9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

El València CF s’aproxima a les semifinals després de guanyar 1-3 al Vila-Real

 

El València CF viatjava este dijous a Vila-real per a disputar els quarts de final de la UEFA Europa League. Un viatge curt, però un viatge europeu que podia servir per a posar peu i mig en les semifinals. Els de Javi Calleja no volien donar el partit per perdut, però és cert que la seua prioritat és la salvació en Lliga.

El partit no arrancaria gens mal per als de Marcelino. En el minut 5, un penalti sobre Guedes seria el precedent del primer gol. El capità, Dani Parejo, fallava la pena màxima, però un Guedes atent agafava el rebuig per a superar a Andrés Fernández i posar el primer al marcador. Guedes tindria el segon en les seues botes, però un defensa groguet ho evitava en l’últim sospir.

L’equip submarí també tindria les seues oportunitats, encara que sense perill. De fet, no agafaven ni porteria. Els locals dominaven després de rebre el primer gol, però no aconseguien fer bona l’última decisió. Seria en el 36 quan Cazorla empataria des dels 11 metres després d’un penalti de Garay sobre Iborra. Inclús Neto, seguidament, evitaria el segon per partida doble abans del descans.

El Vila-real arrancaria amb intensitat la segona meitat i buscant el segon gol. Per ocasions no seria, però Neto demostrava que no anava a ser fàcil superar-lo. El València CF estava apagat, a mig gas i sense dominar en cap moment. Guedes tindria una oportunitat passant els 70 minuts però el baló se n’anava alt. Marcelino menejava la banqueta però ni així semblava reaccionar l’equip, que mostrava una mala imatge durant gran part del partit.

La sorpresa arribaria en el 90 i quan ningú ho esperava. Wass feia l’1 a 2 després d’un centre de Gayà amb un xut potent i ben colocat. El porter local es quedava mirant el baló. Però no acabava ahí, i és que en un contraatac en el 93, Guedes sentenciava el partit i silenciava l’estadi de la Ceràmica. El València CF s’enduia una victòria inesperada. Tocarà defensar este resultat el pròxim dia 18 per a tindre un lloc en semifinals.

Últimes notícies

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.

La invasió dels Bàrbars, una película que cal vore

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que 'La invasió dels bàrbars' és una pel·lícula important, emocionant i necessària, que recupera la memòria històrica i alerta sobre els perills dels moviments feixistes actuals i considera una obra que passarà a la història del cinema valencià

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.