19.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

L’Iran podria condemnar a Cristiano Ronaldo a 99 fuetades per adulteri

Cristiano Ronaldo podria enfrontar-se a l’Iran a una suposada condemna de 99 fuetades per adulteri, segons publiquen els mitjans locals Rouydad24 i Sharq Emroz.

La justícia iraniana hauria imposat aquesta pena a l’estrella portuguesa després que viatgara a Teheran amb l’A el-Nassr al setembre per a jugar contra el Persépolis en la Lliga de Campions asiàtica.

L’abraçada de Cristiano Ronaldo a la pintora Fatemeh Hamami pel qual l’acusen d’adulteri a l’Iran
Durant esta visita a l’Iran el futbolista li va regalar una samarreta signada, va abraçar i li va fer un petó en la galta a Fatemeh Hamami, una pintora amb una paràlisi corporal del 85%, en senyal d’agraïment per regalar-li dos de les seues obres realitzades amb els seus peus.

Això va provocar que nombrosos advocats iranians hagen presentat denúncies contra l’astre portugués, ja que tocar a una dona soltera equival a adulteri en este país.

Suposadament, la justícia iraniana hauria de castigar a Cristiano amb 99 fuetades la pròxima vegada que visite el país, encara que la pena podria ser perdonada si els protagonistes mostren el seu penediment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernal i Cancel·le arranquen com a titulars en el Barça; Pedri i Rashford, a la banqueta

El Barça introduïx dos novetats en l'onze davant el Llevant: Marc Bernal i Joao Cancel·le seran titulars. Pedri i Marcus Rashford reben l'alta però comencen en la banqueta.

La pólvora i la música tornen a València en la Crida que obri les Falles 2026

La Crida marcarà l'inici oficial de les Falles 2026 amb milers de fallers davant les Torres de Serrans. La jornada inclou despertà, bandes i la primera mascletà.

Catalá demana canvis en el Codi Tècnic de l’Edificació per a evitar incendis com el de Campanar

Catalá ha reclamat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat després de l'incendi de Campanar. València ha activat una fitxa per a bombers i bonifica el 95% del ICIO, amb 68 sol·licituds en tràmit.

Kipngeno i Hariso dominen la Marató bp Castelló amb victòries en solitari

Els kenians Leonard Kipngeno i Keleitu Kayamo Hariso es van imposar amb autoritat en la Marató bp Castelló. Cap va batre el rècord, però van firmar àmplies victòries.

Pérez Llorca subratlla l’hospitalitat com a nexe entre valencians i andalusos

Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.

Catalá demana revisar el Codi Tècnic per a evitar incendis com el de Campanar

L'alcaldessa de València ha demanat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat i evitar materials que agreugen incendis. Ha detallat mesures locals i ajudes fiscals ja en marxa i l'avanç en 68 sol·licituds.

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.