València analitza amb les immobiliàries vies de col·laboració per als afectats de Campanar

L’Ajuntament de València ha analitzat amb el sector de les immobiliàries vies de col·laboració per a ajudar als afectats per l’incendi de Campanar.

Així, l’edil d’Urbanisme i Habitatge, Juan Giner, s’ha reunit amb la presidenta de l’Associació d’Immobiliàries de la Comunitat Valenciana (ASICVAL), Nora García, amb la finalitat d’analitzar les possibilitats que es poden oferir als afectats per aquest succés i ajudar-los a trobar una alternativa residencial, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Aquesta administració local ha assenyalat que des del moment en el qual es va produir l’incendi ASICVAL es va posar en contacte amb l’Ajuntament per a oferir la seua ajuda.

Durant la reunió mantinguda amb Giner, l’entitat ha indicat que ja estan treballant amb diverses famílies que cerquen nous habitatges tant en Campanar com en altres barris pròxims.

El titular d’Urbanisme i Habitatge ha concretat que la reunió amb l’associació d’immobiliàries ha cercat, sobretot, «oferir una possibilitat més als afectats per l’incendi de Campanar«.

«En l’àmbit de les ajudes d’emergència, concedides per l’Ajuntament de València, es va habilitar l’edifici en Safranar, però moltes de les famílies ja ens han explicat que han començat a cercar altres alternatives«, ha apuntat l’edil.

Referent a això, Giner ha exposat que s’ha de «continuar aprofitant el treball de tots els sectors especialitzats» perquè els qui vulguen «finalment troben el pis o l’habitatge que més s’adapta a les seues necessitats«.

«Cada família té la seua pròpia història i unes necessitats. La proximitat amb el treball o amb els col·legis són circumstàncies que fan que una vegada superat aquest primer moment, les famílies es plantegen altres alternatives», ha asseverat el responsable municipal.

El consistori ha recordat que són 229 afectats per l’incendi en Campanar els que viuen ara en l’edifici del barri de Safranar habilitat per l’Ajuntament: 187 adults i 42 menors que s’han instal·lat en 99 de les 131 habitatges municipals disponibles en aquest immoble.

Últimes notícies

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 l/m² a Requena, ha inundat vivendes i ha complicat el trànsit en diverses carreteres de la comarca, mentres es manté l’alerta per pluges molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 litres per metre quadrat en Requena, ha inundat vivendes i ha obligat a intervindre Emergències, que manté l’alerta per noves pluges fortes esta matinada.

Pérez Llorca diu que no li preocupa el seu futur sinó el dels valencians

Juanfran Pérez Llorca assegura en el debat de política general que no està preocupat per la seua candidatura sinó pel futur dels valencians i defensa els seus anuncis davant les crítiques de l’oposició.

Pradas afirma que no vol tapar ningú i reclama que es conega tota la veritat de la DANA

Salomé Pradas, exconsellera de Justícia i Interior imputada per la DANA de 2024, ha assegurat al Congrés que no vol tapar ningú, tampoc l’expresident Carlos Mazón, i que el seu objectiu és que es conega tota la veritat del que va passar.

Galán reclama a Europa un nou model energètic per reduir la dependència exterior

El president executiu d'Iberdrola, Ignacio Sánchez Galán, ha defensat a València que Europa necessita un nou model energètic per trencar la seua dependència exterior i ha reclamat més inversió en xarxes elèctriques i estabilitat reguladora. L'ex primer ministre italià Enrico Letta ha advertit també sobre la fragmentació europea i el domini nord-americà en banca i intel·ligència artificial.

L’humor de Javier Aguirre conquista Mestalla en la seua presentació

Javier Aguirre s’ha presentat com a nou entrenador del Valencia amb una roda de premsa plena d’humor, proximitat i frases espontànies, mantenint intacta la seua personalitat. El tècnic mexicà ha promés donar-ho tot per revertir la mala dinàmica esportiva de l’equip.

Vox defensa que els acords amb el PP fan als valencians millor i més segurs

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha defensat en el debat de política general que els acords del seu partit amb el PP han millorat la situació dels valencians i han augmentat la seua seguretat, sobretot en matèria d’immigració i vivenda. Ha advertit, no obstant això, que els pressupostos de 2026 només recullen una part del programa de Vox i que aspiren a anar més lluny si governen en solitari.

L’home acusat de matar la seua parella a Benidorm ix de la vivenda després de cinc hores amb la Policia

L’home detingut per l’assassinat masclista de la seua parella a Benidorm ha abandonat el domicili escortat per la Policia Nacional després de cinc hores dins de la vivenda. La víctima, una dona brasilera de 33 anys, no constava en el sistema Viogén i Benidorm ha decretat un dia de dol i una concentració de condemna.