16.3 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Eugeni Alemany tornarà pròximament a À Punt amb el concurs ‘A la saca’ que repartirà 20.000 euros cada setmana

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública valenciana, À Punt, estrenarà pròximament ‘A la saca’, el nou concurs diari que arriba a la Comunitat Valenciana després d’haver triomfat en la BBC a Regne Unit, que s’emetrà després de l’informatiu de la nit i que estarà presentat per Eugeni Alemany. D’aquesta manera, el ‘showman’ i humorista torna a la cadena en el seu horari estel·lar amb el programa que “més diners en premis posarà en joc”.

Cada setmana, 20.000 euros repartits en 100 borses passaran per la Cinta Transportadora del programa, que comptarà amb una mecànica “inigualable” per a posar a prova l’agilitat mental i la intuïció dels concursants, que hauran d’escollir la borsa que conté la resposta que val una fortuna o que permet “robar-li una dinerada” al veí o, si t’equivoques, regalar a un company tot o part de l’acumulat, o fins i tot “caure en fallida”.

El risc anirà ‘in crescendo’ en cada fase i “tot pot ocórrer” fins que l’última saca faça la seua aparició. Tot açò, amanit amb el talent, agudesa i sentit d’humor d’Eugeni Alemany, el “popular showman” que “sempre ha seduït” a l’audiència d’À Punt amb el seu “estil únic”. El còmic torna d’aquesta manera a la cadena les nits de dilluns a divendres per a “entretenir a un públic familiar”.

‘A la saca’ és una producció d’À Punt en col·laboració amb València Imagina Televisió (The Mediapro Studio), dirigida per Melina Rodríguez (‘Duel de Veus’, ‘Bona Vesprada’, ‘Family Duo’).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Europeu d’atletisme València 2027 arranca amb la presentació del logo i focus en el llegat

L'organització de l'Europeu d'atletisme de 2027 a València va donar el tret d'eixida amb la seua identitat visual i un missatge comú: deixar un llegat durador. Autoritats i exatletas van destacar l'impuls a infraestructures, llicències i projecció internacional que portarà la cita en el Velòdrom Luis Puig.

Restablida la circulació en la Línia 1 de Metrovalencia entre Alberic i Castelló amb possibles retards

La Línia 1 ha quedat restablida este divendres després de diverses hores d'interrupció pel trencament d'una catenària entre Alberic i Castelló. Metrovalencia ha advertit de demores mentres es normalitza la freqüència.

Bernabé ha assegurat que el PSPV donaria suport a una ordenança abolicionista de prostitució a València i ha oferit un pacte a Catalá

La líder del PSPV a València ha proposat a l'alcaldessa un pacte per a aprovar una ordenança abolicionista que sancione a clients i a la terceria locativa i reforce la protecció a les dones, després de la denúncia veïnal de repunt en Velluters.

València barrarà en Falles tots els immobles i monuments protegits i reforçarà la vigilància

L'Ajuntament actualitzarà el protocol de protecció del patrimoni per a les Falles 2026: tancat preventiu, més control policial i restriccions al costat de béns històrics. Hi haurà neteja reforçada, plans per a contenidors i distàncies mínimes entorn de BIC i BRL.

La supervivència del càncer infantil a Europa depén de la rapidesa del diagnòstic

Un macroestudi amb quasi 10.000 casos en 27 països confirma que l'estadi al diagnòstic és decisiu per a la supervivència. Espanya mostra solidesa, amb millores pendents en medul·loblastoma.

Alboraia instal·la cambres i gàbies per a controlar i capturar senglars

Alboraia ha desplegat cambres i gàbies per al control selectiu de senglars, amb monitoratge remot i protocols de benestar animal. El pla prioritza actuacions puntuals per a reduir riscos sanitaris i danys en infraestructures.

L’esquerra d’Alacant urgix al PP a fixar data per a la comissió per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han urgit a Luis Barcala a convocar ja la comissió que investigarà l'adjudicació de 140 VPP a la Platja de Sant Joan. També han avançat mesures de vivenda per al pròxim ple.

L’avís per vent puja a roig a Castelló amb ratxes de fins a 140 km/h este dissabte

Aemet ha elevat a roig l'avís per vent a Castelló, amb ratxes de 140 km/h a l'interior i 130 km/h en el litoral. Alacant i València activen avisos taronja i groc.