9.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

L’Iran podria condemnar a Cristiano Ronaldo a 99 fuetades per adulteri

Cristiano Ronaldo podria enfrontar-se a l’Iran a una suposada condemna de 99 fuetades per adulteri, segons publiquen els mitjans locals Rouydad24 i Sharq Emroz.

La justícia iraniana hauria imposat aquesta pena a l’estrella portuguesa després que viatgara a Teheran amb l’A el-Nassr al setembre per a jugar contra el Persépolis en la Lliga de Campions asiàtica.

L’abraçada de Cristiano Ronaldo a la pintora Fatemeh Hamami pel qual l’acusen d’adulteri a l’Iran
Durant esta visita a l’Iran el futbolista li va regalar una samarreta signada, va abraçar i li va fer un petó en la galta a Fatemeh Hamami, una pintora amb una paràlisi corporal del 85%, en senyal d’agraïment per regalar-li dos de les seues obres realitzades amb els seus peus.

Això va provocar que nombrosos advocats iranians hagen presentat denúncies contra l’astre portugués, ja que tocar a una dona soltera equival a adulteri en este país.

Suposadament, la justícia iraniana hauria de castigar a Cristiano amb 99 fuetades la pròxima vegada que visite el país, encara que la pena podria ser perdonada si els protagonistes mostren el seu penediment.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.