Florida Universitària recupera la presencialitat en els Cicles Formatius després de la dana

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

Florida Universitària ha reobert les seues portes a l’alumnat de Cicles Formatius, reprenent la presencialitat un mes després de la dana, després del “gran esforç” realitzat, en treballar “incansablement per a reacondicionar les seues instal·lacions, prioritzant sempre la seguretat i el benestar tant de personal com del seu alumnat”.

Així ho ha ressaltat la cooperativa educativa en un comunicat, en el qual ha apuntat que, des del passat 11 de novembre, Florida Universitària havia implementat un model d’ensenyament online que va permetre mantenir el contacte entre professorat i estudiants per a garantir la continuïtat acadèmica, encara que amb la presencialitat com el principal objectiu a aconseguir.

Durant la jornada de reobertura, el Campus de Catarroja ha sigut escenari d’un minut de silenci en homenatge a les víctimes de la dana, convocat per l’Àrea d’Estudis Superiors, en un acte que “ha simbolitzat la unitat de la comunitat i també ha reconegut la destacada labor humanitària exercida pel professorat, personal administratiu i també estudiants, que ha sigut clau per a fer front a esta catàstrofe sense precedents”.

La cooperativa ha ressaltat que “valors com la resiliència, la solidaritat i la cooperació s’han destacat especialment com a part de la fórmula perquè este 3 de desembre s’haja recuperat certa normalitat al Campus de Catarroja”. D’igual manera, s’ha ressaltat l’alta assistència de l’alumnat, que “reflectix el seu compromís amb Florida Universitària i el seu desig de recuperar la normalitat acadèmica”.

La recuperació de la presencialitat ha requerit d'”intenses” labors de neteja i reacondicionament del Campus. D’altra banda, des de Florida Universitària s’ha treballat en solucions per a donar resposta a les dificultats de mobilitat ocasionades per la dana. D’esta forma, el centre ha habilitat servicis especials de transport que facilitaran l’accés des de les àrees afectades.

Així mateix, el 5 de desembre s’engegarà la plataforma Hoop Carpool, habilitada per a alumnat i personal. Esta iniciativa fomenta l’ús del cotxe compartit com a alternativa per a facilitar els desplaçaments.

Quant a la part més humana, Florida Universitària ha manifestat que manté el seu “compromís amb el benestar del seu alumnat”, i ha reforçat mesures de suport acadèmic i emocional. S’ha intensificat l’acompanyament pedagògic, oferint atenció personalitzada per als qui es troben en circumstàncies excepcionals, i el Servici d’Orientació i Benestar de l’Estudiant (OBE-ÉS) seguirà potenciant els seus recursos per a brindar suport emocional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.