Novetats molt esperades de Mercadona abans de Nadal

José Elías Portales, director de RRHH Mercadona, i Alberto Duran, vicepresident de la Fundació ONCE

José Elías Portales, director de RRHH Mercadona, i Alberto Duran, vicepresident de la Fundació ONCE | València Diari

 

Mercadona i Fundació ONCE s’unixen per a la millora de la inclusió laboral de persones amb discapacitat, amb un conveni en què col·laboraran conjuntament, tal com han anunciat les dos entitats en un comunicat. Esta unió està destinada a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, a través d’unes mesures destinades a l’ocupació de persones amb discapacitat i l’accessibilitat universal i el disseny.

 

Molt satisfets amb l’aliança

L’acord amb el que plantegen dur a terme les seues accions ha sigut firmat entre el vicepresident de la Fundació ONCE, Alberto Duran, i el director de RRHH de Mercadona José Elías Portalés, mostrant-se els dos molt satisfets amb esta nova aliança.

 

Interior dels supermercats Mercadona

Interior dels supermercats Mercadona | València Diari

«Des de Fundació ONCE entenem que només des de les aliances podem avançar en la igualtat de drets, en la integració laboral i l’eliminació de barreres tal com ens va donar el mandat el nostre fundador fa més de trenta anys», ha expressat el vicepresident de la fundació ONCE, afegint: «Ens sentim orgullosos de poder col·laborar amb una organització tan innovadora com Mercadona, perquè estic segur que el nostre treball donarà importants fruits».

 

Per la seua banda, el director de RRHH de Mercadona ha assegurat que «en Mercadona tenim un model de gestió a on les persones ocupen un paper central en les nostres decisions. El nostre compromís amb la integració, la igualtat i l’accessibilitat de les persones amb discapacitat eixirà reforçat amb la firma d’este conveni».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat assegura que 4 de cada 5 famílies de la DANA no han cobrat les ajudes de primera necessitat

El Consell critica la falta de pagaments estatals i el bloqueig de fons municipals, mentres defén que el Pla Endavant suma el 57% d'accions finalitzades o en curs.

Acció Cultural demana al TSJCV investigar a Mazón i que la resta del cas seguisca a Catarroja

L'acusació popular ha demanat al TSJCV investigar a Carlos Mazón, aforat, i que la instrucció de la resta d'investigats continue a Catarroja per a evitar demores.

Castelló repartirà 2.000 polseres detectores de substàncies per a previndre agressions sexistes en la Magdalena

Castelló distribuirà 2.000 polseres detectores, tapavasos i polseres de tela durant la Magdalena per a previndre agressions sexistes. Hi haurà quatre Punts Violeta i reforç policial.

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.

Digital-IA Fest acosta la IA a les xicotetes localitats valencianes este dissabte

Digital-IA Fest celebra este dissabte una jornada en línia gratuïta per a acostar la intel·ligència artificial a municipis valencians de menys de 20.000 habitants. El programa combina formació pràctica i demostracions de creadors locals.

El trencament d’una catenària paralitza la Línia 6 i part de la 4 del tramvia a València

Una catenària danyada impedix la circulació del tramvia a València: la Línia 6 queda suspesa i la Línia 4 s'interromp entre Doctor Lluch i Pont d'Assot. Tècnics treballen en la reparació.