12.8 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

El vent obliga a tancar el Port de València i parcs i jardins

El temporal de vent obliga a tancar el Port Marítim de València

Efectes del temporal de vent | Europa Press

 

El temporal de vent que afecta el territori valencià ha deixat ratxes de fins a 109 km/h i ha obligat a tancar a les 08.25 hores el Port de València al trànsit marítim, a demés dels jardins i parcs, i els cementeris municipals, amb la finalitat d’evitar algun perill.

 

L‘Ajuntament de València ha ordenat el tancament de tots els parcs i jardins amb tanca i recomana evitar les zones arbrades i circular amb precaució per les voreres amb arbratge. De la mateixa manera, també estaran tancats els cementeris de la ciutat a les visites, encara que este tancament no afectarà els servicis funeraris.

 

 

Per part seua, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha realitzat fins a les 07.00 hores un total de nou servicis relacionats amb vent. S’ha procedit a retirar arbres caiguts, dos en Benicàssim, dos en La Vall d’Uixó, i una en Onda, a demés d’apagar xicotets incendis de vegetació en Almenara, Betxí, L’Alcora i Cabanes.

 

 

Ratxes de fins a 109 km/h

D’esta manera, esta matinada s’han registrat ratxes de vent en l’Aeroport de València de 109 km/h, en Atzeneta del Maestrat i Llíria els 100, en Morella, Bétera i Vilafranca els 98, en l’Aeroport de Castelló 91, en Montanejos els 85, en Utiel i Xàtiva els 82, en Segorbe els 77, en Buñol els 76, en Torreblanca els 75, en València els 73 i en Castelló els 71, segons ha informat Aemet.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.