13.4 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Calor entre ones de calor

Quan anem anunciant des de fa uns dies un descens de les temperatures i ixes al carrer….no acabes de donar crèdit. Potser no han pujat tant les temperatures però calor en fa tanta com els dies d’abans.

La conjunció d’altes humitats amb les temperatures registrades fa que la calor siga més o menys la mateixa, que a penes notem els canvis.

I les previsions continuen apuntant en el mateix sentit dels últims dies: després d’unes 48 hores amb els termòmetres marcant temperatures 2-3 graus més baixes tornaran a pujar de forma progressiva a partir de hui mateix i de forma constant.

La nit ha tornat a ser molt pesada i de difícil dormir junt  a la costa i al centre de la Comunitat i esta vesprada ja notarem com comencen a pujar les temperatures a les comarques del centre i a ponent mentre que a la costa no patiran grans canvis.

Serà a partir de demà quan les temperatures tornen a marcar valors per damunt dels valors normals de la segona quinzena de juliol. Les temperatures nocturnes es mantindran altes i les diürnes pujaran acostant-se o superant de nou els 40 graus al centre i a l’interior de València.

I tant el cap de setmana com l’inici de la que ve tornarem a tastar els rigors de l’estiu de 2022 perquè tot apunta que els termòmetres tornaran a marcar valors tan alts o més com els que hem tingut a l’inici de la setmana i el cap de setmana passat.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.