Calor primaveral este dimecres amb molt més sol

Platja de Cullera (València) amb banyistes a la platja

L’oratge convidarà a anar a la platja i banyar-se als més atrevits | Twitter

 

Després d’una jornada de dimarts amb valors que han quedat per baix dels 20ºC en la gran majoria de casos, este dimecres recuperarem l’ambient altra volta més atípic que ja s’ha fet protagonista este hivern i els termòmetres tornaran a superar de llarg la xifra dels 20ºC. Fins i tot, en les zones més litorals de València i Alacant, es tornaran a fregar altra volta els 25ºC.

 

Dimecres altra volta amb calor atípica

Ens alçarem amb un ambient molt poc fred a primeres hores a causa del vent de ponent que no afluixarà en tota la nit. A diferència de jornades anteriors, este dimecres començara amb molt més sol i unes temperatures que tiraran clarament cap amunt a mesura que avance la jornada. Ja a mig matí, alguns valors litorals superaran els 20ºC. Les màximes es donaran entre el centre de València i Alacant, especialment zones litorals, on es podria arribar als 25ºC. Ambient de maig a inicis de març.

 

Mapa de l'Aemet previst per València

Mapa de símbols previst per este pròxim dimecres dia 4 de març | Aemet

 

D’altra banda, per la vesprada es formaran alguns núvols alts en l’interior de València i Castelló que cobriran el cel, però no provocaran més conseqüències. L’únic que faran és que en l’interior, la temperatura quede un poc més frenada. A pesar de tot, no esperem precipitacions.

 

La bonança durarà poc. Dijous, encara podrien pujar més els termòmetres i es podrien assolir fins a 26 o 27ºC en zones litorals, ambient diürn pràcticament d’estiu, però divendres tindrem un canvi de temps radical i cauran en picat. Podrien quedar fins a 10ºC més curtes en molts indrets, especialment de l’interior.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.

Benidorm reserva 60 milions del seu pressupost de 2026 per a pagar la sentència de Serra Gelada

Benidorm destinarà 60 milions del seu pressupost municipal de 2026 al pagament de la sentència pels sòls del APR-7 de Serra Gelada, sense pujar impostos ni retallar servicis, i amb un fort impuls inversor i social.

El PPCV alerta de l’agonia del sanchismo i dubte del futur del PSPV

Fernando Pastor, síndic del PPCV en Les Corts, sosté que el sanchismo travessa una fase d'agonia política i es pregunta si arrossegarà al PSPV, al qual veu debilitat per la seua vinculació amb Pedro Sánchez i José Luis Rodríguez Zapatero.

El PPCV dona per agonitzant al sanchismo i dubte del futur del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, dona per esgotat el sanchismo, reclama eleccions generals urgents i qüestiona l'impacte en el PSPV i en els seus socis.

El Marq obri al juny la gran mostra d’or prehispànic de Colòmbia a Espanya

El Museu Arqueològic d'Alacant inaugurarà el 29 de juny l'exposició itinerant amb el major préstec d'or de Colòmbia a Espanya, amb més de 290 peces prehispàniques.

Queralt Casas s’acomiada del València Basket després de set temporades històriques

Queralt Casas no renovarà amb el València Basket i tancarà el 30 de juny una etapa de set temporades com a capitana i referent en l'etapa més exitosa del club.

Les regions líders en automoció d’Europa exigixen més pes en la política industrial de la UE

Les 41 regions de l'Aliança de les Regions amb Indústria d'Automoció aproven en Bizkaia la Declaració de Bilbao, en la qual reclamen un paper central en la transició industrial i en el futur del sector a la UE.