A partir del dijous arriben temperatures baixes i ruixats

Imatge d'un paisatge de tardor

 

Els pocs canvis d’oratge que tindrem els pròxims dies vindran determinats pel canvi en la direcció del vent. Tant hui com demà el vent, sense bufar massa fort, es deixarà sentir d’origen marítim mantenint l’ambient fresc i apropant alguns núvols a la costa que només de forma puntual podran deixar algun ruixat.

Els núvols seran més abundants hui al sud fins a migdia on a l’extrem sud d’Alacant podran deixar el cel més cobert i ruixats dèbils. El sol anirà imposant-se amb el pas de les hores i el cel quedarà menys carregat desapareixent la probabilitat de pluja. Les temperatures no patiran canvis, ni de nit ni de dia.

 

Oratge hui dimecres 27 octubre

 

Temperatures hui dimecres 27 octubre

 

En la previsió per a demà dijous hem de tindre en compte la presència d’un xicotet embossament d’aire fred a les capes altes de l’atmosfera que farà que l’ambient es mantinga fresc (amb temperatures màximes un parell de graus més baixes) i fins i tot que augmente la probabilitat de precipitació.

Els núvols més compactes tocaran de refilada el litoral de Castelló i de València. Amb major probabilitat descarregaran sobre la mar però no es descarta que puguen tocar terra.

 

MAPA-5500-dj

 

Oratge demà diojus 28 octubre

 

Temperatures demà diojus 28 octubre

Entre la nit i matinada de dijous a divendres notarem un canvi en la direcció del vent. Arribaran el ponent i el llebeig substituint els vents d’origen marítim fent pujar les temperatures en ser vents més càlids i secs.

El ponent es consolidarà i es reforçarà tant dissabte com diumenge fent córrer els núvols de ponent a llevant i deixant les temperatures més altes al centre i a la costa. Dissabte el cel quedarà més cobert al nord i per l’interior on es registren ruixats de caràcter dèbil i les temperatures quedaran més curtes.

Pensem que tant diumenge com dilluns haurà quedat la porta oberta als fronts atlàntics que deixen pluja a bona part de l’oest i del centre de la Península, però la Comunitat Valenciana el pont de Tots Sants tindrem pas de núvols, vent de ponent, temperatures suaus i baixa probabilitat de pluja.

 

Oratge a partir del divendres 29 octubre

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.