La federació veïnal rebutja el soterrament ‘parcial’ de Serrería perquè ‘no repara els danys’ a la Punta

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La Federació d’Associacions Veïnals de València (FAAVV) ha mostrat el seu desacord amb l’acord aconseguit pel Ministeri de Transports i l’Ajuntament de València per a les vies de Serrería, ja que “implicaria escollir l’opció parcial de soterrament de les vies de Serrería excloent la reunificació de la Punta”.

La presidenta de la FAAVV, María José Broseta, considera que “el soterrament parcial no repara cap dels danys causats a La Punta, sacrificant de nou a tota esta zona i mantenint la situació de bretxa a la ciutat”.

La federació ha exposat, en un comunicat, que el projecte soterraría el passatge ferroviari des de la ubicació actual del túnel fins a un punt entre la nova llera del Turia i l’autopista CV-500 en direcció al Saler, a l’entorn de Moreres a l’entrada de Natzaret.

La FAAVV considera que impedix reunificar La Punta. En paraules de Broseta, “el camí de la Punta al mar arranca des del carrer Jesús Morante i Borràs i ho tallen les vies del tren; una passarel·la de ferro quasi impracticable ‘salva’ les vies i continua a l’altre costat en direcció a les cases dels reallotjaments de la ZAL”.

Broseta ha insistit que “esta és una qüestió que afecta al conjunt de la ciutat i que és decisiva per a dur a terme una vertadera vertebració del territori; no es pot optar per tant per una solució intermitja que no aborda el problema i que no atén a una reivindicació veïnal històrica que s’arrossega ja des de fa quaranta anys”, ha dit la portaveu del moviment veïnal organitzat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.