb ell va posar en l’onze a David Silva, ja recuperat d’una lesió que va tindre sense ser titular en els últims partits.

 

I arribà el penal que va donar a la Reial Societat el seu tercer títol de la Copa

 

Abraçada d'alegria de la Real Societat

 

Un poc de penal de Mikel Oyarzábal als 63 minuts va desnivellar una final molt tancada i va donar a la Reial Societat el seu tercer títol de la Copa 34 anys després, la qual cosa va deixar a l’Athletic amb la mel en els llavis de sumar el seu vint-i-quatre trofeu en este torneig, encara que dins de dos setmanes en el mateix escenari, La Cartoixa de Sevilla, tindrà una altra oportunitat davant el Barcelona en l’edició de 2021.
La final va ser de molt de respecte entre els contendents a l’espera que en un moment arribara el desequilibri, i este va aparéixer en la segona part per a la Real, que va saber sempre controlar un partit amb comptades ocasions de gol.

La Reial Societat es va proclamar campió de la Copa del Rei 2020 guanyant 1-0 a l’Athletic de Bilbao en la final, trenta quatre anys després d’alçar el trofeu en 1987, l’únic tènia l’equip donostiarra en el seu palmarès. Un gol de penal de Mikel Oyarzabal (63) va donar a la Real la seua tercera Copa del Rei en la primera final basca de la història d’esta centenària competició, que es va ajornar la passada temporada per la pandèmia del covid. 

[instagram]CNODtQSn2cE[/instagram]

Enhorabona i que ho disfruten tots els seus aficionats. 

Últimes notícies

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.