La Diputació de València millorarà la connexió de Faura amb la zona residencial de Sagunt

La Diputació de València ha redactat ja el projecte de condicionament i millora del Camí de Faura a Sagunt, que se sotmetrà a informació pública en pròximes dates.

Es tracta d’una actuació emmarcada en la primera fase del Pla de Millora de Camins d’Interés Territorial, dut a terme per l’àrea de Carreteres que dirigix la vicepresidenta segona Reme Mazzolari.

La millora se centra en un trajecte de prop de quatre quilòmetres que va des de Faura fins a la zona residencial de Sagunt, afectant també el terme municipal de Benifairó de les Valls, a la comarca de Camp de Morvedre.

Facilitar la connexió de nuclis de població és un dels criteris de pes per a valorar la intervenció de l’àrea de Carreteres en els camins de domini públic, en els quals estem posant el focus després d’escoltar les demandes d’alcaldes i alcaldesses”, explica la diputada de Carreteres.

En este sentit, Mazzolari destaca que “la primera fase del Pla de Millora de Camins d’Interés Territorial ja està plenament operativa, amb algunes intervencions ja finalitzades, i altres seguint els processos previs a l’inici de les obres”.

“De manera paral·lela -continua la també vicepresidenta segona de la Diputació- els tècnics de l’àrea de Carreteres estan inventariant la xarxa de camins de domini públic per a condicionar aquells que tinguen un especial interés per als municipis, que són els que tenen la titularitat d’estes vies”.

Actuacions

El Camí de Faura a Sagunt, que es dividix en dos trams a causa del pas de la A-7 i l’AP-7, presenta un ferm en mal estat, sots, absència de cunetes, problemes de drenatge i falta de senyalització. Per tot això, les obres consistixen en la renovació del ferm en tot el recorregut, emprant per a això materials que reduïxen significativament l’impacte mediambiental. També es procedirà a la neteja de les vores i la vegetació del camí.

A més es duran a terme actuacions per a millorar el drenatge superficial en els encreuaments del camí amb els barrancs de la Rodana i del Pillet, mitjançant l’execució de guals inundables de formigó. Finalment, s’incrementarà la senyalització vertical, les marques viàries i la dotació d’elements d’abalisament necessaris, amb l’objectiu d’augmentar la seguretat dels usuaris del camí.

El pressupost destinat per la Diputació de València per a estos treballs ascendix a 590.000 euros, amb un termini d’execució estimat de 5 mesos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder