Els Estats Units fa el seu primer concert amb milers de persones

Els Estats Units ha celebrat un concert benèfic amb l’objectiu de recaptar fons per a lluitar contra el coronavirus, al qual van assistir milers de persones vacunades.

Entre els cantants que van actuar en este concert tan especial en plena pandèmia, cal destacar a l’amfitriona Selena Gomez, Jennifer López, el cantant de Pearl Jam Eddie Vedder.

Artistes i bandes de fama mundial (Foo Fighters, amb el cantant Brian Johnson d’AC/DC com a convidat especial, J Balvin i H.E.R.), o encimbellats actors i presentadors televisius (Ben Affleck, David LettermanJimmy Kimmel i Sean Penn) fan la seua aportació a este concert amb seu en el Sofi Stadium de Califòrnia.

En el multitudinari esdeveniment, amb un cartell de luxe, l’estrela més aplaudida va ser Jennifer López.
Un total de 27.000 sanitaris i treballadors essencials ja vacunats van gaudir de la gala anomenada ‘Vax Live’. En total s’han recaptat 53.000 milions de dòlars.

Per a assistir al concert va caldre presentar certificat de vacunació. Però almenys va haver-hi públic: “Este és un sentiment que no hem tingut en un temps. Hi ha un micròfon, una multitud.

En el concert benèfic han col·laborat diverses empreses i governs. A més, entre els personatges que han demanat ajuda en el concert, destaquen els ducs de Sussex. Aquests han animat a la població al fet que s’immunitze.

“La vacuna ha d’entregar-se a tothom i a tot arreu. No podem descansar fins que arribe a totes les cantonades”, va assegurar el príncep Harry. Igual que Jennifer López, qui va explicar que no va poder “passar el nadal amb la meua mare per primera vegada en la meua vida”, però indica que era allí amb ella en el concert.

 

Joe Biden o Pedro Sánchez

 

També hi han enviat un missatge el President dels Estats Units, Joe Biden, o el papa Francisco. “Reben la visita d’este vell que ni balla, ni canta”, va saludar el papa Francisco amb un missatge en el qual va demanar “acabar de manera temporal amb els drets de propietat” sobre les patents de les vacunes.

“Les vacunes són segures, us ho promet. I funcionen”, va assegurar Joe Biden. També va celebrar el bon ritme de la campanya de vacunació al seu país. Allí, almenys el 50% de la població té almenys una dosi.

En vídeo van assistir també el president de França, Emmanuel Macron, i el d’Espanya, Pedro Sánchez.

“Este virus el pararem junts. Ara estem més a prop. Continuem lluitant units”, ha dit Pedro Sánchez. A més, també va manar un vídeo la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.