La Mediterrània Fashion Week aposta per ‘Renàixer’ i donarà visibilitat a marques afectades per la riuada de Valencia

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La Mediterrània Fashion Week torna «amb força i un marcat esperit solidari» després del seu ajornament per la tràgica dana que va afectar a Valencia. Així, del 31 de gener al 2 de febrer del 2025, el Palau de l’Exposició serà l’escenari on moda, art i patrimoni s’uniran baix el lema ‘Renàixer’, en una tercera edició que «donarà visibilitat i suport a dissenyadors i marques del sector afectades per la catàstrofe».

El calendari de desfilades, encara per tancar, ja contempla la participació de firmes valencianes com Hannibal Laguna, Carlos Haro, Mario Salafranca i Miguel Llopis, a més de signatures nacionals com Maison Mesa i Paloma Suárez o la internacional Duly Romero. A més, de les desfilades, s’instal·larà una Pop-Up Store on firmes del sector, junt amb marques i comerços locals afectats per la riuada, podran mostrar i comercialitzar els seus productes.

«L’esperit de renàixer no només està a tornar a celebrar la moda, sinó a reactivar el sector i tendir la mà als qui ho han perdut tot. La moda té el poder d’unir, inspirar i generar canvi, i esta edició serà una prova d’això», declara en un comunicat el director de la Mediterrània Fashion Week, Sergio Puig.

Seguint la seua filosofia d’origen, esta edició aposta per la moda d’autor com a motor de diversitat, sostenibilitat i artesania. Connectar cultures i destacar el talent valencià seguix sent un dels seus principals objectius. El lema inicial, ‘El batec d’un mar que mai deixa d’inspirar’, evoca l’essència mediterrània com a punt de trobada d’idees i creativitat. Ara, ‘Renàixer’ pren el relleu, transmetent un missatge d’esperança, superació i suport al sector.

La tercera Mediterrània, i com a novetat, albergarà un espai dissenyat per a exposar el millor de les marques de moda, disseny, accessoris i gastronomia.

El Pop-Up Store comptarà amb zones especials per a les marques i comerços valencians afectats per la dana, com Hortensia Maeso (Picanya), Mía Moda (Algemesí), Nineta Catarroja (Catarroja), Gala Moda (Aldaia), Boira Glass (Massanassa) El Otro Vino (Aldaia) o Aloha Benetusser (Benetusser). En ell, i de manera gratuïta, podran mostrar, comercialitzar i promocionar els seus productes, en un ambient dissenyat per a potenciar la visibilitat davant d’un públic amant de la moda.

D’altra banda, esta zona expositiva també donarà cabuda a comerços d’altres punts d’Espanya com Avore (Tordesillas, Valladolid), signatura que la seua propietària és valenciana.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.