La tercera Entrada de Bous i Cavalls de Sogorb discorre ‘veloç’ i amb una ‘gran recollida’ de la manada

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La tercera Entrada de Bous i Cavalls de Sogorb del 2024, amb una durada de 45 segons, ha sigut “veloç i vistosa”, sense cap tipus d’incident, i amb una “gran recollida” de la manada, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. Hit han sigut els cavallistes que han portat als sis bous i el mans de Germán Vidal fins a la plaça de la Cova Santa amb una coordinació “excel·lent”.

Amb una durada de poc més de 45 segons, els huit cavallistes que han acompanyat als caps de bestiar hui han sigut Dani el Palomar, Nerea Alandí, Andrés Berbís, Ramón Ardit, Alfonso Alandí (fill), Iván Barroso, Patxi Guerrero i Pedro Fernández. Hui l’Entrada ha comptat amb la participació dels dos caballistes debutants enguany, tant Alfonso Alandí, el primer dia dels quals va ser el dilluns, com Iván Barroso, per al qual ahir va ser el gran dia.

Tots ells han demostrat “mestratge i valor” en una carrera que ha discorregut amb normalitat, amb una “gran recollida” de la manada, que ha arribat de forma “excel·lent i maca” fins al final.

Hui, dimecres de bous, se celebra el segon dia del XXXIX Concurs de Ramaderies ‘Ciutat de Sogorb’. En esta jornada seran els caps de bestiar de la Ramaderia Germans Navarré les protagonistes de l’exhibició a la plaça de la Cova Santa.

En esta tercera jornada d’Entrada, l’alcaldessa, Mª Carmen Climent, i la corporació municipal han estat acompanyats en la llotja per Miguel Barrachina, conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca; Vicente Martínez, conseller de Medi ambient, Aigua, Infraestructures i Territori; Eva Redondo, senadora; Francisco Javier Sendra, secretari autonòmic d’Infraestructures i Transports; Jorge Blanco, director general de Qualitat i Educació Ambiental; Miquel Nadal, director general de Cultura; Rafa Simó, Ernest Blanch i Rocío Ibáñez, diputats autonòmics; Antonia García, subdelegada de Govern a Castelló, i Moisés Izquierdo, subdelegat de Defensa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.