Predomini dels núvols i possible presència de pluja aquesta setmana a la Comunitat

 

La setmana arranca a la Comunitat Valenciana amb presència de núvols, i possible presència de pluges durant la setmana, de forma dispersa, en zones d’interior, segons apunta l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Aquest dilluns, Aemet preveu un dia dominat pels intervals de núvols. De vesprada, l’interior de la meitat nord del territori té probabilitat de registrar pluges disperses, que poden anar acompanyades ocasionalment de tempesta.

 

Les temperatures no registren canvis destacables respecte als valors de les jornades anteriors, i el vent bufarà variable fluix, amb predomini del vent de migjorn (sud) en les zones de litoral.

 

Per a dimarts, Aemet pronostica novament un dia amb cels nuvolats. En aquest cas, es tractaria d’intervals de núvols baixos al matí, i núvols d’evolució en l’interior, que poden deixar novament pluges aïllades, acompanyades de tempesta de forma ocasional.

 

Les temperatures seguiran estables en els mateixos valors i el vent continuarà la seua tònica de la jornada de dilluns, bufant fluix i variable a tot el territori, excepte al litoral, on dominarà el vent de migjorn fluix.

 

Per a dimecres s’esperen cels poc nuvolats, amb intervals de núvols baixos de matí. Amb el pas de les hores, la nuvolositat augmentarà amb intervals de núvols mitjans i alts de vesprada. En l’interior hi haurà núvols d’evolució i novament probabilitat de pluges amb tempesta, també de vesprada.

 

Les temperatures seguiran sense canvis i el vent seguirà sent fluix i variable, amb presència de vent de migjorn.

 

Per a dijous, segons Aemet, s’esperen intervals de núvols alts, amb núvols d’evolució diürna a l’interior de la meitat nord de la Comunitat. Novament, no es descarta la presència de pluges de vesprada.

 

Pel que fa a les temperatures, dijous sí que patirien canvis, amb alguns descensos locals en les màximes. La resta de valors es mantindrien semblants.

 

El vent seguirà bufant variable i fluix, amb predomini de migjorn i llevant (est).

Últimes notícies

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.