‘L’Alqueria Blanca’ ha tornat més triomfant que mai

Actors de l'Alqueria Blanca posant

«El desencant» títol que donava nom al tercer capítol de la dotzena temporada, donant pas així a l’inici de les trames de la nova temporada.

Este tercer episodi de la popular sèrie s’alça com ‘el més vist’, amb un 9.4% de quota d’audiència, una mitjana de 182.000 espectadors i una fidelitat del 52,9%

Ni més ni menys que un 9.4% de quota de pantalla va aconseguir anit el capítol de la qual va ser el fenomen del moment, una popularitat que sembla que no passa desapercebuda en la seua reaparició. Així està sent l’acolliment per part del públic de ‘L’Alqueria Blanca’, la sèrie que ahir va registrar 182.000 espectadors de mitjana, anotant-se d’esta manera unes xifres de fidelitat extraordinàries, amb un 52,9%.

Els seguidors d’esta popular sèrie tenien fam d’ella i així ho han demostrat aconseguint que el tercer capítol es posicione com ‘EL MÉS VIST’ del dia de la televisió valenciana. A més, la retransmissió va ser sintonitzada per al voltant de 343.000 persones en algun moment.

El retorn de la popular sèrie està sent tot un esdeveniment per al canal, amb tres capítols ja emesos que s’han alçat amb les millors dades en cada diumenge des del seu inici; el primer capítol amb un 12,8% de share i el segon amb un 8.9%. En este sentit, en la lluita per aconseguir una audiència fidel d’À Punt, sembla que ‘L’Alqueria Blanca’ ha estat una aposta triomfant.

Audiència À Punt

Diferents trames, un alcalde que no és gens volgut pel poble com és Narcís Boira. Ferri el mig agrat que sense pedre la seua mala llet ens dona unes pinzellades còmiques. Una Dora molt patidora, però que donara que parlar. La gràcia de Tonet que ara té un fill amb la seua dona Marisol, però que realment no és seu… Unes trames que ens té a tots a la espectativa.

[instagram]CM-PFZnCdxG[/instagram]

Sembla que la visió del director general d’À Punt, Alfred Costa, en la presentació de la nova temporada va estar més que encertada i els espectadors li han donat la raó.»Tenim la sensació d’estar donant resposta a centenars de milers d’espectadors i espectadores que van quedar orfes fa uns anys»; van ser les oportunes paraules del director.

El tercer llançament, que va descobrir la misteriosa història entre Don Joaquim i Bàrbara, va suposar una aportació del 26.4% a l’audiència de l’autonomia, les xifres de la qual romanen entorn del 3% o al 4% en el pla general, amb excepció del primer diumenge d’estrena, on À Punt va registrar el seu màxim anual amb un 5,6% de la quota de pantalla de la jornada.

[instagram]CNQjDrjqo93[/instagram]

Estes dades es tradueixen en bones sensacions i valoracions per a la televisió pública i albiren un horitzó formidable per a les xifres d’audiència d’À Punt, si bé encara queden 15 capítols perquè la sèrie de ficció assegure el seu èxit i abast els extraordinaris valors de temporades anteriors.

[instagram]CMApyloCMai[/instagram]

Últimes notícies

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.