Mor quan estava de vacances la tiktoker Valeria Silvestre als 23 anys

 

 

La tiktoker argentina Valeria Silvestre ha mort als 23 anys després de patir una parada cardíaca el 26 de gener quan estava de vacances amb les seues amigues en Florianópolis (el Brasil), segons ha confirmat la seua cosina Milena García en la xarxa social TikTok.

“Ella estava en un micro. Estava dormint. Les amigues la intenten despertar i no poden. Li comencen a fer RCP per a reanimar-la mentre telefonaven a una ambulància. La van portar a un hospital i ací els van dir que s’havia anat. Li va donar una parada cardíaca i se’ns va anar”, va explicar García davant els dubtes de molts dels seguidors de la jove sobre la seua defunció.

 

@milegarcia1111 Responder a @.xxx060 @Valeria Silvestre? ♬ sonido original – Mile?

 

També els pares de la jove han utilitzat aquesta plataforma per a confirmar a tots els seus seguidors la defunció de Valeria Silvestre a través d’un vídeo publicat en el seu perfil.”En nom de la família, volem agrair les condolences i mostres d’afecte que ens han fet arribar per la sensible defunció de la nostra benvolguda filla. El seu record sempre serà present en els nostres cors, guiant els nostres passos en tot moment“.

En els últims dies, precisament, Valeria Silvestre havia compartit amb els seus seguidors de TikTok i Instagram, vídeos i imatges del seu viatge en diverses de les platges del Brasil.

 

 

Commoció en la Xarxa per la mort de Valeria Silvestre

 

La jove acumulava quasi 400 000 seguidors en TikTok, on era coneguda pels seus vídeos sobre literatura i astrologia. La seua mort ha commocionat a molts dels seus seguidors, els qui han traslladat les seues condolences als familiars i amics.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.