A partir del dijous arriben temperatures baixes i ruixats

Imatge d'un paisatge de tardor

 

Els pocs canvis d’oratge que tindrem els pròxims dies vindran determinats pel canvi en la direcció del vent. Tant hui com demà el vent, sense bufar massa fort, es deixarà sentir d’origen marítim mantenint l’ambient fresc i apropant alguns núvols a la costa que només de forma puntual podran deixar algun ruixat.

Els núvols seran més abundants hui al sud fins a migdia on a l’extrem sud d’Alacant podran deixar el cel més cobert i ruixats dèbils. El sol anirà imposant-se amb el pas de les hores i el cel quedarà menys carregat desapareixent la probabilitat de pluja. Les temperatures no patiran canvis, ni de nit ni de dia.

 

Oratge hui dimecres 27 octubre

 

Temperatures hui dimecres 27 octubre

 

En la previsió per a demà dijous hem de tindre en compte la presència d’un xicotet embossament d’aire fred a les capes altes de l’atmosfera que farà que l’ambient es mantinga fresc (amb temperatures màximes un parell de graus més baixes) i fins i tot que augmente la probabilitat de precipitació.

Els núvols més compactes tocaran de refilada el litoral de Castelló i de València. Amb major probabilitat descarregaran sobre la mar però no es descarta que puguen tocar terra.

 

MAPA-5500-dj

 

Oratge demà diojus 28 octubre

 

Temperatures demà diojus 28 octubre

Entre la nit i matinada de dijous a divendres notarem un canvi en la direcció del vent. Arribaran el ponent i el llebeig substituint els vents d’origen marítim fent pujar les temperatures en ser vents més càlids i secs.

El ponent es consolidarà i es reforçarà tant dissabte com diumenge fent córrer els núvols de ponent a llevant i deixant les temperatures més altes al centre i a la costa. Dissabte el cel quedarà més cobert al nord i per l’interior on es registren ruixats de caràcter dèbil i les temperatures quedaran més curtes.

Pensem que tant diumenge com dilluns haurà quedat la porta oberta als fronts atlàntics que deixen pluja a bona part de l’oest i del centre de la Península, però la Comunitat Valenciana el pont de Tots Sants tindrem pas de núvols, vent de ponent, temperatures suaus i baixa probabilitat de pluja.

 

Oratge a partir del divendres 29 octubre

 

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.