Kylian Mbappé té una fractura nasal i no passarà pel quiròfan ‘de forma immediata’

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El davanter francés Kylian Mbappé ha patit una fractura en el nas, fruit d’un colp en la victòria davant d’Àustria (0-1) en el debut dels ‘Bleus’ en l’Eurocopa d’Alemanya 2024, però no passarà pel quiròfan «de forma immediata» com s’havia previst inicialment.

«Kylian Mbappé va patir una fractura de nas i ha tornat al camp base de la selecció francesa. Se sotmetrà a tractament en els pròxims dies, sense passar per quiròfan de forma immediata. Es fabricarà una mascareta perquè el número ’10’ de la selecció francesa puga considerar la possibilitat de reprendre la competició després d’un període dedicat al tractament», confirma la Federació Francesa de Futbol en un comunicat.

Durant el tram final del partit celebrat al Merkur Spiel-Arena de Düsseldorf, Mbappé va patir un fort colp en tractar de cabotejar un servici de falta botat per Antoine Griezmann; el davanter es va colpejar el nas amb el muscle de l’austríac Kevin Danso i va haver d’abandonar el terreny de joc visiblement ensangonat.

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.