L’IVASS convoca la borsa d’urgència per a la categoria de mestra i mestre de taller

L’Institut Valencià de Serveis Socials (IVASS), adscrit a la Vicepresidència i la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, ha convocat la borsa d’ocupació de caràcter urgent per a la categoria de mestra i mestre de taller.

Les persones interessades tenen de termini fins dimecres que ve, dia 7 de juny, per cursar les sol·licituds d’inscripció a través d’este portal

Esta borsa es convoca perquè es troba en estos moments esgotada i és insuficient el nombre de persones candidates disponibles per atendre les demandes dels centres i els serveis de l’entitat.

Amb les persones inscrites es busca cobrir les necessitats existents per a l’exercici provisional de llocs de treball de la categoria de mestre i mestra de taller mitjançant la contractació laboral temporal, així com la contractació temporal per millora d’ocupació de personal laboral fix.

La borsa es constituirà per àrees i es pot fer sol·licitud en qualsevol de les mateixes, no sent excloent en cap cas. Estes són: Àrea 1, corresponent a Castelló de la Plana, la Vall d’Uixó i Borriana; Àrea 2, Benicarló; Àrea 3, València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Àrea 5, Alzira, Cullera, Carlet; i Àrea 7, corresponent a Elx.

Les persones interessades a formar part d’esta borsa hauran d’emplenar, a través del portal web esmentat, la sol·licitud d’inscripció de l’annex I amb les dades personals, el full d’auto baremació de l’annex II, i la declaració responsable de l’aptitud mèdica, declaració responsable de no estar sotmés a l’expedient i declaració responsable de veracitat de la documentació aportada, que s’aportarà al tercer annex.

D’altra banda, en format PDF, han d’adjuntar una fotocòpia del DNI/NIE o passaport, la documentació acreditativa de la titulació requerida per a l’exercici del lloc i la que acredite els mèrits que volen fer valer, d’acord amb el barem establert a la resolució. Estos mèrits hauran d’haver estat obtinguts fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d’inscripció a la borsa.

Les persones interessades hauran facilitar, obligatòriament i a efectes de realitzar les comunicacions oportunes, telèfon mòbil, adreça i correu electrònic. Serà opcional incloure telèfon fix, o un segon número de telèfon mòbil. Esta informació s’ha d’incloure a la sol·licitud d’inscripció a esta borsa d’ocupació temporal.

Últim dia per a les bosses a cura, infermeria i cuina

D’altra banda, este dimecres, 31 de maig, és l’últim dia per accedir a la convocatòria de la borsa d’ocupació temporal a les categories de cuidador o cuidadora, infermer o infermera i cuiner o cuinera que ha estat ampliada per l’IVASS per reforçar el nombre de treballadors i treballadores en centres i serveis dependents d’esta entitat.

Les borses es constituiran atenent a deu àrees geogràfiques; en concret, les sol·licituds per a les borses de la categoria de cuidador o cuidadora es convoquen per a totes les zones: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; Benicarló; València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Cheste i Manises; Alzira, Cullera i Carlet; Xàtiva; Elx; Paterna; Albocàsser i Ontinyent.

Pel que fa a les places per a la categoria d’infermer o infermera s’ofereixen en nou àrees: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; Benicarló; València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Cheste i Manises; Alzira, Cullera i Carlet; Xàtiva; Elx; Albocàsser i Ontinyent.

Així mateix, la borsa de treball temporal a la categoria de cuiner o cuinera està disponible en cinc àrees: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; València, Burjassot, Rocafort, Aldaia; Alzira, Cullera, Carlet; Elx i Albocàsser.

Últimes notícies

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.