14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Fnac Bonaire reobri este dijous després de 14 setmanes de reconstrucció per la dana

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Fnac Bonaire reobrirà les seues portes este dijous 13, a les 9.30 hores, coincidint amb la reobertura del centre comercial Bonaire a Aldaia una vegada finalitzats els treballs de reconstrucció després de la dana de finals d’octubre.

Segons explica la companyia, el procés de reconstrucció ha sigut “intens”. Des de l’accés a la tenda el 8 de novembre, un equip compost per personal propi i extern ha treballat durant 14 setmanes per a retornar la tenda al seu estat òptim.

La directora de la tenda, junt amb el seu equip de comandaments intermedis, ha liderat els treballs amb el suport d’empleats d’altres Fnac de València, Màlaga, Madrid i Sevilla. A més, nombrosos professionals externs, des d’obrers i pintors fins a especialistes en informàtica i neteja, han participat en la recuperació de l’espai.

El metre i mig inferior de Fnac Bonaire va quedar devastat per l’aigua, la qual cosa va afectar a les dues baldes més baixes de les prestatgeries i va danyar productes com a llibres, peluixos, figures col·leccionables, altaveus, impressores i telèfons. També es van veure afectats elements no destinats a la venda, com a mostradors, TPV, taquilles i mobiliari d’empleats.

Malgrat les pèrdues materials, l’equip torna amb una tenda renovada i una oferta ampliada, ja que es mantenen les millores realitzades al setembre en la secció de llibres i s’afigen més metres a les àrees de ‘marxandatge’, música, cinema i so. La reobertura inclou una nova taula d’amb productes d’Apple i una petita zona de menjar asiàtic.

Per a celebrar la reobertura, Fnac Bonaire i Fnac Sant Agustín oferixen una promoció especial: del 13 al 16 de febrer, els clients podran aprofitar 20 mesos sense interessos (TIN 0%, TAE 0%) per a compres mínimes de 299 euros en ambdues tendes.

Amb esta reobertura, l’empresa reafirma el seu compromís amb els seus clients a la Comunitat Valenciana i agraïx l’esforç de tot l’equip que ha fet possible “la volta a la normalitat en Bonaire”. Inaugurada al juny del 2018, la seua tenda en el centre comercial d’Aldaia compta amb una superfície de 900 metres quadrats i 19 empleats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.