Anuncios

Fnac Bonaire reobri este dijous després de 14 setmanes de reconstrucció per la dana

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Fnac Bonaire reobrirà les seues portes este dijous 13, a les 9.30 hores, coincidint amb la reobertura del centre comercial Bonaire a Aldaia una vegada finalitzats els treballs de reconstrucció després de la dana de finals d’octubre.

Anuncios

Segons explica la companyia, el procés de reconstrucció ha sigut “intens”. Des de l’accés a la tenda el 8 de novembre, un equip compost per personal propi i extern ha treballat durant 14 setmanes per a retornar la tenda al seu estat òptim.

La directora de la tenda, junt amb el seu equip de comandaments intermedis, ha liderat els treballs amb el suport d’empleats d’altres Fnac de València, Màlaga, Madrid i Sevilla. A més, nombrosos professionals externs, des d’obrers i pintors fins a especialistes en informàtica i neteja, han participat en la recuperació de l’espai.

El metre i mig inferior de Fnac Bonaire va quedar devastat per l’aigua, la qual cosa va afectar a les dues baldes més baixes de les prestatgeries i va danyar productes com a llibres, peluixos, figures col·leccionables, altaveus, impressores i telèfons. També es van veure afectats elements no destinats a la venda, com a mostradors, TPV, taquilles i mobiliari d’empleats.

Malgrat les pèrdues materials, l’equip torna amb una tenda renovada i una oferta ampliada, ja que es mantenen les millores realitzades al setembre en la secció de llibres i s’afigen més metres a les àrees de ‘marxandatge’, música, cinema i so. La reobertura inclou una nova taula d’amb productes d’Apple i una petita zona de menjar asiàtic.

Per a celebrar la reobertura, Fnac Bonaire i Fnac Sant Agustín oferixen una promoció especial: del 13 al 16 de febrer, els clients podran aprofitar 20 mesos sense interessos (TIN 0%, TAE 0%) per a compres mínimes de 299 euros en ambdues tendes.

Amb esta reobertura, l’empresa reafirma el seu compromís amb els seus clients a la Comunitat Valenciana i agraïx l’esforç de tot l’equip que ha fet possible “la volta a la normalitat en Bonaire”. Inaugurada al juny del 2018, la seua tenda en el centre comercial d’Aldaia compta amb una superfície de 900 metres quadrats i 19 empleats.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.
Anuncios