Predomini dels núvols i possible presència de pluja aquesta setmana a la Comunitat

 

La setmana arranca a la Comunitat Valenciana amb presència de núvols, i possible presència de pluges durant la setmana, de forma dispersa, en zones d’interior, segons apunta l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Aquest dilluns, Aemet preveu un dia dominat pels intervals de núvols. De vesprada, l’interior de la meitat nord del territori té probabilitat de registrar pluges disperses, que poden anar acompanyades ocasionalment de tempesta.

 

Les temperatures no registren canvis destacables respecte als valors de les jornades anteriors, i el vent bufarà variable fluix, amb predomini del vent de migjorn (sud) en les zones de litoral.

 

Per a dimarts, Aemet pronostica novament un dia amb cels nuvolats. En aquest cas, es tractaria d’intervals de núvols baixos al matí, i núvols d’evolució en l’interior, que poden deixar novament pluges aïllades, acompanyades de tempesta de forma ocasional.

 

Les temperatures seguiran estables en els mateixos valors i el vent continuarà la seua tònica de la jornada de dilluns, bufant fluix i variable a tot el territori, excepte al litoral, on dominarà el vent de migjorn fluix.

 

Per a dimecres s’esperen cels poc nuvolats, amb intervals de núvols baixos de matí. Amb el pas de les hores, la nuvolositat augmentarà amb intervals de núvols mitjans i alts de vesprada. En l’interior hi haurà núvols d’evolució i novament probabilitat de pluges amb tempesta, també de vesprada.

 

Les temperatures seguiran sense canvis i el vent seguirà sent fluix i variable, amb presència de vent de migjorn.

 

Per a dijous, segons Aemet, s’esperen intervals de núvols alts, amb núvols d’evolució diürna a l’interior de la meitat nord de la Comunitat. Novament, no es descarta la presència de pluges de vesprada.

 

Pel que fa a les temperatures, dijous sí que patirien canvis, amb alguns descensos locals en les màximes. La resta de valors es mantindrien semblants.

 

El vent seguirà bufant variable i fluix, amb predomini de migjorn i llevant (est).

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU