11 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

L’IVASS convoca la borsa d’urgència per a la categoria de mestra i mestre de taller

L’Institut Valencià de Serveis Socials (IVASS), adscrit a la Vicepresidència i la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, ha convocat la borsa d’ocupació de caràcter urgent per a la categoria de mestra i mestre de taller.

Les persones interessades tenen de termini fins dimecres que ve, dia 7 de juny, per cursar les sol·licituds d’inscripció a través d’este portal

Esta borsa es convoca perquè es troba en estos moments esgotada i és insuficient el nombre de persones candidates disponibles per atendre les demandes dels centres i els serveis de l’entitat.

Amb les persones inscrites es busca cobrir les necessitats existents per a l’exercici provisional de llocs de treball de la categoria de mestre i mestra de taller mitjançant la contractació laboral temporal, així com la contractació temporal per millora d’ocupació de personal laboral fix.

La borsa es constituirà per àrees i es pot fer sol·licitud en qualsevol de les mateixes, no sent excloent en cap cas. Estes són: Àrea 1, corresponent a Castelló de la Plana, la Vall d’Uixó i Borriana; Àrea 2, Benicarló; Àrea 3, València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Àrea 5, Alzira, Cullera, Carlet; i Àrea 7, corresponent a Elx.

Les persones interessades a formar part d’esta borsa hauran d’emplenar, a través del portal web esmentat, la sol·licitud d’inscripció de l’annex I amb les dades personals, el full d’auto baremació de l’annex II, i la declaració responsable de l’aptitud mèdica, declaració responsable de no estar sotmés a l’expedient i declaració responsable de veracitat de la documentació aportada, que s’aportarà al tercer annex.

D’altra banda, en format PDF, han d’adjuntar una fotocòpia del DNI/NIE o passaport, la documentació acreditativa de la titulació requerida per a l’exercici del lloc i la que acredite els mèrits que volen fer valer, d’acord amb el barem establert a la resolució. Estos mèrits hauran d’haver estat obtinguts fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d’inscripció a la borsa.

Les persones interessades hauran facilitar, obligatòriament i a efectes de realitzar les comunicacions oportunes, telèfon mòbil, adreça i correu electrònic. Serà opcional incloure telèfon fix, o un segon número de telèfon mòbil. Esta informació s’ha d’incloure a la sol·licitud d’inscripció a esta borsa d’ocupació temporal.

Últim dia per a les bosses a cura, infermeria i cuina

D’altra banda, este dimecres, 31 de maig, és l’últim dia per accedir a la convocatòria de la borsa d’ocupació temporal a les categories de cuidador o cuidadora, infermer o infermera i cuiner o cuinera que ha estat ampliada per l’IVASS per reforçar el nombre de treballadors i treballadores en centres i serveis dependents d’esta entitat.

Les borses es constituiran atenent a deu àrees geogràfiques; en concret, les sol·licituds per a les borses de la categoria de cuidador o cuidadora es convoquen per a totes les zones: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; Benicarló; València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Cheste i Manises; Alzira, Cullera i Carlet; Xàtiva; Elx; Paterna; Albocàsser i Ontinyent.

Pel que fa a les places per a la categoria d’infermer o infermera s’ofereixen en nou àrees: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; Benicarló; València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Cheste i Manises; Alzira, Cullera i Carlet; Xàtiva; Elx; Albocàsser i Ontinyent.

Així mateix, la borsa de treball temporal a la categoria de cuiner o cuinera està disponible en cinc àrees: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; València, Burjassot, Rocafort, Aldaia; Alzira, Cullera, Carlet; Elx i Albocàsser.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.