El vent obliga a tancar el Port de València i parcs i jardins

El temporal de vent obliga a tancar el Port Marítim de València

Efectes del temporal de vent | Europa Press

 

El temporal de vent que afecta el territori valencià ha deixat ratxes de fins a 109 km/h i ha obligat a tancar a les 08.25 hores el Port de València al trànsit marítim, a demés dels jardins i parcs, i els cementeris municipals, amb la finalitat d’evitar algun perill.

 

L‘Ajuntament de València ha ordenat el tancament de tots els parcs i jardins amb tanca i recomana evitar les zones arbrades i circular amb precaució per les voreres amb arbratge. De la mateixa manera, també estaran tancats els cementeris de la ciutat a les visites, encara que este tancament no afectarà els servicis funeraris.

 

 

Per part seua, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha realitzat fins a les 07.00 hores un total de nou servicis relacionats amb vent. S’ha procedit a retirar arbres caiguts, dos en Benicàssim, dos en La Vall d’Uixó, i una en Onda, a demés d’apagar xicotets incendis de vegetació en Almenara, Betxí, L’Alcora i Cabanes.

 

 

Ratxes de fins a 109 km/h

D’esta manera, esta matinada s’han registrat ratxes de vent en l’Aeroport de València de 109 km/h, en Atzeneta del Maestrat i Llíria els 100, en Morella, Bétera i Vilafranca els 98, en l’Aeroport de Castelló 91, en Montanejos els 85, en Utiel i Xàtiva els 82, en Segorbe els 77, en Buñol els 76, en Torreblanca els 75, en València els 73 i en Castelló els 71, segons ha informat Aemet.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.