Les Arts i les Ciències s’il·lumina de verd pel Dia Mundial de l’ELA

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

La Ciutat de les Arts i les Ciències s’il·lumina de verd este divendres pel Dia Mundial de l’ELA. L’encès especial serà a partir de les 21 hores.

Amb la il·luminació es pretén donar visibilitat i recolzar a les persones afectades per l’esclerosi lateral amiotròfica o ELA, una malaltia de les neurones en el cervell, el tronc cerebral i la medul·la espinal que controlen el moviment dels músculs voluntaris.

Actualment, el carrer Menor del Museu de les Ciències acull fins al 30 de juny l’exposició fotogràfica ‘Fran Vivo hacia AdELAnte’ amb l’objectiu de donar visibilitat a l’ELA a través de l’exemple vital del seu protagonista, Fran Vivó, recorda la Generalitat.

La exposició, de lliure accés, proposa un viatge per la vida de Fran Vivó i es compon de fotografies de xicotet i gran format, material audiovisual i mobiliari, estructurada en tres espais: ‘Fran Vivó’, la presentació del protagonista; ‘Entenent l’ELA’, en la qual es mostra l’atenció i cures que rep, i ‘Vida’ sobre la convivència amb la malaltia, demostrant que, amb l’ajuda tècnica i humana necessària, és possible tenir qualitat de vida.

La mostra ‘Fran Viu cap a Avant’ està realitzada per Christian Lizandra García junt amb l’Associació Valenciana d’ELA (ADELA-CV) i la família Vivó Martínez.

Últimes notícies

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per presumptes agressions sexuals a dos pacients, després de la denúncia inicial d'una d'elles i la posterior localització d'una altra víctima.

Carlos Baño defén la seua innocència després de la seua detenció pel suposat frau dels bons consum a Alacant

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat econòmicament del suposat frau en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la nova superproducció d'Embullats, una adaptació en imatge real del conte de Rapunzel amb part del rodatge en Ciutat de la Llum.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la superproducció d'imatge real basada en Embullats, amb Ciutat de la Llum com un dels principals enclavaments.

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.