Predomini dels núvols i possible presència de pluja aquesta setmana a la Comunitat

 

La setmana arranca a la Comunitat Valenciana amb presència de núvols, i possible presència de pluges durant la setmana, de forma dispersa, en zones d’interior, segons apunta l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Aquest dilluns, Aemet preveu un dia dominat pels intervals de núvols. De vesprada, l’interior de la meitat nord del territori té probabilitat de registrar pluges disperses, que poden anar acompanyades ocasionalment de tempesta.

 

Les temperatures no registren canvis destacables respecte als valors de les jornades anteriors, i el vent bufarà variable fluix, amb predomini del vent de migjorn (sud) en les zones de litoral.

 

Per a dimarts, Aemet pronostica novament un dia amb cels nuvolats. En aquest cas, es tractaria d’intervals de núvols baixos al matí, i núvols d’evolució en l’interior, que poden deixar novament pluges aïllades, acompanyades de tempesta de forma ocasional.

 

Les temperatures seguiran estables en els mateixos valors i el vent continuarà la seua tònica de la jornada de dilluns, bufant fluix i variable a tot el territori, excepte al litoral, on dominarà el vent de migjorn fluix.

 

Per a dimecres s’esperen cels poc nuvolats, amb intervals de núvols baixos de matí. Amb el pas de les hores, la nuvolositat augmentarà amb intervals de núvols mitjans i alts de vesprada. En l’interior hi haurà núvols d’evolució i novament probabilitat de pluges amb tempesta, també de vesprada.

 

Les temperatures seguiran sense canvis i el vent seguirà sent fluix i variable, amb presència de vent de migjorn.

 

Per a dijous, segons Aemet, s’esperen intervals de núvols alts, amb núvols d’evolució diürna a l’interior de la meitat nord de la Comunitat. Novament, no es descarta la presència de pluges de vesprada.

 

Pel que fa a les temperatures, dijous sí que patirien canvis, amb alguns descensos locals en les màximes. La resta de valors es mantindrien semblants.

 

El vent seguirà bufant variable i fluix, amb predomini de migjorn i llevant (est).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.