L’ofensiva israeliàna provoca més de 51.300 morts i 117.000 ferits a Gaza

Les autoritats de Gaza han informat que el nombre de víctimes de l’ofensiva militar d’Israel ha **superat els 51.300 morts** i **117.000 ferits** des de l’inici dels atacs el 7 d’octubre de 2023. Aquesta xifra alarmant s’ha donat a conèixer en un comunicat del Ministeri de Sanitat de Gaza, que ha assenyalat que el balanç ha augmentat considerablement amb 39 morts i 105 ferits reportats només durant les últimes 24 hores.

Aquestes dades ressalten que, des de l’entrada en vigor dels atacs, el nombre de palestins morts ha arribat a **1.928** i **5.055** han estat ferits des que Israel va trencar l’alto el foc a mitjans de març. Cal tenir en compte que, segons les autoritats, encara hi ha cossos entre els enderrocs i als carrers, la qual cosa podria elevar la xifra real de víctimes encara més.

La situació a la Franja de Gaza continua sent crítica, amb un increment diari de morts i ferits. Les autoritats controlades pel Moviment de Resistència Islàmica (Hamàs) avisen que aquests números podrien ser només una representació parcial d’una crisi humanitària que s’agreuja amb cada jornada que passa.
La comunitat internacional observa amb preocupació l’escalada de la violència i les seues conseqüències devastadores per a la població civil de Gaza.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.