Kylian Mbappé té una fractura nasal i no passarà pel quiròfan ‘de forma immediata’

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El davanter francés Kylian Mbappé ha patit una fractura en el nas, fruit d’un colp en la victòria davant d’Àustria (0-1) en el debut dels ‘Bleus’ en l’Eurocopa d’Alemanya 2024, però no passarà pel quiròfan “de forma immediata” com s’havia previst inicialment.

“Kylian Mbappé va patir una fractura de nas i ha tornat al camp base de la selecció francesa. Se sotmetrà a tractament en els pròxims dies, sense passar per quiròfan de forma immediata. Es fabricarà una mascareta perquè el número ’10’ de la selecció francesa puga considerar la possibilitat de reprendre la competició després d’un període dedicat al tractament”, confirma la Federació Francesa de Futbol en un comunicat.

Durant el tram final del partit celebrat al Merkur Spiel-Arena de Düsseldorf, Mbappé va patir un fort colp en tractar de cabotejar un servici de falta botat per Antoine Griezmann; el davanter es va colpejar el nas amb el muscle de l’austríac Kevin Danso i va haver d’abandonar el terreny de joc visiblement ensangonat.

Últimes notícies

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.