Fnac Bonaire reobri este dijous després de 14 setmanes de reconstrucció per la dana

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Fnac Bonaire reobrirà les seues portes este dijous 13, a les 9.30 hores, coincidint amb la reobertura del centre comercial Bonaire a Aldaia una vegada finalitzats els treballs de reconstrucció després de la dana de finals d’octubre.

Segons explica la companyia, el procés de reconstrucció ha sigut “intens”. Des de l’accés a la tenda el 8 de novembre, un equip compost per personal propi i extern ha treballat durant 14 setmanes per a retornar la tenda al seu estat òptim.

La directora de la tenda, junt amb el seu equip de comandaments intermedis, ha liderat els treballs amb el suport d’empleats d’altres Fnac de València, Màlaga, Madrid i Sevilla. A més, nombrosos professionals externs, des d’obrers i pintors fins a especialistes en informàtica i neteja, han participat en la recuperació de l’espai.

El metre i mig inferior de Fnac Bonaire va quedar devastat per l’aigua, la qual cosa va afectar a les dues baldes més baixes de les prestatgeries i va danyar productes com a llibres, peluixos, figures col·leccionables, altaveus, impressores i telèfons. També es van veure afectats elements no destinats a la venda, com a mostradors, TPV, taquilles i mobiliari d’empleats.

Malgrat les pèrdues materials, l’equip torna amb una tenda renovada i una oferta ampliada, ja que es mantenen les millores realitzades al setembre en la secció de llibres i s’afigen més metres a les àrees de ‘marxandatge’, música, cinema i so. La reobertura inclou una nova taula d’amb productes d’Apple i una petita zona de menjar asiàtic.

Per a celebrar la reobertura, Fnac Bonaire i Fnac Sant Agustín oferixen una promoció especial: del 13 al 16 de febrer, els clients podran aprofitar 20 mesos sense interessos (TIN 0%, TAE 0%) per a compres mínimes de 299 euros en ambdues tendes.

Amb esta reobertura, l’empresa reafirma el seu compromís amb els seus clients a la Comunitat Valenciana i agraïx l’esforç de tot l’equip que ha fet possible “la volta a la normalitat en Bonaire”. Inaugurada al juny del 2018, la seua tenda en el centre comercial d’Aldaia compta amb una superfície de 900 metres quadrats i 19 empleats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.