13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Arriben els dies de més calor

L’ona de calor (la primera de l’estiu si tenim en compte que l’anterior va coincidir amb els últims dies de la primavera) va consolidant-se i estem a les portes dels dies més calorosos d’un episodi ben càlid que no ha fet més que començar.

Al mapa d’avisos meteorològics d’Aemet comprovem com són minoria les zones de la Península Ibèrica que no tenen cap avís. Bàsicament zones litorals on la brisa o els vents fan més suportable la calor.

A la Comunitat Valenciana és molt probable que hui siga el dia de més calor de tota la setmana, però això no vol dir que a partir de dijous deixe de fer calor. Potser baixen un parell de graus les temperatures però de la calor de moment no ens lliurem.

A més de pujar les temperatures i fer més calor també seran més les hores que haurem de suportar els termòmetres marquen els valors més alts de la jornada….i això sense haver dormit molt durant la nit perquè a la costa cada dia que passa es fa més difícil dormir unes horetes, i sempre tirant mà del palmito… perquè tal com està el preu de la llum tampoc convé massa tirar de ventilador o aire condicionat.

Demà dijous potser baixen les temperatures en algun rogle però bàsicament farà tanta calor com hui i a molts observatoris del centre i l’interior sud de València les temperatures tocaran de nou els 40 graus.

I tant divendres com el cap de setmana les condicions es mantindran molt semblants amb temperatures que no patiran grans canvis…o mostraran tendència a pujar de cara al cap de setmana.

Últimes notícies

Camarero defendrà demà en el Congrés la seua gestió durant la dana de València

La vicepresidenta valenciana compareixerà davant la comissió del Congrés sobre la dana per a justificar la resposta del Consell. La sessió arriba després de testimoniatges crítics i en plena revisió de responsabilitats.

Els anestesistes recorden que les sedacions generals només han de fer-les especialistes

Sedar ha recordat que les sedacions amb anestèsics generals comporten riscos greus i només han de realitzar-les anestesiòlegs. L'advertiment arriba després de la mort d'una xiqueta a Alzira.

El Museu dels Ciències reivindica a Leonardo da Vinci després de l’èxit de l’exposició amb 800.000 visitants

El Museu dels Ciències ha celebrat una jornada conduïda per Christian Gálvez per a reivindicar a Leonardo da Vinci, complementària a la mostra 'Leonardo. 500 anys de geni'. L'exposició, oberta fins a abril de 2026, ja suma 800.000 visitants.

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.