La tercera Entrada de Bous i Cavalls de Sogorb discorre ‘veloç’ i amb una ‘gran recollida’ de la manada

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La tercera Entrada de Bous i Cavalls de Sogorb del 2024, amb una durada de 45 segons, ha sigut «veloç i vistosa», sense cap tipus d’incident, i amb una «gran recollida» de la manada, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. Hit han sigut els cavallistes que han portat als sis bous i el mans de Germán Vidal fins a la plaça de la Cova Santa amb una coordinació «excel·lent».

Amb una durada de poc més de 45 segons, els huit cavallistes que han acompanyat als caps de bestiar hui han sigut Dani el Palomar, Nerea Alandí, Andrés Berbís, Ramón Ardit, Alfonso Alandí (fill), Iván Barroso, Patxi Guerrero i Pedro Fernández. Hui l’Entrada ha comptat amb la participació dels dos caballistes debutants enguany, tant Alfonso Alandí, el primer dia dels quals va ser el dilluns, com Iván Barroso, per al qual ahir va ser el gran dia.

Tots ells han demostrat «mestratge i valor» en una carrera que ha discorregut amb normalitat, amb una «gran recollida» de la manada, que ha arribat de forma «excel·lent i maca» fins al final.

Hui, dimecres de bous, se celebra el segon dia del XXXIX Concurs de Ramaderies ‘Ciutat de Sogorb’. En esta jornada seran els caps de bestiar de la Ramaderia Germans Navarré les protagonistes de l’exhibició a la plaça de la Cova Santa.

En esta tercera jornada d’Entrada, l’alcaldessa, Mª Carmen Climent, i la corporació municipal han estat acompanyats en la llotja per Miguel Barrachina, conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca; Vicente Martínez, conseller de Medi ambient, Aigua, Infraestructures i Territori; Eva Redondo, senadora; Francisco Javier Sendra, secretari autonòmic d’Infraestructures i Transports; Jorge Blanco, director general de Qualitat i Educació Ambiental; Miquel Nadal, director general de Cultura; Rafa Simó, Ernest Blanch i Rocío Ibáñez, diputats autonòmics; Antonia García, subdelegada de Govern a Castelló, i Moisés Izquierdo, subdelegat de Defensa.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.