Novetats molt esperades de Mercadona abans de Nadal

José Elías Portales, director de RRHH Mercadona, i Alberto Duran, vicepresident de la Fundació ONCE

José Elías Portales, director de RRHH Mercadona, i Alberto Duran, vicepresident de la Fundació ONCE | València Diari

 

Mercadona i Fundació ONCE s’unixen per a la millora de la inclusió laboral de persones amb discapacitat, amb un conveni en què col·laboraran conjuntament, tal com han anunciat les dos entitats en un comunicat. Esta unió està destinada a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, a través d’unes mesures destinades a l’ocupació de persones amb discapacitat i l’accessibilitat universal i el disseny.

 

Molt satisfets amb l’aliança

L’acord amb el que plantegen dur a terme les seues accions ha sigut firmat entre el vicepresident de la Fundació ONCE, Alberto Duran, i el director de RRHH de Mercadona José Elías Portalés, mostrant-se els dos molt satisfets amb esta nova aliança.

 

Interior dels supermercats Mercadona

Interior dels supermercats Mercadona | València Diari

«Des de Fundació ONCE entenem que només des de les aliances podem avançar en la igualtat de drets, en la integració laboral i l’eliminació de barreres tal com ens va donar el mandat el nostre fundador fa més de trenta anys», ha expressat el vicepresident de la fundació ONCE, afegint: «Ens sentim orgullosos de poder col·laborar amb una organització tan innovadora com Mercadona, perquè estic segur que el nostre treball donarà importants fruits».

 

Per la seua banda, el director de RRHH de Mercadona ha assegurat que «en Mercadona tenim un model de gestió a on les persones ocupen un paper central en les nostres decisions. El nostre compromís amb la integració, la igualtat i l’accessibilitat de les persones amb discapacitat eixirà reforçat amb la firma d’este conveni».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.