L’IVASS convoca la borsa d’urgència per a la categoria de mestra i mestre de taller

L’Institut Valencià de Serveis Socials (IVASS), adscrit a la Vicepresidència i la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, ha convocat la borsa d’ocupació de caràcter urgent per a la categoria de mestra i mestre de taller.

Les persones interessades tenen de termini fins dimecres que ve, dia 7 de juny, per cursar les sol·licituds d’inscripció a través d’este portal

Esta borsa es convoca perquè es troba en estos moments esgotada i és insuficient el nombre de persones candidates disponibles per atendre les demandes dels centres i els serveis de l’entitat.

Amb les persones inscrites es busca cobrir les necessitats existents per a l’exercici provisional de llocs de treball de la categoria de mestre i mestra de taller mitjançant la contractació laboral temporal, així com la contractació temporal per millora d’ocupació de personal laboral fix.

La borsa es constituirà per àrees i es pot fer sol·licitud en qualsevol de les mateixes, no sent excloent en cap cas. Estes són: Àrea 1, corresponent a Castelló de la Plana, la Vall d’Uixó i Borriana; Àrea 2, Benicarló; Àrea 3, València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Àrea 5, Alzira, Cullera, Carlet; i Àrea 7, corresponent a Elx.

Les persones interessades a formar part d’esta borsa hauran d’emplenar, a través del portal web esmentat, la sol·licitud d’inscripció de l’annex I amb les dades personals, el full d’auto baremació de l’annex II, i la declaració responsable de l’aptitud mèdica, declaració responsable de no estar sotmés a l’expedient i declaració responsable de veracitat de la documentació aportada, que s’aportarà al tercer annex.

D’altra banda, en format PDF, han d’adjuntar una fotocòpia del DNI/NIE o passaport, la documentació acreditativa de la titulació requerida per a l’exercici del lloc i la que acredite els mèrits que volen fer valer, d’acord amb el barem establert a la resolució. Estos mèrits hauran d’haver estat obtinguts fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d’inscripció a la borsa.

Les persones interessades hauran facilitar, obligatòriament i a efectes de realitzar les comunicacions oportunes, telèfon mòbil, adreça i correu electrònic. Serà opcional incloure telèfon fix, o un segon número de telèfon mòbil. Esta informació s’ha d’incloure a la sol·licitud d’inscripció a esta borsa d’ocupació temporal.

Últim dia per a les bosses a cura, infermeria i cuina

D’altra banda, este dimecres, 31 de maig, és l’últim dia per accedir a la convocatòria de la borsa d’ocupació temporal a les categories de cuidador o cuidadora, infermer o infermera i cuiner o cuinera que ha estat ampliada per l’IVASS per reforçar el nombre de treballadors i treballadores en centres i serveis dependents d’esta entitat.

Les borses es constituiran atenent a deu àrees geogràfiques; en concret, les sol·licituds per a les borses de la categoria de cuidador o cuidadora es convoquen per a totes les zones: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; Benicarló; València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Cheste i Manises; Alzira, Cullera i Carlet; Xàtiva; Elx; Paterna; Albocàsser i Ontinyent.

Pel que fa a les places per a la categoria d’infermer o infermera s’ofereixen en nou àrees: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; Benicarló; València, Burjassot, Rocafort i Aldaia; Cheste i Manises; Alzira, Cullera i Carlet; Xàtiva; Elx; Albocàsser i Ontinyent.

Així mateix, la borsa de treball temporal a la categoria de cuiner o cuinera està disponible en cinc àrees: Castelló de la Plana, Vall d’Uixó i Borriana; València, Burjassot, Rocafort, Aldaia; Alzira, Cullera, Carlet; Elx i Albocàsser.

Últimes notícies

Sangaré, Affengruber i Josan ja treballen en la pretemporada de l’Elx

Buba Sangaré, David Affengruber i Josan Ferrández s’han incorporat als entrenaments de pretemporada de l’Elx i ja estan a les ordres de Martín Anselmi.

València desactiva el protocol per contaminació en millorar la qualitat de l’aire

L’Ajuntament de València ha desactivat el protocol per contaminació atmosfèrica activat diumenge, després de reduir-se les partícules en l’aire. La millora seguix a l’episodi de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, com el de La Vall d’Uixó.

Veïns amb ganes de tornar a casa després del foc de la Vall d’Uixó i respecte al confinament

La segona nit d’incendi a la Vall d’Uixó i altres municipis de Castelló s’ha viscut amb més calma, encara que els 16.000 evacuats esperen poder tornar a casa, mentres els 64.000 confinats respecten en general la mesura.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa més de 7.000 hectàrees i força milers d’evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat un poc més de 7.000 hectàrees i ha obligat a evacuar 16.000 persones i a confinar-ne 64.000, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Agraïment a Aragó, Balears i Catalunya per reforçar l’extinció a la Vall d’Uixó

El president Juanfran Pérez Llorca ha agraït a Aragó, Balears i Catalunya el ràpid enviament de mitjans al foc de la Vall d’Uixó, que ja ha cremat 7.000 hectàrees.

La Venus romana de la platja de l’Almadrava es posa en mans d’un gran expert

L’Ajuntament d’Alacant ha encomanat al catedràtic d’Arqueologia José Miguel Noguera l’estudi exhaustiu de la Venus romana trobada a la platja de l’Almadrava. La peça, una cabeça de marbre del segle II dC, ja es considera clau per a la història de la ciutat.

Cauen tres traficants amb milers de pastilles de droga sintètica a l’AP-7

Tres hòmens de 26 a 34 anys han sigut detinguts a l’AP-7, a l’altura de Pilar de la Horadada, amb més d’11 quilos de metanfetamina en pastilles amagats al maleter del cotxe.

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.