La pujada de temperatures dona pas a cels coberts i ratxes de fins a 100 km/h a Castelló

La pujada de les temperatures de les últimes jornades en la majoria de la Comunitat Valenciana, inusual per a esta època de l'any, dona pas este dissabte a cels amb intervals de núvols mitjans i altes, termòmetres en descens i ratxes de vent fort de fins a 100 quilòmetres per hora en el nord-oest de Castelló. 

 

  

L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) – ha decretat l'avís taronja (risc) per intervals de vent fort en esta zona, entre les 12 i les 00 hores. Segons la predicció, baixarà a verd (sense risc) durant la nit del dissabte al diumenge. 

 

Al llarg de tota la jornada, les temperatures es mantindran sense canvis en el sud i en descens en la resta. La baixada tèrmica serà més notable en les zones altes de l'interior de la Comunitat. 

  

El mercuri oscil·larà entre 26 i 10 graus a Alacant, 24 i 12 a València i 23 i 11 a Castelló de la Plana. A Morella i Requena, baixarà fins a 2 i 4 graus i no superarà els 13 i 19 graus, respectivament. 

  

Quant al vent, en València i Castelló bufarà de component oest, en general moderat, i amb intervals forts en el nord-oest castellonenc. Les ratxes tendiran a suavitzar-se durant la vesprada, mentre que a Alacant serà fluix variable tot el dia. 

Alerta per incendis

L'avís per vent a Castelló va acompanyat del nivell taronja (risc) d'alerta per perill d'incendis forestals en Castelló, segons el Centre de Coordinació d'Emergències 112 de la Generalitat Valenciana. 

 

  

Per a este diumenge, 26 de novembre, l'Agència de Meteorologia preveu que continuen les ratxes de vent fort a l'interior-nord de Castelló, mentre que els cels tendiran a buidar-se a la vesprada i les temperatures seguiran en descens, entre 4 i 8 graus. També es registraran gelades febles en punts de l'interior de la Comunitat.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla