Els Estats Units fa el seu primer concert amb milers de persones

Els Estats Units ha celebrat un concert benèfic amb l’objectiu de recaptar fons per a lluitar contra el coronavirus, al qual van assistir milers de persones vacunades.

Entre els cantants que van actuar en este concert tan especial en plena pandèmia, cal destacar a l’amfitriona Selena Gomez, Jennifer López, el cantant de Pearl Jam Eddie Vedder.

Artistes i bandes de fama mundial (Foo Fighters, amb el cantant Brian Johnson d’AC/DC com a convidat especial, J Balvin i H.E.R.), o encimbellats actors i presentadors televisius (Ben Affleck, David LettermanJimmy Kimmel i Sean Penn) fan la seua aportació a este concert amb seu en el Sofi Stadium de Califòrnia.

En el multitudinari esdeveniment, amb un cartell de luxe, l’estrela més aplaudida va ser Jennifer López.
Un total de 27.000 sanitaris i treballadors essencials ja vacunats van gaudir de la gala anomenada ‘Vax Live’. En total s’han recaptat 53.000 milions de dòlars.

Per a assistir al concert va caldre presentar certificat de vacunació. Però almenys va haver-hi públic: “Este és un sentiment que no hem tingut en un temps. Hi ha un micròfon, una multitud.

En el concert benèfic han col·laborat diverses empreses i governs. A més, entre els personatges que han demanat ajuda en el concert, destaquen els ducs de Sussex. Aquests han animat a la població al fet que s’immunitze.

«La vacuna ha d’entregar-se a tothom i a tot arreu. No podem descansar fins que arribe a totes les cantonades», va assegurar el príncep Harry. Igual que Jennifer López, qui va explicar que no va poder «passar el nadal amb la meua mare per primera vegada en la meua vida», però indica que era allí amb ella en el concert.

 

Joe Biden o Pedro Sánchez

 

També hi han enviat un missatge el President dels Estats Units, Joe Biden, o el papa Francisco. «Reben la visita d’este vell que ni balla, ni canta», va saludar el papa Francisco amb un missatge en el qual va demanar «acabar de manera temporal amb els drets de propietat» sobre les patents de les vacunes.

«Les vacunes són segures, us ho promet. I funcionen», va assegurar Joe Biden. També va celebrar el bon ritme de la campanya de vacunació al seu país. Allí, almenys el 50% de la població té almenys una dosi.

En vídeo van assistir també el president de França, Emmanuel Macron, i el d’Espanya, Pedro Sánchez.

«Este virus el pararem junts. Ara estem més a prop. Continuem lluitant units», ha dit Pedro Sánchez. A més, també va manar un vídeo la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen.
 

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.