Lidl llança una colecció de roba inspirada en l’estil de Meghan Markle

Imagen del rótulo de un supermercado Lidl

Lidl podria assolir una altra vegada l’èxit amb una nova col·lecció de roba | Cedida.

 

Les últimes col·leccions de roba d’edició limitada que ha llançat el supermercat Lidl han triomfat obrint pas a una nova marca de moda ‘low-cost’. Així doncs, han ampliat el sector i ja van més enllà de l’alimentació i la cosmètica. De fet, es van convertir en tot un referent després de col·laborar amb Heidi Klum, una de les models més populars del món.

 

El supermercat va ficar a la venda peces de roba que les va dissenyar ella per Esmara i ara podria tornar a incrementar els seus beneficis i reputació, inclús més que en el cas anterior, gràcies a una nova col·lecció que repercutirà de ben a prop els estatunidencs. En aquesta ocasió, se centraran en l’estil de Meghan Markle.

 

El príncipe Harry y Meghan Markle en el posado oficial tras anunciar su compromiso

El príncep Harry i Meghan Markle al posat oficial després d’anunciar el seu compromís | Gtres.

Meghan Markle, la promesa del príncep Harry 

L’actriu s’ha convertit en una de les personalitats més mediàtiques a causa de la seua relació amb el príncep Harry, amb qui està promesa. Com que serà una més en la família reial anglesa, tot el que fa s’ha tornat noticiable, fins i tot, els seus ‘looks’. De fet, a causa d’aquests ha rebut moltes crítiques, així com altres els han adorat. Lidl no ha volgut ser menys i també s’ha fixat en el seu estil.

 

Varios de los 'looks' de Meghan Markle en sus apariciones públicas

Diversos dels ‘looks’ de Meghan Markle en les seves aparicions públiques | Cedida.

La roba de la nova col·lecció

Algunas de las prendas que se pueden comprar en Lidl

Algunes de les peces de roba que es poden comprar a Lidl | Lidl.

La nova col·lecció del supermercat està inspirada en els ‘looks’ de Meghan i està conformada per una gran varietat de peces de roba. Hi ha camises per set euros, jerseis i samarretes per vuit i jaquetes de punt llargues o pantalons per dotze euros.

 

Entre els elements més destacats, s’hi troben uns botins negres que costen quinze euros i que són molt semblants als que portava la famosa en una de les seues últimes aparicions públiques.

 

Poder tindre un estil semblant al de l’actriu per un preu tan assequible és una gran oportunitat per als clients, que des del passat dijous, 25 de gener, ja poden comprar roba de la col·lecció.

 

Algunas de las prendas que se pueden comprar en Lidl

Algunes de les peces de roba que ven Lidl | Lidl.

Últimes notícies

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 27,7 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb una mínima de 27,7 graus a Benidorm i valors per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis, inclosa la ciutat de València.

Aemet activa avís groc per calor extrema a l’interior de València fins a 38 graus

Aemet ha activat l’avís groc este dilluns a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus i eleva a taronja el risc per calor dimecres, quan es podrien assolir 40 graus en punts de València i l’interior d’Alacant.

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.