A partir del dijous arriben temperatures baixes i ruixats

Imatge d'un paisatge de tardor

 

Els pocs canvis d’oratge que tindrem els pròxims dies vindran determinats pel canvi en la direcció del vent. Tant hui com demà el vent, sense bufar massa fort, es deixarà sentir d’origen marítim mantenint l’ambient fresc i apropant alguns núvols a la costa que només de forma puntual podran deixar algun ruixat.

Els núvols seran més abundants hui al sud fins a migdia on a l’extrem sud d’Alacant podran deixar el cel més cobert i ruixats dèbils. El sol anirà imposant-se amb el pas de les hores i el cel quedarà menys carregat desapareixent la probabilitat de pluja. Les temperatures no patiran canvis, ni de nit ni de dia.

 

Oratge hui dimecres 27 octubre

 

Temperatures hui dimecres 27 octubre

 

En la previsió per a demà dijous hem de tindre en compte la presència d’un xicotet embossament d’aire fred a les capes altes de l’atmosfera que farà que l’ambient es mantinga fresc (amb temperatures màximes un parell de graus més baixes) i fins i tot que augmente la probabilitat de precipitació.

Els núvols més compactes tocaran de refilada el litoral de Castelló i de València. Amb major probabilitat descarregaran sobre la mar però no es descarta que puguen tocar terra.

 

MAPA-5500-dj

 

Oratge demà diojus 28 octubre

 

Temperatures demà diojus 28 octubre

Entre la nit i matinada de dijous a divendres notarem un canvi en la direcció del vent. Arribaran el ponent i el llebeig substituint els vents d’origen marítim fent pujar les temperatures en ser vents més càlids i secs.

El ponent es consolidarà i es reforçarà tant dissabte com diumenge fent córrer els núvols de ponent a llevant i deixant les temperatures més altes al centre i a la costa. Dissabte el cel quedarà més cobert al nord i per l’interior on es registren ruixats de caràcter dèbil i les temperatures quedaran més curtes.

Pensem que tant diumenge com dilluns haurà quedat la porta oberta als fronts atlàntics que deixen pluja a bona part de l’oest i del centre de la Península, però la Comunitat Valenciana el pont de Tots Sants tindrem pas de núvols, vent de ponent, temperatures suaus i baixa probabilitat de pluja.

 

Oratge a partir del divendres 29 octubre

 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.