‘El juego del calamar’ serà també un reality  en Netflix i ja et pots apuntar al càsting

Netflix està treballant en ‘El juego del calamar: The Challenge‘, un concurs inspirat en la sèrie sud-coreana homònima i que pretén convertir-se en “la major producció televisiva” de la història. El concurs, amb tints de “reality xou, comptarà amb 456 participants i 4,56 milions de dòlars de premi“, segons ha comptat Netflix fa unes hores en un comunicat.

Amb aquest premi, la plataforma trenca tots els rècords, atorgant el major premi en efectiu en la història dels reality xous. 456 jugadors reals ingressaran al joc a la recerca d’una recompensa que podria canviar-los la vida.

Els concursants s’enfrontaran a través d’una sèrie de jocs inspirats en la sèrie original ‘El juego del calamar’. Les seues estratègies, aliances i caràcter es posaran a prova mentre els competidors són eliminats al seu voltant. A diferència de la sèrie, i com ja t’hauràs imaginat, ací no morirà ningú.

La fase de càsting està oberta ara en la web Squidgamecasting.com. És requisit indispensable per a participar en el concurs parlar anglés, encara que els participants seran de tot el món.

El reality, que comptarà amb 10 episodis, inclourà jocs inspirats en el programa original, així com noves incorporacions, segons ha dit Netflix. Es rodarà al Regne Unit i, de moment, només estan fent un càsting per a persones de parla anglesa. L’anunci arriba a penes uns dies després que la sèrie fora renovada per a una segona temporada.

‘El juego del calamar’ té el rècord com la sèrie més popular de Netflix de tots els temps, amb més de 1.650 milions d’hores de visualització en els primers 28 dies després de la seua estrena el setembre de 2021.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.