El vent obliga a tancar el Port de València i parcs i jardins

El temporal de vent obliga a tancar el Port Marítim de València

Efectes del temporal de vent | Europa Press

 

El temporal de vent que afecta el territori valencià ha deixat ratxes de fins a 109 km/h i ha obligat a tancar a les 08.25 hores el Port de València al trànsit marítim, a demés dels jardins i parcs, i els cementeris municipals, amb la finalitat d’evitar algun perill.

 

L‘Ajuntament de València ha ordenat el tancament de tots els parcs i jardins amb tanca i recomana evitar les zones arbrades i circular amb precaució per les voreres amb arbratge. De la mateixa manera, també estaran tancats els cementeris de la ciutat a les visites, encara que este tancament no afectarà els servicis funeraris.

 

 

Per part seua, el Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha realitzat fins a les 07.00 hores un total de nou servicis relacionats amb vent. S’ha procedit a retirar arbres caiguts, dos en Benicàssim, dos en La Vall d’Uixó, i una en Onda, a demés d’apagar xicotets incendis de vegetació en Almenara, Betxí, L’Alcora i Cabanes.

 

 

Ratxes de fins a 109 km/h

D’esta manera, esta matinada s’han registrat ratxes de vent en l’Aeroport de València de 109 km/h, en Atzeneta del Maestrat i Llíria els 100, en Morella, Bétera i Vilafranca els 98, en l’Aeroport de Castelló 91, en Montanejos els 85, en Utiel i Xàtiva els 82, en Segorbe els 77, en Buñol els 76, en Torreblanca els 75, en València els 73 i en Castelló els 71, segons ha informat Aemet.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.