13.4 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

L’IVASS convoca la borsa d’urgència per a la categoria de mestra i mestre de taller

L’Institut Valencià de Serveis Socials (IVASS), adscrit a la Vicepresidència i la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, ha convocat la borsa d’ocupació de caràcter urgent per a la categoria de mestra i mestre de taller.

Les persones interessades tenen de termini fins dimecres que ve, dia 7 de juny, per cursar les sol·licituds d’inscripció a través d’este portal

Esta borsa es convoca perquè es troba en estos moments esgotada i és insuficient el nombre de persones candidates disponibles per atendre les demandes dels centres i els serveis de l’entitat.

Amb les persones inscrites es busca cobrir les necessitats existents per a l’exercici provisional de llocs de treball de la categoria de mestre i mestra de taller mitjançant la contractació laboral temporal, així com la contractació temporal per millora d’ocupació de personal laboral fix.

La borsa es constituirà per àrees i es pot fer sol·licitud en qualsevol de les mateixes, no sent excloent en cap cas. Estes són: Àrea 1, corresponent a Castelló de la Plana, la Vall d’Uixó i Borriana; Àrea 2, Benicarló; Àrea 3, València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Àrea 5, Alzira, Cullera, Carlet; i Àrea 7, corresponent a Elx.

Les persones interessades a formar part d’esta borsa hauran d’emplenar, a través del portal web esmentat, la sol·licitud d’inscripció de l’annex I amb les dades personals, el full d’auto baremació de l’annex II, i la declaració responsable de l’aptitud mèdica, declaració responsable de no estar sotmés a l’expedient i declaració responsable de veracitat de la documentació aportada, que s’aportarà al tercer annex.

D’altra banda, en format PDF, han d’adjuntar una fotocòpia del DNI/NIE o passaport, la documentació acreditativa de la titulació requerida per a l’exercici del lloc i la que acredite els mèrits que volen fer valer, d’acord amb el barem establert a la resolució. Estos mèrits hauran d’haver estat obtinguts fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d’inscripció a la borsa.

Les persones interessades hauran facilitar, obligatòriament i a efectes de realitzar les comunicacions oportunes, telèfon mòbil, adreça i correu electrònic. Serà opcional incloure telèfon fix, o un segon número de telèfon mòbil. Esta informació s’ha d’incloure a la sol·licitud d’inscripció a esta borsa d’ocupació temporal.

Últim dia per a les bosses a cura, infermeria i cuina

D’altra banda, este dimecres, 31 de maig, és l’últim dia per accedir a la convocatòria de la borsa d’ocupació temporal a les categories de cuidador o cuidadora, infermer o infermera i cuiner o cuinera que ha estat ampliada per l’IVASS per reforçar el nombre de treballadors i treballadores en centres i serveis dependents d’esta entitat.

Les borses es constituiran atenent a deu àrees geogràfiques; en concret, les sol·licituds per a les borses de la categoria de cuidador o cuidadora es convoquen per a totes les zones: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; Benicarló; València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Cheste i Manises; Alzira, Cullera i Carlet; Xàtiva; Elx; Paterna; Albocàsser i Ontinyent.

Pel que fa a les places per a la categoria d’infermer o infermera s’ofereixen en nou àrees: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; Benicarló; València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Cheste i Manises; Alzira, Cullera i Carlet; Xàtiva; Elx; Albocàsser i Ontinyent.

Així mateix, la borsa de treball temporal a la categoria de cuiner o cuinera està disponible en cinc àrees: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; València, Burjassot, Rocafort, Aldaia; Alzira, Cullera, Carlet; Elx i Albocàsser.

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.