El vent obliga a tancar el Port de València i parcs i jardins

El temporal de vent obliga a tancar el Port Marítim de València

Efectes del temporal de vent | Europa Press

 

El temporal de vent que afecta el territori valencià ha deixat ratxes de fins a 109 km/h i ha obligat a tancar a les 08.25 hores el Port de València al trànsit marítim, a demés dels jardins i parcs, i els cementeris municipals, amb la finalitat d’evitar algun perill.

 

L‘Ajuntament de València ha ordenat el tancament de tots els parcs i jardins amb tanca i recomana evitar les zones arbrades i circular amb precaució per les voreres amb arbratge. De la mateixa manera, també estaran tancats els cementeris de la ciutat a les visites, encara que este tancament no afectarà els servicis funeraris.

 

 

Per part seua, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha realitzat fins a les 07.00 hores un total de nou servicis relacionats amb vent. S’ha procedit a retirar arbres caiguts, dos en Benicàssim, dos en La Vall d’Uixó, i una en Onda, a demés d’apagar xicotets incendis de vegetació en Almenara, Betxí, L’Alcora i Cabanes.

 

 

Ratxes de fins a 109 km/h

D’esta manera, esta matinada s’han registrat ratxes de vent en l’Aeroport de València de 109 km/h, en Atzeneta del Maestrat i Llíria els 100, en Morella, Bétera i Vilafranca els 98, en l’Aeroport de Castelló 91, en Montanejos els 85, en Utiel i Xàtiva els 82, en Segorbe els 77, en Buñol els 76, en Torreblanca els 75, en València els 73 i en Castelló els 71, segons ha informat Aemet.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.