6.3 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

València analitza amb les immobiliàries vies de col·laboració per als afectats de Campanar

L’Ajuntament de València ha analitzat amb el sector de les immobiliàries vies de col·laboració per a ajudar als afectats per l’incendi de Campanar.

Així, l’edil d’Urbanisme i Habitatge, Juan Giner, s’ha reunit amb la presidenta de l’Associació d’Immobiliàries de la Comunitat Valenciana (ASICVAL), Nora García, amb la finalitat d’analitzar les possibilitats que es poden oferir als afectats per aquest succés i ajudar-los a trobar una alternativa residencial, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Aquesta administració local ha assenyalat que des del moment en el qual es va produir l’incendi ASICVAL es va posar en contacte amb l’Ajuntament per a oferir la seua ajuda.

Durant la reunió mantinguda amb Giner, l’entitat ha indicat que ja estan treballant amb diverses famílies que cerquen nous habitatges tant en Campanar com en altres barris pròxims.

El titular d’Urbanisme i Habitatge ha concretat que la reunió amb l’associació d’immobiliàries ha cercat, sobretot, “oferir una possibilitat més als afectats per l’incendi de Campanar“.

En l’àmbit de les ajudes d’emergència, concedides per l’Ajuntament de València, es va habilitar l’edifici en Safranar, però moltes de les famílies ja ens han explicat que han començat a cercar altres alternatives“, ha apuntat l’edil.

Referent a això, Giner ha exposat que s’ha de “continuar aprofitant el treball de tots els sectors especialitzats” perquè els qui vulguen “finalment troben el pis o l’habitatge que més s’adapta a les seues necessitats“.

Cada família té la seua pròpia història i unes necessitats. La proximitat amb el treball o amb els col·legis són circumstàncies que fan que una vegada superat aquest primer moment, les famílies es plantegen altres alternatives”, ha asseverat el responsable municipal.

El consistori ha recordat que són 229 afectats per l’incendi en Campanar els que viuen ara en l’edifici del barri de Safranar habilitat per l’Ajuntament: 187 adults i 42 menors que s’han instal·lat en 99 de les 131 habitatges municipals disponibles en aquest immoble.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.