El València CF s’aproxima a les semifinals després de guanyar 1-3 al Vila-Real

 

El València CF viatjava este dijous a Vila-real per a disputar els quarts de final de la UEFA Europa League. Un viatge curt, però un viatge europeu que podia servir per a posar peu i mig en les semifinals. Els de Javi Calleja no volien donar el partit per perdut, però és cert que la seua prioritat és la salvació en Lliga.

El partit no arrancaria gens mal per als de Marcelino. En el minut 5, un penalti sobre Guedes seria el precedent del primer gol. El capità, Dani Parejo, fallava la pena màxima, però un Guedes atent agafava el rebuig per a superar a Andrés Fernández i posar el primer al marcador. Guedes tindria el segon en les seues botes, però un defensa groguet ho evitava en l’últim sospir.

L’equip submarí també tindria les seues oportunitats, encara que sense perill. De fet, no agafaven ni porteria. Els locals dominaven després de rebre el primer gol, però no aconseguien fer bona l’última decisió. Seria en el 36 quan Cazorla empataria des dels 11 metres després d’un penalti de Garay sobre Iborra. Inclús Neto, seguidament, evitaria el segon per partida doble abans del descans.

El Vila-real arrancaria amb intensitat la segona meitat i buscant el segon gol. Per ocasions no seria, però Neto demostrava que no anava a ser fàcil superar-lo. El València CF estava apagat, a mig gas i sense dominar en cap moment. Guedes tindria una oportunitat passant els 70 minuts però el baló se n’anava alt. Marcelino menejava la banqueta però ni així semblava reaccionar l’equip, que mostrava una mala imatge durant gran part del partit.

La sorpresa arribaria en el 90 i quan ningú ho esperava. Wass feia l’1 a 2 després d’un centre de Gayà amb un xut potent i ben colocat. El porter local es quedava mirant el baló. Però no acabava ahí, i és que en un contraatac en el 93, Guedes sentenciava el partit i silenciava l’estadi de la Ceràmica. El València CF s’enduia una victòria inesperada. Tocarà defensar este resultat el pròxim dia 18 per a tindre un lloc en semifinals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Elx tanca la renovació de Dituro i planteja un any més a Bigas

L'Elx aconseguix un acord verbal per a ampliar un any el contracte del porter Matías Dituro i proposa una altra temporada al central Pedro Bigas, mentres definix el futur de diversos jugadors clau.

Bragarnik reafirma la seua confiança en Sarabia malgrat la mala ratxa de l’Elx

El propietari de l'Elx, Christian Bragarnik, recolza públicament a Eder Sarabia i dona per fet que seguirà la pròxima temporada, malgrat la mala dinàmica i la posició de descens.

Temps estable en la Comunitat Valenciana abans d’un San José més fresc i amb possibles pluges

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de temps estable amb augment de nuvolositat abans del dia de San José, quan s'esperen un descens de temperatures i pluges febles en alguns punts.

El camp espanyol afronta fins a 100 milions de sobrecost per la guerra amb un fort impacte en la Comunitat Valenciana

La guerra contra l'Iran ha disparat els costos del camp espanyol entre 41 i 99 milions d'euros en poques setmanes, amb gasoil i fertilitzants com a principals responsables i un fort impacte en cereals, cítrics i ramaderia.

La Comunitat Valenciana tanca un hivern molt càlid i humit, amb rècord de falta de sol

L'hivern 2025-2026 en la Comunitat Valenciana ha sigut molt càlid i humit, amb 1,3 graus més de temperatura mitjana i un 53% més de pluja que la mitjana climàtica, i la menor insolació des de 2010.

El Congrés tombarà la proposta del PP per a ampliar la presó permanent revisable

El Congrés preveu rebutjar la proposta del PP per a estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver, malgrat el suport de Vox i UPN i a la pressió de familiars de víctimes com la mare de Marta Calvo.

Llevant i Real Oviedo es juguen la vida en la Finalissima per la permanència

Llevant i Real Oviedo es mesuren en el Ciutat de València en un dol directe per la permanència, marcat per les urgències en la taula i la ratxa golejadora de Carlos Espí.

El València Basket lliga a Nate Reuvers fins a 2028 després de la seua explosió en l’Eurolliga

El València Basket amplia fins a 2028 el contracte de Nate Reuvers, pivot estatunidenc amb passaport hongarés, consolidat com un dels pilars interiors de l'equip en Eurolliga i acb.