11.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Calor entre ones de calor

Quan anem anunciant des de fa uns dies un descens de les temperatures i ixes al carrer….no acabes de donar crèdit. Potser no han pujat tant les temperatures però calor en fa tanta com els dies d’abans.

La conjunció d’altes humitats amb les temperatures registrades fa que la calor siga més o menys la mateixa, que a penes notem els canvis.

I les previsions continuen apuntant en el mateix sentit dels últims dies: després d’unes 48 hores amb els termòmetres marcant temperatures 2-3 graus més baixes tornaran a pujar de forma progressiva a partir de hui mateix i de forma constant.

La nit ha tornat a ser molt pesada i de difícil dormir junt  a la costa i al centre de la Comunitat i esta vesprada ja notarem com comencen a pujar les temperatures a les comarques del centre i a ponent mentre que a la costa no patiran grans canvis.

Serà a partir de demà quan les temperatures tornen a marcar valors per damunt dels valors normals de la segona quinzena de juliol. Les temperatures nocturnes es mantindran altes i les diürnes pujaran acostant-se o superant de nou els 40 graus al centre i a l’interior de València.

I tant el cap de setmana com l’inici de la que ve tornarem a tastar els rigors de l’estiu de 2022 perquè tot apunta que els termòmetres tornaran a marcar valors tan alts o més com els que hem tingut a l’inici de la setmana i el cap de setmana passat.

Últimes notícies

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.