Joaquín Sabina anuncia ‘Hola y adiós’, la gira de despedida d’escenaris ‘multitudinaris’

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

El cantautor Joaquín Sabina ha anunciat ‘Hola y adiós’, una gira de «despedida» dels escenaris «multitudinaris» que arrancarà al febrer del 2025 i el portarà per ciutats d’Amèrica i Europa, tal com ha anunciat en xarxes socials.

Així, la gira començarà a Amèrica i durant onze setmanes recorrerà Mèxic, Estats Units, Costa Rica, Colòmbia, Perú, Xile, Uruguai i Argentina. Després d’una breu pausa, seguirà el seu rumb a Espanya i Europa, fins a acabar en el mes de novembre.

Les dates, ciutats i venda d’entrades es donaran a conèixer en el mes de juliol per a Amèrica i al setembre per a Espanya. Des del compte oficial de Sabina s’ha definit la iniciativa com «un últim nocaut emocional» amb una vintena llarga de temes que «són ja pregàries del somni impossible de l’amor».

La recent gira de Sabina, la «mes rotunda» de la seua dilatada carrera, va reunir més de 700.000 persones en quasi 60 concerts per una dotzena de països. «La il·lusió, professionalitat i experiència del mestre d’Úbeda van vèncer el vertigen inicial, contagiant alegria i energia als seus músics i guanyant-se al públic», ha conclòs.

Últimes notícies

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.