Els Estats Units fa el seu primer concert amb milers de persones

Els Estats Units ha celebrat un concert benèfic amb l’objectiu de recaptar fons per a lluitar contra el coronavirus, al qual van assistir milers de persones vacunades.

Entre els cantants que van actuar en este concert tan especial en plena pandèmia, cal destacar a l’amfitriona Selena Gomez, Jennifer López, el cantant de Pearl Jam Eddie Vedder.

Artistes i bandes de fama mundial (Foo Fighters, amb el cantant Brian Johnson d’AC/DC com a convidat especial, J Balvin i H.E.R.), o encimbellats actors i presentadors televisius (Ben Affleck, David LettermanJimmy Kimmel i Sean Penn) fan la seua aportació a este concert amb seu en el Sofi Stadium de Califòrnia.

En el multitudinari esdeveniment, amb un cartell de luxe, l’estrela més aplaudida va ser Jennifer López.
Un total de 27.000 sanitaris i treballadors essencials ja vacunats van gaudir de la gala anomenada ‘Vax Live’. En total s’han recaptat 53.000 milions de dòlars.

Per a assistir al concert va caldre presentar certificat de vacunació. Però almenys va haver-hi públic: “Este és un sentiment que no hem tingut en un temps. Hi ha un micròfon, una multitud.

En el concert benèfic han col·laborat diverses empreses i governs. A més, entre els personatges que han demanat ajuda en el concert, destaquen els ducs de Sussex. Aquests han animat a la població al fet que s’immunitze.

«La vacuna ha d’entregar-se a tothom i a tot arreu. No podem descansar fins que arribe a totes les cantonades», va assegurar el príncep Harry. Igual que Jennifer López, qui va explicar que no va poder «passar el nadal amb la meua mare per primera vegada en la meua vida», però indica que era allí amb ella en el concert.

 

Joe Biden o Pedro Sánchez

 

També hi han enviat un missatge el President dels Estats Units, Joe Biden, o el papa Francisco. «Reben la visita d’este vell que ni balla, ni canta», va saludar el papa Francisco amb un missatge en el qual va demanar «acabar de manera temporal amb els drets de propietat» sobre les patents de les vacunes.

«Les vacunes són segures, us ho promet. I funcionen», va assegurar Joe Biden. També va celebrar el bon ritme de la campanya de vacunació al seu país. Allí, almenys el 50% de la població té almenys una dosi.

En vídeo van assistir també el president de França, Emmanuel Macron, i el d’Espanya, Pedro Sánchez.

«Este virus el pararem junts. Ara estem més a prop. Continuem lluitant units», ha dit Pedro Sánchez. A més, també va manar un vídeo la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen.
 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.