València analitza amb les immobiliàries vies de col·laboració per als afectats de Campanar

L’Ajuntament de València ha analitzat amb el sector de les immobiliàries vies de col·laboració per a ajudar als afectats per l’incendi de Campanar.

Així, l’edil d’Urbanisme i Habitatge, Juan Giner, s’ha reunit amb la presidenta de l’Associació d’Immobiliàries de la Comunitat Valenciana (ASICVAL), Nora García, amb la finalitat d’analitzar les possibilitats que es poden oferir als afectats per aquest succés i ajudar-los a trobar una alternativa residencial, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Aquesta administració local ha assenyalat que des del moment en el qual es va produir l’incendi ASICVAL es va posar en contacte amb l’Ajuntament per a oferir la seua ajuda.

Durant la reunió mantinguda amb Giner, l’entitat ha indicat que ja estan treballant amb diverses famílies que cerquen nous habitatges tant en Campanar com en altres barris pròxims.

El titular d’Urbanisme i Habitatge ha concretat que la reunió amb l’associació d’immobiliàries ha cercat, sobretot, “oferir una possibilitat més als afectats per l’incendi de Campanar“.

En l’àmbit de les ajudes d’emergència, concedides per l’Ajuntament de València, es va habilitar l’edifici en Safranar, però moltes de les famílies ja ens han explicat que han començat a cercar altres alternatives“, ha apuntat l’edil.

Referent a això, Giner ha exposat que s’ha de “continuar aprofitant el treball de tots els sectors especialitzats” perquè els qui vulguen “finalment troben el pis o l’habitatge que més s’adapta a les seues necessitats“.

Cada família té la seua pròpia història i unes necessitats. La proximitat amb el treball o amb els col·legis són circumstàncies que fan que una vegada superat aquest primer moment, les famílies es plantegen altres alternatives”, ha asseverat el responsable municipal.

El consistori ha recordat que són 229 afectats per l’incendi en Campanar els que viuen ara en l’edifici del barri de Safranar habilitat per l’Ajuntament: 187 adults i 42 menors que s’han instal·lat en 99 de les 131 habitatges municipals disponibles en aquest immoble.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.