Els Estats Units fa el seu primer concert amb milers de persones

Els Estats Units ha celebrat un concert benèfic amb l’objectiu de recaptar fons per a lluitar contra el coronavirus, al qual van assistir milers de persones vacunades.

Entre els cantants que van actuar en este concert tan especial en plena pandèmia, cal destacar a l’amfitriona Selena Gomez, Jennifer López, el cantant de Pearl Jam Eddie Vedder.

Artistes i bandes de fama mundial (Foo Fighters, amb el cantant Brian Johnson d’AC/DC com a convidat especial, J Balvin i H.E.R.), o encimbellats actors i presentadors televisius (Ben Affleck, David LettermanJimmy Kimmel i Sean Penn) fan la seua aportació a este concert amb seu en el Sofi Stadium de Califòrnia.

En el multitudinari esdeveniment, amb un cartell de luxe, l’estrela més aplaudida va ser Jennifer López.
Un total de 27.000 sanitaris i treballadors essencials ja vacunats van gaudir de la gala anomenada ‘Vax Live’. En total s’han recaptat 53.000 milions de dòlars.

Per a assistir al concert va caldre presentar certificat de vacunació. Però almenys va haver-hi públic: “Este és un sentiment que no hem tingut en un temps. Hi ha un micròfon, una multitud.

En el concert benèfic han col·laborat diverses empreses i governs. A més, entre els personatges que han demanat ajuda en el concert, destaquen els ducs de Sussex. Aquests han animat a la població al fet que s’immunitze.

“La vacuna ha d’entregar-se a tothom i a tot arreu. No podem descansar fins que arribe a totes les cantonades”, va assegurar el príncep Harry. Igual que Jennifer López, qui va explicar que no va poder “passar el nadal amb la meua mare per primera vegada en la meua vida”, però indica que era allí amb ella en el concert.

 

Joe Biden o Pedro Sánchez

 

També hi han enviat un missatge el President dels Estats Units, Joe Biden, o el papa Francisco. “Reben la visita d’este vell que ni balla, ni canta”, va saludar el papa Francisco amb un missatge en el qual va demanar “acabar de manera temporal amb els drets de propietat” sobre les patents de les vacunes.

“Les vacunes són segures, us ho promet. I funcionen”, va assegurar Joe Biden. També va celebrar el bon ritme de la campanya de vacunació al seu país. Allí, almenys el 50% de la població té almenys una dosi.

En vídeo van assistir també el president de França, Emmanuel Macron, i el d’Espanya, Pedro Sánchez.

“Este virus el pararem junts. Ara estem més a prop. Continuem lluitant units”, ha dit Pedro Sánchez. A més, també va manar un vídeo la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...

El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.

La CEV demana normalitat a les empreses que comercien amb els EUA davant les amenaces de Trump

La patronal valenciana ha instat a mantindre la calma i seguir amb normalitat les operacions amb els Estats Units. Ha apel·lat al paraigua de la UE i a accelerar un acord comercial.

L’entrenador del València Basket júnior: ‘Escoltàvem explosions però no véiem res’

El València Basket júnior va tornar a Espanya després de quatre dies bloquejat a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El seu tècnic va relatar que van sentir explosions i van seguir protocols.

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.