7.7 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

La pujada de temperatures dona pas a cels coberts i ratxes de fins a 100 km/h a Castelló

La pujada de les temperatures de les últimes jornades en la majoria de la Comunitat Valenciana, inusual per a esta època de l'any, dona pas este dissabte a cels amb intervals de núvols mitjans i altes, termòmetres en descens i ratxes de vent fort de fins a 100 quilòmetres per hora en el nord-oest de Castelló. 

 

  

L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) – ha decretat l'avís taronja (risc) per intervals de vent fort en esta zona, entre les 12 i les 00 hores. Segons la predicció, baixarà a verd (sense risc) durant la nit del dissabte al diumenge. 

 

Al llarg de tota la jornada, les temperatures es mantindran sense canvis en el sud i en descens en la resta. La baixada tèrmica serà més notable en les zones altes de l'interior de la Comunitat. 

  

El mercuri oscil·larà entre 26 i 10 graus a Alacant, 24 i 12 a València i 23 i 11 a Castelló de la Plana. A Morella i Requena, baixarà fins a 2 i 4 graus i no superarà els 13 i 19 graus, respectivament. 

  

Quant al vent, en València i Castelló bufarà de component oest, en general moderat, i amb intervals forts en el nord-oest castellonenc. Les ratxes tendiran a suavitzar-se durant la vesprada, mentre que a Alacant serà fluix variable tot el dia. 

Alerta per incendis

L'avís per vent a Castelló va acompanyat del nivell taronja (risc) d'alerta per perill d'incendis forestals en Castelló, segons el Centre de Coordinació d'Emergències 112 de la Generalitat Valenciana. 

 

  

Per a este diumenge, 26 de novembre, l'Agència de Meteorologia preveu que continuen les ratxes de vent fort a l'interior-nord de Castelló, mentre que els cels tendiran a buidar-se a la vesprada i les temperatures seguiran en descens, entre 4 i 8 graus. També es registraran gelades febles en punts de l'interior de la Comunitat.

 

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.