17.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Calor entre ones de calor

Quan anem anunciant des de fa uns dies un descens de les temperatures i ixes al carrer….no acabes de donar crèdit. Potser no han pujat tant les temperatures però calor en fa tanta com els dies d’abans.

La conjunció d’altes humitats amb les temperatures registrades fa que la calor siga més o menys la mateixa, que a penes notem els canvis.

I les previsions continuen apuntant en el mateix sentit dels últims dies: després d’unes 48 hores amb els termòmetres marcant temperatures 2-3 graus més baixes tornaran a pujar de forma progressiva a partir de hui mateix i de forma constant.

La nit ha tornat a ser molt pesada i de difícil dormir junt  a la costa i al centre de la Comunitat i esta vesprada ja notarem com comencen a pujar les temperatures a les comarques del centre i a ponent mentre que a la costa no patiran grans canvis.

Serà a partir de demà quan les temperatures tornen a marcar valors per damunt dels valors normals de la segona quinzena de juliol. Les temperatures nocturnes es mantindran altes i les diürnes pujaran acostant-se o superant de nou els 40 graus al centre i a l’interior de València.

I tant el cap de setmana com l’inici de la que ve tornarem a tastar els rigors de l’estiu de 2022 perquè tot apunta que els termòmetres tornaran a marcar valors tan alts o més com els que hem tingut a l’inici de la setmana i el cap de setmana passat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.