La tercera Entrada de Bous i Cavalls de Sogorb discorre ‘veloç’ i amb una ‘gran recollida’ de la manada

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La tercera Entrada de Bous i Cavalls de Sogorb del 2024, amb una durada de 45 segons, ha sigut “veloç i vistosa”, sense cap tipus d’incident, i amb una “gran recollida” de la manada, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. Hit han sigut els cavallistes que han portat als sis bous i el mans de Germán Vidal fins a la plaça de la Cova Santa amb una coordinació “excel·lent”.

Amb una durada de poc més de 45 segons, els huit cavallistes que han acompanyat als caps de bestiar hui han sigut Dani el Palomar, Nerea Alandí, Andrés Berbís, Ramón Ardit, Alfonso Alandí (fill), Iván Barroso, Patxi Guerrero i Pedro Fernández. Hui l’Entrada ha comptat amb la participació dels dos caballistes debutants enguany, tant Alfonso Alandí, el primer dia dels quals va ser el dilluns, com Iván Barroso, per al qual ahir va ser el gran dia.

Tots ells han demostrat “mestratge i valor” en una carrera que ha discorregut amb normalitat, amb una “gran recollida” de la manada, que ha arribat de forma “excel·lent i maca” fins al final.

Hui, dimecres de bous, se celebra el segon dia del XXXIX Concurs de Ramaderies ‘Ciutat de Sogorb’. En esta jornada seran els caps de bestiar de la Ramaderia Germans Navarré les protagonistes de l’exhibició a la plaça de la Cova Santa.

En esta tercera jornada d’Entrada, l’alcaldessa, Mª Carmen Climent, i la corporació municipal han estat acompanyats en la llotja per Miguel Barrachina, conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca; Vicente Martínez, conseller de Medi ambient, Aigua, Infraestructures i Territori; Eva Redondo, senadora; Francisco Javier Sendra, secretari autonòmic d’Infraestructures i Transports; Jorge Blanco, director general de Qualitat i Educació Ambiental; Miquel Nadal, director general de Cultura; Rafa Simó, Ernest Blanch i Rocío Ibáñez, diputats autonòmics; Antonia García, subdelegada de Govern a Castelló, i Moisés Izquierdo, subdelegat de Defensa.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.