ALACANT, 15 (EUROPA PRESS)
Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han extingit un incendi de vegetació al mirador del Cap de la Nau a Xàbia. S’han cremat uns sis metres quadrats per l’incendi, que ha quedat situat a una zona de jardí d’un xalet particular.
El foc s’ha produït al mirador del Cap de la Nau i els bombers han rebut l’avís sobre les 12.40 hores. Fins al lloc han mobilitzat, a més de mitjans terrestres, el despatx automàtic (helicòpter de direcció d’incendis) i mitjans aeris, més bombers forestals a la zona, segons ha indicat el Consorci en un comunicat.
Malgrat la proximitat a certs habitatges, no ha sigut necessari evacuar al veïnat. A més, la «ràpida resposta» de la reguarda de bombers del Consorci a Xàbia ha permès extingir l’incendi abans que poguera propagar-se, sense que la resta de mitjans mobilitzats hagen arribat a intervenir.
Finalment, l’incendi ha cremat uns sis metres quadrats cremats i ha quedat situat en una zona de jardí d’un xalet particular. En la intervenció, que ha finalitzat al voltant de les 13.15 hores, han participat una bomba rural pesanda, un cap i tres bombers de la reguarda de Xàbia.







