L’ofensiva israeliàna provoca més de 51.300 morts i 117.000 ferits a Gaza

Les autoritats de Gaza han informat que el nombre de víctimes de l’ofensiva militar d’Israel ha **superat els 51.300 morts** i **117.000 ferits** des de l’inici dels atacs el 7 d’octubre de 2023. Aquesta xifra alarmant s’ha donat a conèixer en un comunicat del Ministeri de Sanitat de Gaza, que ha assenyalat que el balanç ha augmentat considerablement amb 39 morts i 105 ferits reportats només durant les últimes 24 hores.

Aquestes dades ressalten que, des de l’entrada en vigor dels atacs, el nombre de palestins morts ha arribat a **1.928** i **5.055** han estat ferits des que Israel va trencar l’alto el foc a mitjans de març. Cal tenir en compte que, segons les autoritats, encara hi ha cossos entre els enderrocs i als carrers, la qual cosa podria elevar la xifra real de víctimes encara més.

La situació a la Franja de Gaza continua sent crítica, amb un increment diari de morts i ferits. Les autoritats controlades pel Moviment de Resistència Islàmica (Hamàs) avisen que aquests números podrien ser només una representació parcial d’una crisi humanitària que s’agreuja amb cada jornada que passa.
La comunitat internacional observa amb preocupació l’escalada de la violència i les seues conseqüències devastadores per a la població civil de Gaza.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.