Mor un home a Puçol en caure d’un balcó mentre reparava un tendal

Un home de 52 anys ha mort este matí després de caure pel balcó d’un segon pis a Puçol.

Segons fonts del CICU, cap a les 11 hores s’ha rebut un avís alertant que un s’havia precipitat pel balcó d’un segon pis a Puçol. Pel que sembla, l’home estava reparant el tendal de la vivenda i ha caigut.

Immediatament, s’han desplaçat una ambulància SAMU i un SVB, juntament amb l’equip d’atenció primària, però en arribar fins al lloc del succés han estat notificats que el SAMU no era necessari, ja que l’home de 52 anys havia mort.

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació per esclarir els fets, ja que segons alguns testimonis presencials, la víctima estava pujada a una xicoteta escala recolzada a la barana del balcó i, suposadament, algunes hipòtesis apunten que hauria pogut esvarar i l’home tractar de subjectar-se a la tela de la coberta que intentava arreglar.

Últimes notícies

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.

Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.

Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació

Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.

El Levante recorrerà a la FIFA per a inscriure Akieme fora de termini

El Levante ha anunciat que presentarà un recurs davant la FIFA per a intentar validar la cessió de Sergio Akieme, rebutjada per LaLiga per arribar fora de termini.

Carlos Álvarez deixa el Llevant rumb al Club América de Mèxic

El director esportiu del Llevant ha confirmat que el traspàs de Carlos Álvarez al Club América de Mèxic està tancat i pendent només d’uns últims detalls contractuals. El migcampista andalús tanca així una etapa de 105 partits, 14 gols i 14 assistències amb el club granota.

La jutgessa de Catarroja eleva a 232 les víctimes mortals de la DANA de 2024

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha actualitzat a 232 el nombre de víctimes mortals, una més que la xifra oficial fins ara.