13.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Fnac Bonaire reobri este dijous després de 14 setmanes de reconstrucció per la dana

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Fnac Bonaire reobrirà les seues portes este dijous 13, a les 9.30 hores, coincidint amb la reobertura del centre comercial Bonaire a Aldaia una vegada finalitzats els treballs de reconstrucció després de la dana de finals d’octubre.

Segons explica la companyia, el procés de reconstrucció ha sigut “intens”. Des de l’accés a la tenda el 8 de novembre, un equip compost per personal propi i extern ha treballat durant 14 setmanes per a retornar la tenda al seu estat òptim.

La directora de la tenda, junt amb el seu equip de comandaments intermedis, ha liderat els treballs amb el suport d’empleats d’altres Fnac de València, Màlaga, Madrid i Sevilla. A més, nombrosos professionals externs, des d’obrers i pintors fins a especialistes en informàtica i neteja, han participat en la recuperació de l’espai.

El metre i mig inferior de Fnac Bonaire va quedar devastat per l’aigua, la qual cosa va afectar a les dues baldes més baixes de les prestatgeries i va danyar productes com a llibres, peluixos, figures col·leccionables, altaveus, impressores i telèfons. També es van veure afectats elements no destinats a la venda, com a mostradors, TPV, taquilles i mobiliari d’empleats.

Malgrat les pèrdues materials, l’equip torna amb una tenda renovada i una oferta ampliada, ja que es mantenen les millores realitzades al setembre en la secció de llibres i s’afigen més metres a les àrees de ‘marxandatge’, música, cinema i so. La reobertura inclou una nova taula d’amb productes d’Apple i una petita zona de menjar asiàtic.

Per a celebrar la reobertura, Fnac Bonaire i Fnac Sant Agustín oferixen una promoció especial: del 13 al 16 de febrer, els clients podran aprofitar 20 mesos sense interessos (TIN 0%, TAE 0%) per a compres mínimes de 299 euros en ambdues tendes.

Amb esta reobertura, l’empresa reafirma el seu compromís amb els seus clients a la Comunitat Valenciana i agraïx l’esforç de tot l’equip que ha fet possible “la volta a la normalitat en Bonaire”. Inaugurada al juny del 2018, la seua tenda en el centre comercial d’Aldaia compta amb una superfície de 900 metres quadrats i 19 empleats.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.