14.7 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Mor un conductor de 22 anys en caure-li una palmera en la CV-905 de Torrevieja

Un conductor de 22 anys ha mort este divendres en la CV-905 de Torrevieja després que una palmera plantada en la mitjana es desplomara sobre el vehicle que conduïa a l’altura d’un centre comercial.

El sinistre ha ocorregut pocs minuts després de les 17 hores, en un tram pròxim a l’accés del Carrefour. El tronc ha impactat directament en el lateral del conductor, veí de la localitat i de nacionalitat espanyola, provocant lesions mortals pràcticament en l’acte.

Fins al lloc s’han desplaçat unitats de la Guàrdia Civil, la Policia Local i bombers del parc de Torrevieja, a més d’una ambulància del SAMU, que no va poder evitar la defunció malgrat la intervenció immediata. Els equips d’emergència han treballat de manera coordinada per a atendre la situació i garantir la seguretat en el punt afectat.

Arbre debilitat per morrut roig i vent

Segons la informació disponible, la palmera estava afectada pel morrut roig, una plaga que debilita l’interior i la base del tronc, reduint la seua estabilitat. L’acció del vent que ha bufat durant la jornada ha pogut contribuir a la caiguda, un escenari en el qual la deterioració estructural de l’arbre i les ratxes es combinen i augmenten el risc d’enfonsament.

El fet que l’exemplar es trobara en la mitjana ha exposat de manera directa als vehicles que circulaven per la via. En este cas, l’impacte en el costat del conductor ha resultat determinant i explica que la víctima morira abans de poder ser traslladada a un centre sanitari. En un entorn pròxim a una àrea comercial, la caiguda sobtada d’un arbre en la mitjana suposa un perill immediat per als qui transiten per la carretera, especialment si el colp es produïx sobre el costat del conductor.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.