Lidl llança una colecció de roba inspirada en l’estil de Meghan Markle

Imagen del rótulo de un supermercado Lidl

Lidl podria assolir una altra vegada l’èxit amb una nova col·lecció de roba | Cedida.

 

Les últimes col·leccions de roba d’edició limitada que ha llançat el supermercat Lidl han triomfat obrint pas a una nova marca de moda ‘low-cost’. Així doncs, han ampliat el sector i ja van més enllà de l’alimentació i la cosmètica. De fet, es van convertir en tot un referent després de col·laborar amb Heidi Klum, una de les models més populars del món.

 

El supermercat va ficar a la venda peces de roba que les va dissenyar ella per Esmara i ara podria tornar a incrementar els seus beneficis i reputació, inclús més que en el cas anterior, gràcies a una nova col·lecció que repercutirà de ben a prop els estatunidencs. En aquesta ocasió, se centraran en l’estil de Meghan Markle.

 

El príncipe Harry y Meghan Markle en el posado oficial tras anunciar su compromiso

El príncep Harry i Meghan Markle al posat oficial després d’anunciar el seu compromís | Gtres.

Meghan Markle, la promesa del príncep Harry 

L’actriu s’ha convertit en una de les personalitats més mediàtiques a causa de la seua relació amb el príncep Harry, amb qui està promesa. Com que serà una més en la família reial anglesa, tot el que fa s’ha tornat noticiable, fins i tot, els seus ‘looks’. De fet, a causa d’aquests ha rebut moltes crítiques, així com altres els han adorat. Lidl no ha volgut ser menys i també s’ha fixat en el seu estil.

 

Varios de los 'looks' de Meghan Markle en sus apariciones públicas

Diversos dels ‘looks’ de Meghan Markle en les seves aparicions públiques | Cedida.

La roba de la nova col·lecció

Algunas de las prendas que se pueden comprar en Lidl

Algunes de les peces de roba que es poden comprar a Lidl | Lidl.

La nova col·lecció del supermercat està inspirada en els ‘looks’ de Meghan i està conformada per una gran varietat de peces de roba. Hi ha camises per set euros, jerseis i samarretes per vuit i jaquetes de punt llargues o pantalons per dotze euros.

 

Entre els elements més destacats, s’hi troben uns botins negres que costen quinze euros i que són molt semblants als que portava la famosa en una de les seues últimes aparicions públiques.

 

Poder tindre un estil semblant al de l’actriu per un preu tan assequible és una gran oportunitat per als clients, que des del passat dijous, 25 de gener, ja poden comprar roba de la col·lecció.

 

Algunas de las prendas que se pueden comprar en Lidl

Algunes de les peces de roba que ven Lidl | Lidl.

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.