16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Eugeni Alemany tornarà pròximament a À Punt amb el concurs ‘A la saca’ que repartirà 20.000 euros cada setmana

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública valenciana, À Punt, estrenarà pròximament ‘A la saca’, el nou concurs diari que arriba a la Comunitat Valenciana després d’haver triomfat en la BBC a Regne Unit, que s’emetrà després de l’informatiu de la nit i que estarà presentat per Eugeni Alemany. D’aquesta manera, el ‘showman’ i humorista torna a la cadena en el seu horari estel·lar amb el programa que “més diners en premis posarà en joc”.

Cada setmana, 20.000 euros repartits en 100 borses passaran per la Cinta Transportadora del programa, que comptarà amb una mecànica “inigualable” per a posar a prova l’agilitat mental i la intuïció dels concursants, que hauran d’escollir la borsa que conté la resposta que val una fortuna o que permet “robar-li una dinerada” al veí o, si t’equivoques, regalar a un company tot o part de l’acumulat, o fins i tot “caure en fallida”.

El risc anirà ‘in crescendo’ en cada fase i “tot pot ocórrer” fins que l’última saca faça la seua aparició. Tot açò, amanit amb el talent, agudesa i sentit d’humor d’Eugeni Alemany, el “popular showman” que “sempre ha seduït” a l’audiència d’À Punt amb el seu “estil únic”. El còmic torna d’aquesta manera a la cadena les nits de dilluns a divendres per a “entretenir a un públic familiar”.

‘A la saca’ és una producció d’À Punt en col·laboració amb València Imagina Televisió (The Mediapro Studio), dirigida per Melina Rodríguez (‘Duel de Veus’, ‘Bona Vesprada’, ‘Family Duo’).

Últimes notícies

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.