Predomini dels núvols i possible presència de pluja aquesta setmana a la Comunitat

 

La setmana arranca a la Comunitat Valenciana amb presència de núvols, i possible presència de pluges durant la setmana, de forma dispersa, en zones d’interior, segons apunta l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Aquest dilluns, Aemet preveu un dia dominat pels intervals de núvols. De vesprada, l’interior de la meitat nord del territori té probabilitat de registrar pluges disperses, que poden anar acompanyades ocasionalment de tempesta.

 

Les temperatures no registren canvis destacables respecte als valors de les jornades anteriors, i el vent bufarà variable fluix, amb predomini del vent de migjorn (sud) en les zones de litoral.

 

Per a dimarts, Aemet pronostica novament un dia amb cels nuvolats. En aquest cas, es tractaria d’intervals de núvols baixos al matí, i núvols d’evolució en l’interior, que poden deixar novament pluges aïllades, acompanyades de tempesta de forma ocasional.

 

Les temperatures seguiran estables en els mateixos valors i el vent continuarà la seua tònica de la jornada de dilluns, bufant fluix i variable a tot el territori, excepte al litoral, on dominarà el vent de migjorn fluix.

 

Per a dimecres s’esperen cels poc nuvolats, amb intervals de núvols baixos de matí. Amb el pas de les hores, la nuvolositat augmentarà amb intervals de núvols mitjans i alts de vesprada. En l’interior hi haurà núvols d’evolució i novament probabilitat de pluges amb tempesta, també de vesprada.

 

Les temperatures seguiran sense canvis i el vent seguirà sent fluix i variable, amb presència de vent de migjorn.

 

Per a dijous, segons Aemet, s’esperen intervals de núvols alts, amb núvols d’evolució diürna a l’interior de la meitat nord de la Comunitat. Novament, no es descarta la presència de pluges de vesprada.

 

Pel que fa a les temperatures, dijous sí que patirien canvis, amb alguns descensos locals en les màximes. La resta de valors es mantindrien semblants.

 

El vent seguirà bufant variable i fluix, amb predomini de migjorn i llevant (est).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.

Dos menors detinguts pel robatori amb força de cinc ciclomotors a Elx

La Policia ha detingut a Elx a dos menors sense carnet pel suposat robatori amb força de cinc ciclomotors. Els vehicles van ser recuperats i retornats als seus amos.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

El president valencià ha reclamat acords a Extremadura i Aragó per a formar executius de centredreta, en entendre que així ho han expressat les urnes.

Detingut a Gandia per robar un semiremolc frigorífic valorat en 60.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia a l'autor del robatori d'un semiremolc frigorífic sostret a Xeraco. GPS i cambres van portar a una cabina de lloguer i al seu arrest.

El València encadena dos triomfs a Mestalla mig any després

L'equip blanc-i-negre va véncer 3-2 a l'Alabés amb un penal d'Hugo Duro en el descompte i va encadenar la seua segona victòria seguida a casa després de superar a Osasuna.

Dos detinguts a València per donar d’alta en ETT a estrangers irregulars amb identitats prestades

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens a la província de València per presumpta falsedat documental i delictes contra els drets dels treballadors. Usaven identitats alienes per a inscriure en ETT a migrants irregulars a canvi de 200 euros descomptats de la nòmina