11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Eugeni Alemany tornarà pròximament a À Punt amb el concurs ‘A la saca’ que repartirà 20.000 euros cada setmana

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública valenciana, À Punt, estrenarà pròximament ‘A la saca’, el nou concurs diari que arriba a la Comunitat Valenciana després d’haver triomfat en la BBC a Regne Unit, que s’emetrà després de l’informatiu de la nit i que estarà presentat per Eugeni Alemany. D’aquesta manera, el ‘showman’ i humorista torna a la cadena en el seu horari estel·lar amb el programa que “més diners en premis posarà en joc”.

Cada setmana, 20.000 euros repartits en 100 borses passaran per la Cinta Transportadora del programa, que comptarà amb una mecànica “inigualable” per a posar a prova l’agilitat mental i la intuïció dels concursants, que hauran d’escollir la borsa que conté la resposta que val una fortuna o que permet “robar-li una dinerada” al veí o, si t’equivoques, regalar a un company tot o part de l’acumulat, o fins i tot “caure en fallida”.

El risc anirà ‘in crescendo’ en cada fase i “tot pot ocórrer” fins que l’última saca faça la seua aparició. Tot açò, amanit amb el talent, agudesa i sentit d’humor d’Eugeni Alemany, el “popular showman” que “sempre ha seduït” a l’audiència d’À Punt amb el seu “estil únic”. El còmic torna d’aquesta manera a la cadena les nits de dilluns a divendres per a “entretenir a un públic familiar”.

‘A la saca’ és una producció d’À Punt en col·laboració amb València Imagina Televisió (The Mediapro Studio), dirigida per Melina Rodríguez (‘Duel de Veus’, ‘Bona Vesprada’, ‘Family Duo’).

Últimes notícies

Martínez demana al València Basket recuperar-se en poques hores abans de visitar al Bayern

Pedro Martínez admet que l'equip arriba amb poc marge i quasi sense entrenar pels viatges abans del Bayern. Pradilla destaca la millora del rival a casa.

El temporal derroca tres terrasses d’un edifici a la platja de Tavernes de la Valldigna

Tres terrasses van col·lapsar este dimarts pel fort onatge en un bloc de la platja de Tavernes de la Valldigna. Dos famílies van ser desallotjades i es perimetró la zona a l'espera d'informes tècnics.

El València vol enllaçar triomfs en la pista del Bayern de Pesic

El València visita al Bayern de Munic, ara dirigit per Svetislav Pesic, amb la intenció de donar continuïtat al triomf davant Paris Basketball i afermar-se en la zona alta.

El Port d’Alacant obri el concurs per a la seua primera planta d’hidrogen renovable

L'Autoritat Portuària ha aprovat el concurs per a construir i explotar una planta d'hidrogen renovable en el moll 19. El projecte, amb 30 anys de concessió, preveu 1 MW de electrolizadores i energia pròpia per a reduir la petjada de carboni del port.

Tres partits de sanció per a Cristian Rivero per llançar una pilota al camp

Cristian Rivero ha sigut sancionat amb tres partits per llançar una pilota al camp des de la banqueta davant el Getafe. El València queda amb una sola opció en la porteria si Agirrezabala no es recupera.

Jaime Pradilla supera els 2.000 punts amb el València Basket

En el dol davant Paris Basketball, l'ala pivot va superar la barrera dels 2.000 punts des de 2020 i es va convertir en el 15é anotador històric del club. Als seus 25 anys també destaca en rebot i experiència europea.

Un estudi conclou que el part en l’aigua reduïx intervencions i millora els resultats

Un estudi de l'UJI i Fisabio a l'Hospital de La Plana associa el part en l'aigua amb més parts vaginals espontanis, menys instrumental i millors resultats neonatals enfront de l'epidural. Les dades reforcen que la immersió afavorix la fisiologia del part i reduïx la medicalització en embarassos de baix risc

Pérez Llorca insistix al Govern que autoritze la Llei de Costas valenciana després del temporal

El president ha reiterat en FITUR la seua petició perquè l'Executiu done llum verda a la norma i poder actuar davant els danys en el litoral. També ha anunciat 2 milions per a un pla de millora de platges.