El València CF s’aproxima a les semifinals després de guanyar 1-3 al Vila-Real

 

El València CF viatjava este dijous a Vila-real per a disputar els quarts de final de la UEFA Europa League. Un viatge curt, però un viatge europeu que podia servir per a posar peu i mig en les semifinals. Els de Javi Calleja no volien donar el partit per perdut, però és cert que la seua prioritat és la salvació en Lliga.

El partit no arrancaria gens mal per als de Marcelino. En el minut 5, un penalti sobre Guedes seria el precedent del primer gol. El capità, Dani Parejo, fallava la pena màxima, però un Guedes atent agafava el rebuig per a superar a Andrés Fernández i posar el primer al marcador. Guedes tindria el segon en les seues botes, però un defensa groguet ho evitava en l’últim sospir.

L’equip submarí també tindria les seues oportunitats, encara que sense perill. De fet, no agafaven ni porteria. Els locals dominaven després de rebre el primer gol, però no aconseguien fer bona l’última decisió. Seria en el 36 quan Cazorla empataria des dels 11 metres després d’un penalti de Garay sobre Iborra. Inclús Neto, seguidament, evitaria el segon per partida doble abans del descans.

El Vila-real arrancaria amb intensitat la segona meitat i buscant el segon gol. Per ocasions no seria, però Neto demostrava que no anava a ser fàcil superar-lo. El València CF estava apagat, a mig gas i sense dominar en cap moment. Guedes tindria una oportunitat passant els 70 minuts però el baló se n’anava alt. Marcelino menejava la banqueta però ni així semblava reaccionar l’equip, que mostrava una mala imatge durant gran part del partit.

La sorpresa arribaria en el 90 i quan ningú ho esperava. Wass feia l’1 a 2 després d’un centre de Gayà amb un xut potent i ben colocat. El porter local es quedava mirant el baló. Però no acabava ahí, i és que en un contraatac en el 93, Guedes sentenciava el partit i silenciava l’estadi de la Ceràmica. El València CF s’enduia una victòria inesperada. Tocarà defensar este resultat el pròxim dia 18 per a tindre un lloc en semifinals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per un suposat frau amb bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en la investigació sobre presumptes irregularitats en els bons consum de 2022 i 2023. La UDEF practica registres en entitats gestores, inclosa la seu de Facpyme.

Presó per a un home de 43 anys per tres agressions sexuals a menors a València

La Policia Nacional va detindre a València a un home de 43 anys i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó per tres agressions sexuals a menors. Se li imputa també pornografia infantil després de la troballa de material incriminatori en el seu domicili i s'han detectat cinc suposades víctimes.

La calor de l’Atlàntic i el Mediterrani va intensificar un 40% la DANA de València

Un estudi del BSC-CNS conclou que les temperatures anòmales de l'Atlàntic Nord i del Mediterrani van reforçar en un 40% la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. L'Atlàntic va aportar de manera específica un 15% addicional a la intensitat de les pluges.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció entorn dels bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional per una investigació de presumpta corrupció lligada als bons consum de 2022 i 2023 a la província d'Alacant. Les perquisicions se centren en una vintena de municipis.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva: l’home està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per cremar a la seua parella, de 49. L'home presenta diverses cremades i roman molt greu a l'Hospital La Fe.

Thomas Partey pretén declarar-se no culpable de dos nous càrrecs de violació

El jugador del Vila-real pretén declarar-se no culpable de dos nous càrrecs de violació que eleven a set les imputacions per part de tres dones. La seua advocada va confirmar la postura en una primera audiència a Londres; la pròxima vista serà a l'abril i el futbolista roman en llibertat sota fiança des de setembre

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva: l’home està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per cremar a la seua parella de 49 en la seua vivenda de Chiva. L'home ha ingressat molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Ha sigut detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció amb bons consum

La Policia Nacional ha detingut este divendres al matí a Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, per un presumpte cas de corrupció lligat als bons consum de 2022 i 2023 en una vintena de municipis. La investigació examina la gestió d'estes campanyes i possibles irregularitats.