Espectacular incendi d’un cotxe que acabava d’eixir del taller en Fira València

INCENDI

El cotxe cremant-se en plena rotonda | Twitter

Un cotxe, que acabava d’eixir del taller, s’ha botat foc en plena rotonda este dijous de vesprada. El vehicle es trobava en una de les rotondes d’accés a Fira València quan ha començat a cremar-se, amb el conductor i una altra persona dins, i ha provocat una gran columna de fum.

 

Segons ha avançat ‘À Punt NTC’, efectius de la Policia Nacional, la Policia Local de València i Bombers de l’Ajuntament de la ciutat s’han desplaçat ràpidament fins al lloc dels fets per a tractar d’extingir les flames, que no han passat desapercebudes per a la resta de gent que passava per la zona. A més, la zona estava especialment transitada hui per la celebració d’un dels actes centrals de campanya de Vox en el recinte de Fira València.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV) a ‘Las Provincias’, la Policia ha intentat acabar amb el foc amb l’extintor d’emergència que sempre porten en el cotxe patrulla, tot i que ha resultat impossible per la ràpida estensió de les flames.

INCENDI

L’incendi ha provocat una enorme columna de fum | Twitter

Tot i que el vehicle ha quedat «sinistre total», ja que només s’han pogut salvar dos bosses del maleter, cap de les dos persones que anaven dins del vehicle ha resultat ferida. Els dos afectats s’han donat compte de la situació quan un altre conductor els ha avisat de que estava eixint foc de la part inferior del cotxe.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.