Mor un home a Puçol en caure d’un balcó mentre reparava un tendal

Un home de 52 anys ha mort este matí després de caure pel balcó d’un segon pis a Puçol.

Segons fonts del CICU, cap a les 11 hores s’ha rebut un avís alertant que un s’havia precipitat pel balcó d’un segon pis a Puçol. Pel que sembla, l’home estava reparant el tendal de la vivenda i ha caigut.

Immediatament, s’han desplaçat una ambulància SAMU i un SVB, juntament amb l’equip d’atenció primària, però en arribar fins al lloc del succés han estat notificats que el SAMU no era necessari, ja que l’home de 52 anys havia mort.

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació per esclarir els fets, ja que segons alguns testimonis presencials, la víctima estava pujada a una xicoteta escala recolzada a la barana del balcó i, suposadament, algunes hipòtesis apunten que hauria pogut esvarar i l’home tractar de subjectar-se a la tela de la coberta que intentava arreglar.

Últimes notícies

La CHJ encara la recta final de la reconstrucció del barranc de Poio després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ultima la reconstrucció del barranc de Poio, danyat per la dana d'octubre de 2024, amb una inversió de 20 milions i noves defenses enfront d'inundacions.

Les Corts avalen el canvi legal que aplana l’arribada de quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes han validat el decret llei que modifica la llei de Patrimoni cultural per a facilitar la seu a València de la Hispanic Society i l'arribada de 220 obres de Sorolla, en una votació dividida per blocs.

Detinguda a Torrent per empadronar il·legalment a estrangers a canvi de mil euros

Una dona de 33 anys ha sigut detinguda a Torrent acusada d'afavorir la immigració il·legal i falsificar contractes de lloguer i empadronaments a canvi de mil euros, a més de coaccionar a inquilins vulnerables.

Pérez Llorca investigarà el gasto de Camps i compara amb els 187.000 euros de Puig en 2025

Pérez Llorca es compromet a investigar a fons els 15.000 euros en combustible atribuïts a Camps i subratlla que el major gasto en 2025 correspon al expresident Ximo Puig, amb més de 187.000 euros.

Sergi Cardona reivindica l’ambició del Vila-real davant una temporada històrica

Sergi Cardona destaca que el Vila-real té a la seua mà firmar una temporada històrica, amb la plaça de Champions encarrilada i la tercera posició a l'abast. El lateral demana ambició màxima en el tram final de Lliga i enaltix la irrupció del jove Pau Navarro.

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.