‘El juego del calamar’ serà també un reality  en Netflix i ja et pots apuntar al càsting

Netflix està treballant en ‘El juego del calamar: The Challenge‘, un concurs inspirat en la sèrie sud-coreana homònima i que pretén convertir-se en “la major producció televisiva” de la història. El concurs, amb tints de “reality xou, comptarà amb 456 participants i 4,56 milions de dòlars de premi“, segons ha comptat Netflix fa unes hores en un comunicat.

Amb aquest premi, la plataforma trenca tots els rècords, atorgant el major premi en efectiu en la història dels reality xous. 456 jugadors reals ingressaran al joc a la recerca d’una recompensa que podria canviar-los la vida.

Els concursants s’enfrontaran a través d’una sèrie de jocs inspirats en la sèrie original ‘El juego del calamar’. Les seues estratègies, aliances i caràcter es posaran a prova mentre els competidors són eliminats al seu voltant. A diferència de la sèrie, i com ja t’hauràs imaginat, ací no morirà ningú.

La fase de càsting està oberta ara en la web Squidgamecasting.com. És requisit indispensable per a participar en el concurs parlar anglés, encara que els participants seran de tot el món.

El reality, que comptarà amb 10 episodis, inclourà jocs inspirats en el programa original, així com noves incorporacions, segons ha dit Netflix. Es rodarà al Regne Unit i, de moment, només estan fent un càsting per a persones de parla anglesa. L’anunci arriba a penes uns dies després que la sèrie fora renovada per a una segona temporada.

‘El juego del calamar’ té el rècord com la sèrie més popular de Netflix de tots els temps, amb més de 1.650 milions d’hores de visualització en els primers 28 dies després de la seua estrena el setembre de 2021.

Últimes notícies

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.