Fnac Bonaire reobri este dijous després de 14 setmanes de reconstrucció per la dana

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Fnac Bonaire reobrirà les seues portes este dijous 13, a les 9.30 hores, coincidint amb la reobertura del centre comercial Bonaire a Aldaia una vegada finalitzats els treballs de reconstrucció després de la dana de finals d’octubre.

Segons explica la companyia, el procés de reconstrucció ha sigut «intens». Des de l’accés a la tenda el 8 de novembre, un equip compost per personal propi i extern ha treballat durant 14 setmanes per a retornar la tenda al seu estat òptim.

La directora de la tenda, junt amb el seu equip de comandaments intermedis, ha liderat els treballs amb el suport d’empleats d’altres Fnac de València, Màlaga, Madrid i Sevilla. A més, nombrosos professionals externs, des d’obrers i pintors fins a especialistes en informàtica i neteja, han participat en la recuperació de l’espai.

El metre i mig inferior de Fnac Bonaire va quedar devastat per l’aigua, la qual cosa va afectar a les dues baldes més baixes de les prestatgeries i va danyar productes com a llibres, peluixos, figures col·leccionables, altaveus, impressores i telèfons. També es van veure afectats elements no destinats a la venda, com a mostradors, TPV, taquilles i mobiliari d’empleats.

Malgrat les pèrdues materials, l’equip torna amb una tenda renovada i una oferta ampliada, ja que es mantenen les millores realitzades al setembre en la secció de llibres i s’afigen més metres a les àrees de ‘marxandatge’, música, cinema i so. La reobertura inclou una nova taula d’amb productes d’Apple i una petita zona de menjar asiàtic.

Per a celebrar la reobertura, Fnac Bonaire i Fnac Sant Agustín oferixen una promoció especial: del 13 al 16 de febrer, els clients podran aprofitar 20 mesos sense interessos (TIN 0%, TAE 0%) per a compres mínimes de 299 euros en ambdues tendes.

Amb esta reobertura, l’empresa reafirma el seu compromís amb els seus clients a la Comunitat Valenciana i agraïx l’esforç de tot l’equip que ha fet possible «la volta a la normalitat en Bonaire». Inaugurada al juny del 2018, la seua tenda en el centre comercial d’Aldaia compta amb una superfície de 900 metres quadrats i 19 empleats.

Últimes notícies

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.

El consum d’esperit uoses cau un 3,8 % en 2025 per canvis en els hàbits de beure

La venda de begudes espirituoses en Espanya baixa un 3,8 % en 2025, fins als 173 milions de litres, per un canvi en els hàbits de consum cap a menys freqüència i més qualitat, amb auge de productes de baixa o nul·la graduació i formats 'ready to drink'.

Mbappé i Lamine desbanquen Cristiano i Messi com a reis de les marques registrades

Kylian Mbappé lidera amb 15 marques registrades i un dibuix davant l’EUIPO d’Alacant, seguit de Lamine Yamal amb set, i desplaça Lionel Messi i Cristiano Ronaldo en explotació comercial del seu nom a Europa.

Quatre ferits lleus en bolcar un cotxe després d’un xoc en el centre de València

Un abast entre dos cotxes a la cruïlla de la gran via Marquès del Túria amb el carrer Félix Pizcueta, en hora punta, deixa un vehicle bolcat, quatre persones ferides lleus i importants retencions.

Reprenen la busca de l’home desaparegut mentres es banyava a la platja d’Almassora

Els equips d’emergència reprenen este divendres a primera hora la busca de l’home que va desaparèixer ahir a la vesprada mentre es banyava a la platja Pla de la Torre d’Almassora.

Javi Guerra torna a posar un valencianista al mapa de la selecció espanyola

El migcampista del Valencia, Javi Guerra, debuta amb la selecció espanyola absoluta en l amistós contra l Irak i es convertix en el primer jugador valencianista que s estrena amb Espanya en quasi cinc anys.

La UPV desenvolupa un xip fotònic reprogramable ràpid i sense consum elèctric continu

Un equip del Photonic Research Lab de la UPV lidera el desenvolupament d'un xip fotònic reprogramable que aconseguix grans velocitats de funcionament sense necessitat d'alimentació elèctrica contínua, clau per a la computació òptica i la IA del futur.

Reclamen més protecció per a llauradors i ramaders davant els efectes del canvi climàtic

En els últims set anys ha pujat de manera sostinguda la contractació de seguros agraris a Espanya, mentre la Fundació Microfinanzas BBVA alerta que llauradors, ramaders i xicotetes empreses continuen molt exposats als impactes del canvi climàtic.