Un home intenta apunyalar a un policia en Castelló

 

Un home ha sigut detingut este dimarts després de suposadament agredir amb un ganivet a un Policia Local que havia acudit a la telefonada d’auxili d’una dona que havia sigut agredida per la seua parella en una vivenda de Castelló.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, la intervenció s’ha produït en la plaça Mallorca de Castelló després de la telefonada d’una dona al 112, en la que advertia que la seua parella estava «molt agressiu» i que ella estava «molt espantada» perquè no la deixava eixir de sa casa.

 

Fins al domicili s’ha desplaçat una patrulla de la Policia Local que, en arribar a la casa, han escoltat colps i una discussió «acalorada». Quan han tocat al timbre, un home ha eixit amb un ganivet amb el que suposadament ha intentat apunyalar a un agent en la clavícula i, durant un forcejament, li ha provocat una ferida en l’avantbraç que ha requerit 12 punts de sutura.

 

L’agent ha intentat llevar-li el ganivet, mentre que un company ha immobilitzat al presumpte agressor i s’ha procedit a la seua detenció. L’agent ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General per a rebre cures, mentre que la dona ha explicat a l’altre agent que havia sigut amenaçada i agredida per la seua parella.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.