Predomini dels núvols i possible presència de pluja aquesta setmana a la Comunitat

 

La setmana arranca a la Comunitat Valenciana amb presència de núvols, i possible presència de pluges durant la setmana, de forma dispersa, en zones d’interior, segons apunta l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Aquest dilluns, Aemet preveu un dia dominat pels intervals de núvols. De vesprada, l’interior de la meitat nord del territori té probabilitat de registrar pluges disperses, que poden anar acompanyades ocasionalment de tempesta.

 

Les temperatures no registren canvis destacables respecte als valors de les jornades anteriors, i el vent bufarà variable fluix, amb predomini del vent de migjorn (sud) en les zones de litoral.

 

Per a dimarts, Aemet pronostica novament un dia amb cels nuvolats. En aquest cas, es tractaria d’intervals de núvols baixos al matí, i núvols d’evolució en l’interior, que poden deixar novament pluges aïllades, acompanyades de tempesta de forma ocasional.

 

Les temperatures seguiran estables en els mateixos valors i el vent continuarà la seua tònica de la jornada de dilluns, bufant fluix i variable a tot el territori, excepte al litoral, on dominarà el vent de migjorn fluix.

 

Per a dimecres s’esperen cels poc nuvolats, amb intervals de núvols baixos de matí. Amb el pas de les hores, la nuvolositat augmentarà amb intervals de núvols mitjans i alts de vesprada. En l’interior hi haurà núvols d’evolució i novament probabilitat de pluges amb tempesta, també de vesprada.

 

Les temperatures seguiran sense canvis i el vent seguirà sent fluix i variable, amb presència de vent de migjorn.

 

Per a dijous, segons Aemet, s’esperen intervals de núvols alts, amb núvols d’evolució diürna a l’interior de la meitat nord de la Comunitat. Novament, no es descarta la presència de pluges de vesprada.

 

Pel que fa a les temperatures, dijous sí que patirien canvis, amb alguns descensos locals en les màximes. La resta de valors es mantindrien semblants.

 

El vent seguirà bufant variable i fluix, amb predomini de migjorn i llevant (est).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.