Jorge va intentar contractar tres servicis sexuals després de matar a Marta Calvo

Jorge Ignacio Marta Calvo

Jorge, el principal i únic sospitós de la mort de Marta Calvo | FACEBOOK

 

Jorge, el presumpte autor de la desaparició de Marta Calvo i de la mort d’altres dos dones enguany en València, hauria intentat contractar servicis sexuals amb tres xiques just després d’assassinar a la jove d’Estivella.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, d’esta forma ho explica la jutgessa d’Instrucció número 6 d’Alzira en un informe sobre l’activitat de Jorge els dies posteriors als fets. La matinada del 7 de novembre, en la que Marta va desaparéixer, la jove li va enviar la ubicació a sa mare, tal com feia cada volta que quedava amb desconeguts. Per això, els agents van demanar a la jutgessa la intervenció de les comunicacions i en la investigació del trànsit de telefonades van descobrir que Jorge hauria cridat a tres números diferents d’una casa de cites.

 

Segons pareix, només tres dies després matar, trossejar i tirar a Marta en diferents contenedors, el diumenge 10 de novembre va tornar a intentar contractar servicis sexuals pagats amb ‘festa blanca’, com ja ha fet en anteriors ocasions amb altres víctimes.

 

Tot això va passar un dia després de què la mare de Marta anara fins a Manuel per a preguntar per la seua filla en la casa a on apareixia la geolocalització. A demés, eixes investigacions indiquen que Jorge ho hauria demanat després de què sa mare se’n tornara a Mallorca, ja que havia vingut eixe cap de setmana per a celebrar l’aniversari del seu fill en l’Olleria.

 

Altres denúncies

Les últimes informacions que tenen els agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil és que Jorge estaria implicat en la mort d’altres 3 xiques i, com a mínim, d’altres 3 que haurien sobreviscut. D’estes últimes, dos han denunciat els fets davant els agents les últimes setmanes. A demés, una tercera víctima ha confirmat la forma de procedir i actuar del presumpte autor.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.