13 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Lidl llança una colecció de roba inspirada en l’estil de Meghan Markle

Imagen del rótulo de un supermercado Lidl

Lidl podria assolir una altra vegada l’èxit amb una nova col·lecció de roba | Cedida.

 

Les últimes col·leccions de roba d’edició limitada que ha llançat el supermercat Lidl han triomfat obrint pas a una nova marca de moda ‘low-cost’. Així doncs, han ampliat el sector i ja van més enllà de l’alimentació i la cosmètica. De fet, es van convertir en tot un referent després de col·laborar amb Heidi Klum, una de les models més populars del món.

 

El supermercat va ficar a la venda peces de roba que les va dissenyar ella per Esmara i ara podria tornar a incrementar els seus beneficis i reputació, inclús més que en el cas anterior, gràcies a una nova col·lecció que repercutirà de ben a prop els estatunidencs. En aquesta ocasió, se centraran en l’estil de Meghan Markle.

 

El príncipe Harry y Meghan Markle en el posado oficial tras anunciar su compromiso

El príncep Harry i Meghan Markle al posat oficial després d’anunciar el seu compromís | Gtres.

Meghan Markle, la promesa del príncep Harry 

L’actriu s’ha convertit en una de les personalitats més mediàtiques a causa de la seua relació amb el príncep Harry, amb qui està promesa. Com que serà una més en la família reial anglesa, tot el que fa s’ha tornat noticiable, fins i tot, els seus ‘looks’. De fet, a causa d’aquests ha rebut moltes crítiques, així com altres els han adorat. Lidl no ha volgut ser menys i també s’ha fixat en el seu estil.

 

Varios de los 'looks' de Meghan Markle en sus apariciones públicas

Diversos dels ‘looks’ de Meghan Markle en les seves aparicions públiques | Cedida.

La roba de la nova col·lecció

Algunas de las prendas que se pueden comprar en Lidl

Algunes de les peces de roba que es poden comprar a Lidl | Lidl.

La nova col·lecció del supermercat està inspirada en els ‘looks’ de Meghan i està conformada per una gran varietat de peces de roba. Hi ha camises per set euros, jerseis i samarretes per vuit i jaquetes de punt llargues o pantalons per dotze euros.

 

Entre els elements més destacats, s’hi troben uns botins negres que costen quinze euros i que són molt semblants als que portava la famosa en una de les seues últimes aparicions públiques.

 

Poder tindre un estil semblant al de l’actriu per un preu tan assequible és una gran oportunitat per als clients, que des del passat dijous, 25 de gener, ja poden comprar roba de la col·lecció.

 

Algunas de las prendas que se pueden comprar en Lidl

Algunes de les peces de roba que ven Lidl | Lidl.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.