Florida Universitària recupera la presencialitat en els Cicles Formatius després de la dana

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

Florida Universitària ha reobert les seues portes a l’alumnat de Cicles Formatius, reprenent la presencialitat un mes després de la dana, després del “gran esforç” realitzat, en treballar “incansablement per a reacondicionar les seues instal·lacions, prioritzant sempre la seguretat i el benestar tant de personal com del seu alumnat”.

Així ho ha ressaltat la cooperativa educativa en un comunicat, en el qual ha apuntat que, des del passat 11 de novembre, Florida Universitària havia implementat un model d’ensenyament online que va permetre mantenir el contacte entre professorat i estudiants per a garantir la continuïtat acadèmica, encara que amb la presencialitat com el principal objectiu a aconseguir.

Durant la jornada de reobertura, el Campus de Catarroja ha sigut escenari d’un minut de silenci en homenatge a les víctimes de la dana, convocat per l’Àrea d’Estudis Superiors, en un acte que “ha simbolitzat la unitat de la comunitat i també ha reconegut la destacada labor humanitària exercida pel professorat, personal administratiu i també estudiants, que ha sigut clau per a fer front a esta catàstrofe sense precedents”.

La cooperativa ha ressaltat que “valors com la resiliència, la solidaritat i la cooperació s’han destacat especialment com a part de la fórmula perquè este 3 de desembre s’haja recuperat certa normalitat al Campus de Catarroja”. D’igual manera, s’ha ressaltat l’alta assistència de l’alumnat, que “reflectix el seu compromís amb Florida Universitària i el seu desig de recuperar la normalitat acadèmica”.

La recuperació de la presencialitat ha requerit d'”intenses” labors de neteja i reacondicionament del Campus. D’altra banda, des de Florida Universitària s’ha treballat en solucions per a donar resposta a les dificultats de mobilitat ocasionades per la dana. D’esta forma, el centre ha habilitat servicis especials de transport que facilitaran l’accés des de les àrees afectades.

Així mateix, el 5 de desembre s’engegarà la plataforma Hoop Carpool, habilitada per a alumnat i personal. Esta iniciativa fomenta l’ús del cotxe compartit com a alternativa per a facilitar els desplaçaments.

Quant a la part més humana, Florida Universitària ha manifestat que manté el seu “compromís amb el benestar del seu alumnat”, i ha reforçat mesures de suport acadèmic i emocional. S’ha intensificat l’acompanyament pedagògic, oferint atenció personalitzada per als qui es troben en circumstàncies excepcionals, i el Servici d’Orientació i Benestar de l’Estudiant (OBE-ÉS) seguirà potenciant els seus recursos per a brindar suport emocional.

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.