La pujada de temperatures dona pas a cels coberts i ratxes de fins a 100 km/h a Castelló

La pujada de les temperatures de les últimes jornades en la majoria de la Comunitat Valenciana, inusual per a esta època de l'any, dona pas este dissabte a cels amb intervals de núvols mitjans i altes, termòmetres en descens i ratxes de vent fort de fins a 100 quilòmetres per hora en el nord-oest de Castelló. 

 

  

L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) – ha decretat l'avís taronja (risc) per intervals de vent fort en esta zona, entre les 12 i les 00 hores. Segons la predicció, baixarà a verd (sense risc) durant la nit del dissabte al diumenge. 

 

Al llarg de tota la jornada, les temperatures es mantindran sense canvis en el sud i en descens en la resta. La baixada tèrmica serà més notable en les zones altes de l'interior de la Comunitat. 

  

El mercuri oscil·larà entre 26 i 10 graus a Alacant, 24 i 12 a València i 23 i 11 a Castelló de la Plana. A Morella i Requena, baixarà fins a 2 i 4 graus i no superarà els 13 i 19 graus, respectivament. 

  

Quant al vent, en València i Castelló bufarà de component oest, en general moderat, i amb intervals forts en el nord-oest castellonenc. Les ratxes tendiran a suavitzar-se durant la vesprada, mentre que a Alacant serà fluix variable tot el dia. 

Alerta per incendis

L'avís per vent a Castelló va acompanyat del nivell taronja (risc) d'alerta per perill d'incendis forestals en Castelló, segons el Centre de Coordinació d'Emergències 112 de la Generalitat Valenciana. 

 

  

Per a este diumenge, 26 de novembre, l'Agència de Meteorologia preveu que continuen les ratxes de vent fort a l'interior-nord de Castelló, mentre que els cels tendiran a buidar-se a la vesprada i les temperatures seguiran en descens, entre 4 i 8 graus. També es registraran gelades febles en punts de l'interior de la Comunitat.

 

Últimes notícies

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.