A partir del dijous arriben temperatures baixes i ruixats

Imatge d'un paisatge de tardor

 

Els pocs canvis d’oratge que tindrem els pròxims dies vindran determinats pel canvi en la direcció del vent. Tant hui com demà el vent, sense bufar massa fort, es deixarà sentir d’origen marítim mantenint l’ambient fresc i apropant alguns núvols a la costa que només de forma puntual podran deixar algun ruixat.

Els núvols seran més abundants hui al sud fins a migdia on a l’extrem sud d’Alacant podran deixar el cel més cobert i ruixats dèbils. El sol anirà imposant-se amb el pas de les hores i el cel quedarà menys carregat desapareixent la probabilitat de pluja. Les temperatures no patiran canvis, ni de nit ni de dia.

 

Oratge hui dimecres 27 octubre

 

Temperatures hui dimecres 27 octubre

 

En la previsió per a demà dijous hem de tindre en compte la presència d’un xicotet embossament d’aire fred a les capes altes de l’atmosfera que farà que l’ambient es mantinga fresc (amb temperatures màximes un parell de graus més baixes) i fins i tot que augmente la probabilitat de precipitació.

Els núvols més compactes tocaran de refilada el litoral de Castelló i de València. Amb major probabilitat descarregaran sobre la mar però no es descarta que puguen tocar terra.

 

MAPA-5500-dj

 

Oratge demà diojus 28 octubre

 

Temperatures demà diojus 28 octubre

Entre la nit i matinada de dijous a divendres notarem un canvi en la direcció del vent. Arribaran el ponent i el llebeig substituint els vents d’origen marítim fent pujar les temperatures en ser vents més càlids i secs.

El ponent es consolidarà i es reforçarà tant dissabte com diumenge fent córrer els núvols de ponent a llevant i deixant les temperatures més altes al centre i a la costa. Dissabte el cel quedarà més cobert al nord i per l’interior on es registren ruixats de caràcter dèbil i les temperatures quedaran més curtes.

Pensem que tant diumenge com dilluns haurà quedat la porta oberta als fronts atlàntics que deixen pluja a bona part de l’oest i del centre de la Península, però la Comunitat Valenciana el pont de Tots Sants tindrem pas de núvols, vent de ponent, temperatures suaus i baixa probabilitat de pluja.

 

Oratge a partir del divendres 29 octubre

 

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.