6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Un jove de 29 anys mor atropellat per un tren a València

Un jove de 29 anys ha mort aquesta matinada després de ser  atropellat per un tren  entre les estacions de  València Nord i València-Font de Sant Lluís, a l’alçada del pas elevat de l’avinguda Fernando Abril Martorell, segons han confirmat fonts policials.

Pel que sembla, la víctima presentava una ferida al cap produïda per la col·lisió amb el tren. Fins al lloc dels fets hi ha acudit una comissió judicial i una brigada provincial de Policia Científica, així com agents de la Policia Local de València. Cap a les 02.45 hores s’ha decretat l’aixecament del cadàver, que ha estat traslladat a l’Institut Anatòmic Forense.

La Policia Nacional manté oberta una investigació per determinar les causes del que ha passat. Des de Renfe, per part seua, han detallat que els fets no han afectat la circulació ferroviària.

Últimes notícies

Cel poc nuvolós, temperatures sense canvis i vent fluix este dimarts en la Comunitat Valenciana

Jornada estable amb cels poc nuvolosos i vent fluix; les temperatures a penes variaran. S'avança un dimecres similar i es detalla l'estat de la mar.

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.