La tercera Entrada de Bous i Cavalls de Sogorb discorre ‘veloç’ i amb una ‘gran recollida’ de la manada

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La tercera Entrada de Bous i Cavalls de Sogorb del 2024, amb una durada de 45 segons, ha sigut “veloç i vistosa”, sense cap tipus d’incident, i amb una “gran recollida” de la manada, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. Hit han sigut els cavallistes que han portat als sis bous i el mans de Germán Vidal fins a la plaça de la Cova Santa amb una coordinació “excel·lent”.

Amb una durada de poc més de 45 segons, els huit cavallistes que han acompanyat als caps de bestiar hui han sigut Dani el Palomar, Nerea Alandí, Andrés Berbís, Ramón Ardit, Alfonso Alandí (fill), Iván Barroso, Patxi Guerrero i Pedro Fernández. Hui l’Entrada ha comptat amb la participació dels dos caballistes debutants enguany, tant Alfonso Alandí, el primer dia dels quals va ser el dilluns, com Iván Barroso, per al qual ahir va ser el gran dia.

Tots ells han demostrat “mestratge i valor” en una carrera que ha discorregut amb normalitat, amb una “gran recollida” de la manada, que ha arribat de forma “excel·lent i maca” fins al final.

Hui, dimecres de bous, se celebra el segon dia del XXXIX Concurs de Ramaderies ‘Ciutat de Sogorb’. En esta jornada seran els caps de bestiar de la Ramaderia Germans Navarré les protagonistes de l’exhibició a la plaça de la Cova Santa.

En esta tercera jornada d’Entrada, l’alcaldessa, Mª Carmen Climent, i la corporació municipal han estat acompanyats en la llotja per Miguel Barrachina, conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca; Vicente Martínez, conseller de Medi ambient, Aigua, Infraestructures i Territori; Eva Redondo, senadora; Francisco Javier Sendra, secretari autonòmic d’Infraestructures i Transports; Jorge Blanco, director general de Qualitat i Educació Ambiental; Miquel Nadal, director general de Cultura; Rafa Simó, Ernest Blanch i Rocío Ibáñez, diputats autonòmics; Antonia García, subdelegada de Govern a Castelló, i Moisés Izquierdo, subdelegat de Defensa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.