Els Estats Units fa el seu primer concert amb milers de persones

Els Estats Units ha celebrat un concert benèfic amb l’objectiu de recaptar fons per a lluitar contra el coronavirus, al qual van assistir milers de persones vacunades.

Entre els cantants que van actuar en este concert tan especial en plena pandèmia, cal destacar a l’amfitriona Selena Gomez, Jennifer López, el cantant de Pearl Jam Eddie Vedder.

Artistes i bandes de fama mundial (Foo Fighters, amb el cantant Brian Johnson d’AC/DC com a convidat especial, J Balvin i H.E.R.), o encimbellats actors i presentadors televisius (Ben Affleck, David LettermanJimmy Kimmel i Sean Penn) fan la seua aportació a este concert amb seu en el Sofi Stadium de Califòrnia.

En el multitudinari esdeveniment, amb un cartell de luxe, l’estrela més aplaudida va ser Jennifer López.
Un total de 27.000 sanitaris i treballadors essencials ja vacunats van gaudir de la gala anomenada ‘Vax Live’. En total s’han recaptat 53.000 milions de dòlars.

Per a assistir al concert va caldre presentar certificat de vacunació. Però almenys va haver-hi públic: “Este és un sentiment que no hem tingut en un temps. Hi ha un micròfon, una multitud.

En el concert benèfic han col·laborat diverses empreses i governs. A més, entre els personatges que han demanat ajuda en el concert, destaquen els ducs de Sussex. Aquests han animat a la població al fet que s’immunitze.

“La vacuna ha d’entregar-se a tothom i a tot arreu. No podem descansar fins que arribe a totes les cantonades”, va assegurar el príncep Harry. Igual que Jennifer López, qui va explicar que no va poder “passar el nadal amb la meua mare per primera vegada en la meua vida”, però indica que era allí amb ella en el concert.

 

Joe Biden o Pedro Sánchez

 

També hi han enviat un missatge el President dels Estats Units, Joe Biden, o el papa Francisco. “Reben la visita d’este vell que ni balla, ni canta”, va saludar el papa Francisco amb un missatge en el qual va demanar “acabar de manera temporal amb els drets de propietat” sobre les patents de les vacunes.

“Les vacunes són segures, us ho promet. I funcionen”, va assegurar Joe Biden. També va celebrar el bon ritme de la campanya de vacunació al seu país. Allí, almenys el 50% de la població té almenys una dosi.

En vídeo van assistir també el president de França, Emmanuel Macron, i el d’Espanya, Pedro Sánchez.

“Este virus el pararem junts. Ara estem més a prop. Continuem lluitant units”, ha dit Pedro Sánchez. A més, també va manar un vídeo la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen.
 

Últimes notícies

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.