Tot el que necessites per a este Nadal en la ‘Fira Regals i Detalls’ de Gandia

Fira del Regal de Gandia

Cartell de la Fira del Regal de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

Este dijous 5 de desembre i fins al 7 de desembre comença en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), la ‘Fira Regals i Detalls’, en una nova edició de Fira Mercat Gandia. L’acte ha sigut presentat pel regidor delegat de Polítiques Econòmiques i Comerç de la població, Ferran Martínez Mendoza.

 

Esta és la setena de les 10 fires temàtiques, que està dedicada als regals i detalls de Nadal. Este event es podrà disfrutar des del dijous 5 de 19.00 a 21.00 hores i el divendres 6 i dissabte 7 de 10.00 a 14.00 hores i de 17.00 a 21.00 hores. En esta Fira participaran entre 15 i 20 expositors amb articles deportius i viatges, fotografia i informàtica, perfumeria i llar, joieria i complements, òptica, joguets i electrònica, salut i estètica i molts més detalls.

 

Des de la regidoria de comerç de la capital de la Safor creuen que «és una oportunitat per a les persones que estan pensant en comprar els regals de Nadal i podran fer-ho d’una forma molt pràctica i amb totes les facilitats, perquè es tracta d’una oferta variada en un mateix espai».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.