6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

La incidència acumulada en territori valencià baixa fins als 57,66 casos per 100.00 habitants

 

La incidència acumulada en els últims 14 dies del coronavirus en el territori valencià ha baixat fins als 57,66 casos per cada 100.000 habitants, quasi cinc punts menys que el dimarts i per davall del llindar dels 60 positius. Es manté com la tercera autonomia amb una taxa menor, per darrere d’Extremadura i Balears.

 

D’eixa manera ho recull l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat, en la que  s’observa que la incidència acumulada a set dies se situa en 21,80, enfront dels 23,62 del dia anterior; la segona menor per darrere de Balears.

 

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 524 pacients Covid ingressats en planta, 42 menys que el dimarts, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 4,93% al 4,56%. De la mateixa manera, la pressió en UCI també continua descendint amb 164 llits ocupats, una ocupació del 16,48% enfront del 17,22% del dia anterior. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya.

Últimes notícies

Desarticulen una banda per 58 furts i 40.000 € en supermercats de nou províncies

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup dedicat a furts en supermercats de nou províncies, amb 58 sostraccions i més de 40.000 euros sostrets. Quatre integrants han ingressat a la presó provisional.

La massa d’aire àrtic deixa mínimes de -7,1 graus en el nord de la Comunitat Valenciana

La irrupció d'aire àrtic ha deixat un brusc descens de les mínimes a l'interior de Castelló, amb -7,1 graus a Castellfort i valors negatius en diverses localitats. Aemet demana precaució per possible gel en carretera.

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.

Indonèsia intensifica la busca de dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Indonèsia va reprendre l'operatiu per a localitzar a dos menors després del naufragi del KM Putri Sakinah; el diumenge es va identificar el cos de Fernando Martín.

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.