La Reial Societat es proclama campió de la Copa del Rei 2020

La Real Societat alçant la copa del Rei

 

La final va ser de molt de respecte entre els contendents a l’espera que en un moment arribara el desequilibri, i este va aparéixer en la segona part per a la Real, que va saber sempre controlar un partit amb comptades ocasions de gol.

El xoc és va presentar amb un pronòstic incert perquè la Real, pel seu recorregut en LaLiga, va arribar a Sevilla amb deu punts més que l’Athletic Club, encara que el conjunt biscaí posseeix més tradició copera i també la confiança que li va donar, en este mateix escenari a mitjan gener passat, adjudicar-es davant el Barcelona la Supercopa d’Espanya.

 

El City és pren la revenja davant el Leicester

L’entrenador del conjunt donostiarra, Imanol Agutzil, va tenir un sobresalt d’última hora, perquè el seu capità, Asier Illarramendi, es va lesionar en l’entrenament previ al partit que és va desenvolupar el dissabte en l’escenari de la final.

Esta baixa, la va substituir Agutzil amb el migcampista Martín Zubimendi i amb ell va posar en l’onze a David Silva, ja recuperat d’una lesió que va tindre sense ser titular en els últims partits.

 

I arribà el penal que va donar a la Reial Societat el seu tercer títol de la Copa

 

Abraçada d'alegria de la Real Societat

 

Un poc de penal de Mikel Oyarzábal als 63 minuts va desnivellar una final molt tancada i va donar a la Reial Societat el seu tercer títol de la Copa 34 anys després, la qual cosa va deixar a l’Athletic amb la mel en els llavis de sumar el seu vint-i-quatre trofeu en este torneig, encara que dins de dos setmanes en el mateix escenari, La Cartoixa de Sevilla, tindrà una altra oportunitat davant el Barcelona en l’edició de 2021.
La final va ser de molt de respecte entre els contendents a l’espera que en un moment arribara el desequilibri, i este va aparéixer en la segona part per a la Real, que va saber sempre controlar un partit amb comptades ocasions de gol.

La Reial Societat es va proclamar campió de la Copa del Rei 2020 guanyant 1-0 a l’Athletic de Bilbao en la final, trenta quatre anys després d’alçar el trofeu en 1987, l’únic tènia l’equip donostiarra en el seu palmarès. Un gol de penal de Mikel Oyarzabal (63) va donar a la Real la seua tercera Copa del Rei en la primera final basca de la història d’esta centenària competició, que es va ajornar la passada temporada per la pandèmia del covid. 

[instagram]CNODtQSn2cE[/instagram]

Enhorabona i que ho disfruten tots els seus aficionats. 

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.