La família d’Izan i Rubén, els germans de Torrent morts en la dana, recapta fons per a anar a la justícia

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

La família d’Izan i Rubén, els germans de tres i cinc anys que van morir com a conseqüència de la catastròfica dana que va assolar la província de Valencia el passat 29 d’octubre, recapta fons per a portar el cas a la justícia.

En concret, la família ha recorregut a Gofundme per a obrir una campanya de recaptació de fons que es titula ‘Justícia per a Izan i Rubén’. De moment –fins a este dijous– porten recaptats 12.657 euros a través de 256 donatius i l’objectiu és arribar als 20.000 euros, segons consta en la plataforma.

«No deixem que esta tragèdia quede impune!», s’indica en la campanya, que explica que tots els fons recaptats es destinaran exclusivament a cobrir els honoraris dels advocats i les nombroses despeses relacionades amb els procediments judicials en este cas.

I afig: «La família ho ha perdut tot! Però la nostra prioritat és mobilitzar tots els mitjans possibles per a cercar i portar als culpables davant de la justícia».

Així, indiquen: «Estem decidits a no rendir-nos, sense importar les dificultats. Cada contribució, per xicoteta que siga, és valuosa per a ajudar-nos a aconseguir este objectiu. Gràcies de tot cor pel seu suport».

I conclou: «L’ajuda rebuda anirà directament als pares d’Izan i Rubén per a recolzar-los en este moment tan difícil. Els animem a seguir compartint esta col·lecta tant com siga possible per a ampliar el seu impacte i arribar a més persones. Junts, podem marcar la diferència. Gràcies novament per la seua solidaritat».

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.