Calor entre ones de calor

Quan anem anunciant des de fa uns dies un descens de les temperatures i ixes al carrer….no acabes de donar crèdit. Potser no han pujat tant les temperatures però calor en fa tanta com els dies d’abans.

La conjunció d’altes humitats amb les temperatures registrades fa que la calor siga més o menys la mateixa, que a penes notem els canvis.

I les previsions continuen apuntant en el mateix sentit dels últims dies: després d’unes 48 hores amb els termòmetres marcant temperatures 2-3 graus més baixes tornaran a pujar de forma progressiva a partir de hui mateix i de forma constant.

La nit ha tornat a ser molt pesada i de difícil dormir junt  a la costa i al centre de la Comunitat i esta vesprada ja notarem com comencen a pujar les temperatures a les comarques del centre i a ponent mentre que a la costa no patiran grans canvis.

Serà a partir de demà quan les temperatures tornen a marcar valors per damunt dels valors normals de la segona quinzena de juliol. Les temperatures nocturnes es mantindran altes i les diürnes pujaran acostant-se o superant de nou els 40 graus al centre i a l’interior de València.

I tant el cap de setmana com l’inici de la que ve tornarem a tastar els rigors de l’estiu de 2022 perquè tot apunta que els termòmetres tornaran a marcar valors tan alts o més com els que hem tingut a l’inici de la setmana i el cap de setmana passat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.