El València CF s’aproxima a les semifinals després de guanyar 1-3 al Vila-Real

 

El València CF viatjava este dijous a Vila-real per a disputar els quarts de final de la UEFA Europa League. Un viatge curt, però un viatge europeu que podia servir per a posar peu i mig en les semifinals. Els de Javi Calleja no volien donar el partit per perdut, però és cert que la seua prioritat és la salvació en Lliga.

El partit no arrancaria gens mal per als de Marcelino. En el minut 5, un penalti sobre Guedes seria el precedent del primer gol. El capità, Dani Parejo, fallava la pena màxima, però un Guedes atent agafava el rebuig per a superar a Andrés Fernández i posar el primer al marcador. Guedes tindria el segon en les seues botes, però un defensa groguet ho evitava en l’últim sospir.

L’equip submarí també tindria les seues oportunitats, encara que sense perill. De fet, no agafaven ni porteria. Els locals dominaven després de rebre el primer gol, però no aconseguien fer bona l’última decisió. Seria en el 36 quan Cazorla empataria des dels 11 metres després d’un penalti de Garay sobre Iborra. Inclús Neto, seguidament, evitaria el segon per partida doble abans del descans.

El Vila-real arrancaria amb intensitat la segona meitat i buscant el segon gol. Per ocasions no seria, però Neto demostrava que no anava a ser fàcil superar-lo. El València CF estava apagat, a mig gas i sense dominar en cap moment. Guedes tindria una oportunitat passant els 70 minuts però el baló se n’anava alt. Marcelino menejava la banqueta però ni així semblava reaccionar l’equip, que mostrava una mala imatge durant gran part del partit.

La sorpresa arribaria en el 90 i quan ningú ho esperava. Wass feia l’1 a 2 després d’un centre de Gayà amb un xut potent i ben colocat. El porter local es quedava mirant el baló. Però no acabava ahí, i és que en un contraatac en el 93, Guedes sentenciava el partit i silenciava l’estadi de la Ceràmica. El València CF s’enduia una victòria inesperada. Tocarà defensar este resultat el pròxim dia 18 per a tindre un lloc en semifinals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.