La pujada de temperatures dona pas a cels coberts i ratxes de fins a 100 km/h a Castelló

La pujada de les temperatures de les últimes jornades en la majoria de la Comunitat Valenciana, inusual per a esta època de l'any, dona pas este dissabte a cels amb intervals de núvols mitjans i altes, termòmetres en descens i ratxes de vent fort de fins a 100 quilòmetres per hora en el nord-oest de Castelló. 

 

  

L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) – ha decretat l'avís taronja (risc) per intervals de vent fort en esta zona, entre les 12 i les 00 hores. Segons la predicció, baixarà a verd (sense risc) durant la nit del dissabte al diumenge. 

 

Al llarg de tota la jornada, les temperatures es mantindran sense canvis en el sud i en descens en la resta. La baixada tèrmica serà més notable en les zones altes de l'interior de la Comunitat. 

  

El mercuri oscil·larà entre 26 i 10 graus a Alacant, 24 i 12 a València i 23 i 11 a Castelló de la Plana. A Morella i Requena, baixarà fins a 2 i 4 graus i no superarà els 13 i 19 graus, respectivament. 

  

Quant al vent, en València i Castelló bufarà de component oest, en general moderat, i amb intervals forts en el nord-oest castellonenc. Les ratxes tendiran a suavitzar-se durant la vesprada, mentre que a Alacant serà fluix variable tot el dia. 

Alerta per incendis

L'avís per vent a Castelló va acompanyat del nivell taronja (risc) d'alerta per perill d'incendis forestals en Castelló, segons el Centre de Coordinació d'Emergències 112 de la Generalitat Valenciana. 

 

  

Per a este diumenge, 26 de novembre, l'Agència de Meteorologia preveu que continuen les ratxes de vent fort a l'interior-nord de Castelló, mentre que els cels tendiran a buidar-se a la vesprada i les temperatures seguiran en descens, entre 4 i 8 graus. També es registraran gelades febles en punts de l'interior de la Comunitat.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.