Mor quan estava de vacances la tiktoker Valeria Silvestre als 23 anys

 

 

La tiktoker argentina Valeria Silvestre ha mort als 23 anys després de patir una parada cardíaca el 26 de gener quan estava de vacances amb les seues amigues en Florianópolis (el Brasil), segons ha confirmat la seua cosina Milena García en la xarxa social TikTok.

“Ella estava en un micro. Estava dormint. Les amigues la intenten despertar i no poden. Li comencen a fer RCP per a reanimar-la mentre telefonaven a una ambulància. La van portar a un hospital i ací els van dir que s’havia anat. Li va donar una parada cardíaca i se’ns va anar”, va explicar García davant els dubtes de molts dels seguidors de la jove sobre la seua defunció.

 

@milegarcia1111 Responder a @.xxx060 @Valeria Silvestre? ♬ sonido original – Mile?

 

També els pares de la jove han utilitzat aquesta plataforma per a confirmar a tots els seus seguidors la defunció de Valeria Silvestre a través d’un vídeo publicat en el seu perfil.”En nom de la família, volem agrair les condolences i mostres d’afecte que ens han fet arribar per la sensible defunció de la nostra benvolguda filla. El seu record sempre serà present en els nostres cors, guiant els nostres passos en tot moment“.

En els últims dies, precisament, Valeria Silvestre havia compartit amb els seus seguidors de TikTok i Instagram, vídeos i imatges del seu viatge en diverses de les platges del Brasil.

 

 

Commoció en la Xarxa per la mort de Valeria Silvestre

 

La jove acumulava quasi 400 000 seguidors en TikTok, on era coneguda pels seus vídeos sobre literatura i astrologia. La seua mort ha commocionat a molts dels seus seguidors, els qui han traslladat les seues condolences als familiars i amics.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.