11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Arriben els dies de més calor

L’ona de calor (la primera de l’estiu si tenim en compte que l’anterior va coincidir amb els últims dies de la primavera) va consolidant-se i estem a les portes dels dies més calorosos d’un episodi ben càlid que no ha fet més que començar.

Al mapa d’avisos meteorològics d’Aemet comprovem com són minoria les zones de la Península Ibèrica que no tenen cap avís. Bàsicament zones litorals on la brisa o els vents fan més suportable la calor.

A la Comunitat Valenciana és molt probable que hui siga el dia de més calor de tota la setmana, però això no vol dir que a partir de dijous deixe de fer calor. Potser baixen un parell de graus les temperatures però de la calor de moment no ens lliurem.

A més de pujar les temperatures i fer més calor també seran més les hores que haurem de suportar els termòmetres marquen els valors més alts de la jornada….i això sense haver dormit molt durant la nit perquè a la costa cada dia que passa es fa més difícil dormir unes horetes, i sempre tirant mà del palmito… perquè tal com està el preu de la llum tampoc convé massa tirar de ventilador o aire condicionat.

Demà dijous potser baixen les temperatures en algun rogle però bàsicament farà tanta calor com hui i a molts observatoris del centre i l’interior sud de València les temperatures tocaran de nou els 40 graus.

I tant divendres com el cap de setmana les condicions es mantindran molt semblants amb temperatures que no patiran grans canvis…o mostraran tendència a pujar de cara al cap de setmana.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.