Eugeni Alemany tornarà pròximament a À Punt amb el concurs ‘A la saca’ que repartirà 20.000 euros cada setmana

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública valenciana, À Punt, estrenarà pròximament ‘A la saca’, el nou concurs diari que arriba a la Comunitat Valenciana després d’haver triomfat en la BBC a Regne Unit, que s’emetrà després de l’informatiu de la nit i que estarà presentat per Eugeni Alemany. D’aquesta manera, el ‘showman’ i humorista torna a la cadena en el seu horari estel·lar amb el programa que “més diners en premis posarà en joc”.

Cada setmana, 20.000 euros repartits en 100 borses passaran per la Cinta Transportadora del programa, que comptarà amb una mecànica “inigualable” per a posar a prova l’agilitat mental i la intuïció dels concursants, que hauran d’escollir la borsa que conté la resposta que val una fortuna o que permet “robar-li una dinerada” al veí o, si t’equivoques, regalar a un company tot o part de l’acumulat, o fins i tot “caure en fallida”.

El risc anirà ‘in crescendo’ en cada fase i “tot pot ocórrer” fins que l’última saca faça la seua aparició. Tot açò, amanit amb el talent, agudesa i sentit d’humor d’Eugeni Alemany, el “popular showman” que “sempre ha seduït” a l’audiència d’À Punt amb el seu “estil únic”. El còmic torna d’aquesta manera a la cadena les nits de dilluns a divendres per a “entretenir a un públic familiar”.

‘A la saca’ és una producció d’À Punt en col·laboració amb València Imagina Televisió (The Mediapro Studio), dirigida per Melina Rodríguez (‘Duel de Veus’, ‘Bona Vesprada’, ‘Family Duo’).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem ordena una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal

El Tribunal Suprem ha estimat el recurs de la Fiscalia i ha ordenat a l'Audiència d'Alacant dictar una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal. L'alt tribunal ha anul·lat la decisió que va invalidar una escolta telefònica i ha demanat valorar eixes proves.

El PP preveu constituir la setmana vinent la comissió d’investigació per les vivendes públiques a Alacant

El Govern local espera el tancament imminent dels expedients i col·locarà a Manuel Villar al capdavant de l'òrgan. L'oposició manté l'exigència de dimissió de l'alcalde i el debat sobre tanteig i retracte.

Aemet activa avís groc el dijous per pluges de 60 l/m² en 12 hores en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dijous l'avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores a l'interior i nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. A Alacant es prolonguen fins al dimecres els avisos per vent de 70 km/h i fenòmens costaners amb ones de 3 metres.

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.

Catalá esperarà a l’informe de la Generalitat per a fixar el doble topònim de la ciutat

Catalá ha avançat que decidirà el doble topònim quan reba l'informe de la Generalitat i defén que el nom vaja primer en valencià i després en castellà. En el mateix acte, ha presentat 63 nous agents de la USAP i ha destacat el descens de la delinqüència.