La Diputació de València millorarà la connexió de Faura amb la zona residencial de Sagunt

La Diputació de València ha redactat ja el projecte de condicionament i millora del Camí de Faura a Sagunt, que se sotmetrà a informació pública en pròximes dates.

Es tracta d’una actuació emmarcada en la primera fase del Pla de Millora de Camins d’Interés Territorial, dut a terme per l’àrea de Carreteres que dirigix la vicepresidenta segona Reme Mazzolari.

La millora se centra en un trajecte de prop de quatre quilòmetres que va des de Faura fins a la zona residencial de Sagunt, afectant també el terme municipal de Benifairó de les Valls, a la comarca de Camp de Morvedre.

Facilitar la connexió de nuclis de població és un dels criteris de pes per a valorar la intervenció de l’àrea de Carreteres en els camins de domini públic, en els quals estem posant el focus després d’escoltar les demandes d’alcaldes i alcaldesses”, explica la diputada de Carreteres.

En este sentit, Mazzolari destaca que “la primera fase del Pla de Millora de Camins d’Interés Territorial ja està plenament operativa, amb algunes intervencions ja finalitzades, i altres seguint els processos previs a l’inici de les obres”.

“De manera paral·lela -continua la també vicepresidenta segona de la Diputació- els tècnics de l’àrea de Carreteres estan inventariant la xarxa de camins de domini públic per a condicionar aquells que tinguen un especial interés per als municipis, que són els que tenen la titularitat d’estes vies”.

Actuacions

El Camí de Faura a Sagunt, que es dividix en dos trams a causa del pas de la A-7 i l’AP-7, presenta un ferm en mal estat, sots, absència de cunetes, problemes de drenatge i falta de senyalització. Per tot això, les obres consistixen en la renovació del ferm en tot el recorregut, emprant per a això materials que reduïxen significativament l’impacte mediambiental. També es procedirà a la neteja de les vores i la vegetació del camí.

A més es duran a terme actuacions per a millorar el drenatge superficial en els encreuaments del camí amb els barrancs de la Rodana i del Pillet, mitjançant l’execució de guals inundables de formigó. Finalment, s’incrementarà la senyalització vertical, les marques viàries i la dotació d’elements d’abalisament necessaris, amb l’objectiu d’augmentar la seguretat dels usuaris del camí.

El pressupost destinat per la Diputació de València per a estos treballs ascendix a 590.000 euros, amb un termini d’execució estimat de 5 mesos.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.