27 morts en el Pakistan per una forta tempesta en el desert en plena sequera

Els llamps han estat els principals causants de les morts

Els llamps han sigut els principals causants de les morts | Arxiu

 

27 persones han mort en el Pakistan a causa d’una forta tempesta que ha arrasat una zona desèrtica del sud del país molt castigada per una històrica sequera que s’arrossegava des de feia temps. Pareix que l’impacte d’alguns llamps seria la principal causa d’estes morts, tot i que les pluges també han sigut molt fortes.

 

Les autoritats locals han declarat l’estat d’emergència i ja han enviat equips d’emergència al desert de Thar, en la província de Sindh, per a socórrer a les víctimes d’esta tragèdia que s’ha produït de nit, segons ha explicat el mateix portaveu del govern provincial, Saeed Ghani.

 

 

En este sentit, dones i xiquets han sigut traslladats a centres hospitalaris degut a les ferides que els han causat els llamps i la caiguda d’algunes estructures, que no han suportat la força de l’aigua. A més, un mínim de tres districtes, com ara Tharparkar, Mirpurkhas i Sukkur, s’han vist greument afectats per les fortes pluges que van començar dijous i que han continuat divendres.

 

Les inundacions, l’erosió de la terra, els núvols, les sequeres i el ‘smog’ que provoquen una baixa qualitat de l’aire han augmentat en el Pakistan en els últims anys, cosa que fa que els fenòmens meteorològics siguen cada volta més extrems.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.