Anuncios

La federació veïnal rebutja el soterrament ‘parcial’ de Serrería perquè ‘no repara els danys’ a la Punta

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La Federació d’Associacions Veïnals de València (FAAVV) ha mostrat el seu desacord amb l’acord aconseguit pel Ministeri de Transports i l’Ajuntament de València per a les vies de Serrería, ja que “implicaria escollir l’opció parcial de soterrament de les vies de Serrería excloent la reunificació de la Punta”.

Anuncios

La presidenta de la FAAVV, María José Broseta, considera que “el soterrament parcial no repara cap dels danys causats a La Punta, sacrificant de nou a tota esta zona i mantenint la situació de bretxa a la ciutat”.

La federació ha exposat, en un comunicat, que el projecte soterraría el passatge ferroviari des de la ubicació actual del túnel fins a un punt entre la nova llera del Turia i l’autopista CV-500 en direcció al Saler, a l’entorn de Moreres a l’entrada de Natzaret.

La FAAVV considera que impedix reunificar La Punta. En paraules de Broseta, “el camí de la Punta al mar arranca des del carrer Jesús Morante i Borràs i ho tallen les vies del tren; una passarel·la de ferro quasi impracticable ‘salva’ les vies i continua a l’altre costat en direcció a les cases dels reallotjaments de la ZAL”.

Broseta ha insistit que “esta és una qüestió que afecta al conjunt de la ciutat i que és decisiva per a dur a terme una vertadera vertebració del territori; no es pot optar per tant per una solució intermitja que no aborda el problema i que no atén a una reivindicació veïnal històrica que s’arrossega ja des de fa quaranta anys”, ha dit la portaveu del moviment veïnal organitzat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios