Tot el que necessites per a este Nadal en la ‘Fira Regals i Detalls’ de Gandia

Fira del Regal de Gandia

Cartell de la Fira del Regal de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

Este dijous 5 de desembre i fins al 7 de desembre comença en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), la ‘Fira Regals i Detalls’, en una nova edició de Fira Mercat Gandia. L’acte ha sigut presentat pel regidor delegat de Polítiques Econòmiques i Comerç de la població, Ferran Martínez Mendoza.

 

Esta és la setena de les 10 fires temàtiques, que està dedicada als regals i detalls de Nadal. Este event es podrà disfrutar des del dijous 5 de 19.00 a 21.00 hores i el divendres 6 i dissabte 7 de 10.00 a 14.00 hores i de 17.00 a 21.00 hores. En esta Fira participaran entre 15 i 20 expositors amb articles deportius i viatges, fotografia i informàtica, perfumeria i llar, joieria i complements, òptica, joguets i electrònica, salut i estètica i molts més detalls.

 

Des de la regidoria de comerç de la capital de la Safor creuen que «és una oportunitat per a les persones que estan pensant en comprar els regals de Nadal i podran fer-ho d’una forma molt pràctica i amb totes les facilitats, perquè es tracta d’una oferta variada en un mateix espai».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.

Compromís acusa Catalá de mentir sobre la gestió de l’incendi d’El Saler

Compromís assegura que María José Catalá ha construït un relat interessat sobre l’incendi d’El Saler i li retreu manca d’inversions i contradiccions en poda, canons d’aigua i retardant antiincendis.

Compromís acusa Catalá d’un relat interessat sobre l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de mentir sobre la gestió prèvia a l’incendi de la Devesa de El Saler i d’usar els bombers en la batalla política. La coalició sosté que els projectes i contractes que exhibix l’equip de govern ja estaven en marxa amb l’anterior executiu.

Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.