18.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

El vent obliga a tancar el Port de València i parcs i jardins

El temporal de vent obliga a tancar el Port Marítim de València

Efectes del temporal de vent | Europa Press

 

El temporal de vent que afecta el territori valencià ha deixat ratxes de fins a 109 km/h i ha obligat a tancar a les 08.25 hores el Port de València al trànsit marítim, a demés dels jardins i parcs, i els cementeris municipals, amb la finalitat d’evitar algun perill.

 

L‘Ajuntament de València ha ordenat el tancament de tots els parcs i jardins amb tanca i recomana evitar les zones arbrades i circular amb precaució per les voreres amb arbratge. De la mateixa manera, també estaran tancats els cementeris de la ciutat a les visites, encara que este tancament no afectarà els servicis funeraris.

 

 

Per part seua, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha realitzat fins a les 07.00 hores un total de nou servicis relacionats amb vent. S’ha procedit a retirar arbres caiguts, dos en Benicàssim, dos en La Vall d’Uixó, i una en Onda, a demés d’apagar xicotets incendis de vegetació en Almenara, Betxí, L’Alcora i Cabanes.

 

 

Ratxes de fins a 109 km/h

D’esta manera, esta matinada s’han registrat ratxes de vent en l’Aeroport de València de 109 km/h, en Atzeneta del Maestrat i Llíria els 100, en Morella, Bétera i Vilafranca els 98, en l’Aeroport de Castelló 91, en Montanejos els 85, en Utiel i Xàtiva els 82, en Segorbe els 77, en Buñol els 76, en Torreblanca els 75, en València els 73 i en Castelló els 71, segons ha informat Aemet.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.