Anuncios

Arriben els dies de més calor

L’ona de calor (la primera de l’estiu si tenim en compte que l’anterior va coincidir amb els últims dies de la primavera) va consolidant-se i estem a les portes dels dies més calorosos d’un episodi ben càlid que no ha fet més que començar.

Al mapa d’avisos meteorològics d’Aemet comprovem com són minoria les zones de la Península Ibèrica que no tenen cap avís. Bàsicament zones litorals on la brisa o els vents fan més suportable la calor.

Anuncios

A la Comunitat Valenciana és molt probable que hui siga el dia de més calor de tota la setmana, però això no vol dir que a partir de dijous deixe de fer calor. Potser baixen un parell de graus les temperatures però de la calor de moment no ens lliurem.

A més de pujar les temperatures i fer més calor també seran més les hores que haurem de suportar els termòmetres marquen els valors més alts de la jornada….i això sense haver dormit molt durant la nit perquè a la costa cada dia que passa es fa més difícil dormir unes horetes, i sempre tirant mà del palmito… perquè tal com està el preu de la llum tampoc convé massa tirar de ventilador o aire condicionat.

Demà dijous potser baixen les temperatures en algun rogle però bàsicament farà tanta calor com hui i a molts observatoris del centre i l’interior sud de València les temperatures tocaran de nou els 40 graus.

I tant divendres com el cap de setmana les condicions es mantindran molt semblants amb temperatures que no patiran grans canvis…o mostraran tendència a pujar de cara al cap de setmana.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios