11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Ambient hivernal amb pluges al sud

Pla obert d'una riera al terme municipal d'Alcanar, plena d'aigua

 | ACN

 

Des de dimarts els termòmetres marquen temperatures cada dia més baixes. Temperatures d’inici d’hivern que barrejades amb vents de mestral fan que la sensació de fred siga encara més acusada.

Però hui, a més del vent i del fred, tenim canvis al sud en forma de núvols aportats pels vents de gregal que no tardaran a deixar temporal a la zona marítima de València i d’Alacant.

Tenim avís groc d’Aemet per pluges intenses i en forma de tempesta a La Safor i La Marina, on en una hora poden acumular-se més de 20 litres per metre quadrat. Al nord i per l’interior el vent serà més sec i les pluges menys probables.

Avis metereològic

Les temperatures nocturnes no han sigut tan baixes com les d’ahir però les màximes encara podran baixar un poc més.

 

Oratge hui divendres 5 novembre

 

Temperatures hui divendres 5 novembre

Demà dissabte es mantindrà el fred però la nuvolositat anirà a menys. Pot ser a primera hora, encara podrà ploure al litoral sud de la Comunitat però amb el pas de les hores anirà imposant-se el sol o almenys trencant-se els núvols. El més cridaner serà el temporal marítim que tindrem a la zona marítima del sud de València i a Alacant on les ratxes de gregal podran arribar fins a força 7 i deixar ones de més de tres metres.

Oratge demà dissabte 6 novembre

Temperatures demà dissabte 6 novembre

A dia de hui els models deixen la borrasca confinada al nord d’Àfrica, a la zona de Tunísia, des d’on ens farà arribar vents de gregal al sud que mantindran la mar alterada però l’anticicló situat al nord de la Península impedirà que la pertorbació puga acostar-se més a la Comunitat Valenciana quedant les pluges lluny de nosaltres.

 

Oratge a partir del diumenge 7 novembre

Últimes notícies

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de la Marina, a Elx

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en la pedania il·licitana de la Marina. Els sospitosos seguixen tancats en una vivenda voltada per la Guàrdia Civil.

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.

Pérez Llorca demana canvis normatius per a accelerar la recuperació i avisa que la comissió mixta no bastarà sense compromís del Govern

Pérez Llorca ha reclamat canvis normatius per a agilitzar la reconstrucció després de la DANA i ha advertit que la comissió mixta serà inútil sense compromís del Govern. Ha posat com a exemple els ponts locals, que la Generalitat ha tramitat per emergència, mentres uns altres avancen a diferents velocitats.

Castelló activa un dispositiu per la previsió de baixes temperatures i nevades

La Diputació ha preparat un pla preventiu davant el descens tèrmic, amb 20 llevaneu, 300 tones de sal i 190 efectius per a mantindre la mobilitat.

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.