La tercera Entrada de Bous i Cavalls de Sogorb discorre ‘veloç’ i amb una ‘gran recollida’ de la manada

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La tercera Entrada de Bous i Cavalls de Sogorb del 2024, amb una durada de 45 segons, ha sigut “veloç i vistosa”, sense cap tipus d’incident, i amb una “gran recollida” de la manada, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. Hit han sigut els cavallistes que han portat als sis bous i el mans de Germán Vidal fins a la plaça de la Cova Santa amb una coordinació “excel·lent”.

Amb una durada de poc més de 45 segons, els huit cavallistes que han acompanyat als caps de bestiar hui han sigut Dani el Palomar, Nerea Alandí, Andrés Berbís, Ramón Ardit, Alfonso Alandí (fill), Iván Barroso, Patxi Guerrero i Pedro Fernández. Hui l’Entrada ha comptat amb la participació dels dos caballistes debutants enguany, tant Alfonso Alandí, el primer dia dels quals va ser el dilluns, com Iván Barroso, per al qual ahir va ser el gran dia.

Tots ells han demostrat “mestratge i valor” en una carrera que ha discorregut amb normalitat, amb una “gran recollida” de la manada, que ha arribat de forma “excel·lent i maca” fins al final.

Hui, dimecres de bous, se celebra el segon dia del XXXIX Concurs de Ramaderies ‘Ciutat de Sogorb’. En esta jornada seran els caps de bestiar de la Ramaderia Germans Navarré les protagonistes de l’exhibició a la plaça de la Cova Santa.

En esta tercera jornada d’Entrada, l’alcaldessa, Mª Carmen Climent, i la corporació municipal han estat acompanyats en la llotja per Miguel Barrachina, conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca; Vicente Martínez, conseller de Medi ambient, Aigua, Infraestructures i Territori; Eva Redondo, senadora; Francisco Javier Sendra, secretari autonòmic d’Infraestructures i Transports; Jorge Blanco, director general de Qualitat i Educació Ambiental; Miquel Nadal, director general de Cultura; Rafa Simó, Ernest Blanch i Rocío Ibáñez, diputats autonòmics; Antonia García, subdelegada de Govern a Castelló, i Moisés Izquierdo, subdelegat de Defensa.

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.