L’Iran podria condemnar a Cristiano Ronaldo a 99 fuetades per adulteri

Cristiano Ronaldo podria enfrontar-se a l’Iran a una suposada condemna de 99 fuetades per adulteri, segons publiquen els mitjans locals Rouydad24 i Sharq Emroz.

La justícia iraniana hauria imposat aquesta pena a l’estrella portuguesa després que viatgara a Teheran amb l’A el-Nassr al setembre per a jugar contra el Persépolis en la Lliga de Campions asiàtica.

L’abraçada de Cristiano Ronaldo a la pintora Fatemeh Hamami pel qual l’acusen d’adulteri a l’Iran
Durant esta visita a l’Iran el futbolista li va regalar una samarreta signada, va abraçar i li va fer un petó en la galta a Fatemeh Hamami, una pintora amb una paràlisi corporal del 85%, en senyal d’agraïment per regalar-li dos de les seues obres realitzades amb els seus peus.

Això va provocar que nombrosos advocats iranians hagen presentat denúncies contra l’astre portugués, ja que tocar a una dona soltera equival a adulteri en este país.

Suposadament, la justícia iraniana hauria de castigar a Cristiano amb 99 fuetades la pròxima vegada que visite el país, encara que la pena podria ser perdonada si els protagonistes mostren el seu penediment.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.