L’Iran podria condemnar a Cristiano Ronaldo a 99 fuetades per adulteri

Cristiano Ronaldo podria enfrontar-se a l’Iran a una suposada condemna de 99 fuetades per adulteri, segons publiquen els mitjans locals Rouydad24 i Sharq Emroz.

La justícia iraniana hauria imposat aquesta pena a l’estrella portuguesa després que viatgara a Teheran amb l’A el-Nassr al setembre per a jugar contra el Persépolis en la Lliga de Campions asiàtica.

L’abraçada de Cristiano Ronaldo a la pintora Fatemeh Hamami pel qual l’acusen d’adulteri a l’Iran
Durant esta visita a l’Iran el futbolista li va regalar una samarreta signada, va abraçar i li va fer un petó en la galta a Fatemeh Hamami, una pintora amb una paràlisi corporal del 85%, en senyal d’agraïment per regalar-li dos de les seues obres realitzades amb els seus peus.

Això va provocar que nombrosos advocats iranians hagen presentat denúncies contra l’astre portugués, ja que tocar a una dona soltera equival a adulteri en este país.

Suposadament, la justícia iraniana hauria de castigar a Cristiano amb 99 fuetades la pròxima vegada que visite el país, encara que la pena podria ser perdonada si els protagonistes mostren el seu penediment.

Últimes notícies

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.